FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Lipiec 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

UWAGA! ARTYKUŁ ZAWIERA SPOILERY DOTYCZĄCE SERII "Drużyna Zachodu"

Kamień Księżycowy
Luna by Olizozoli nowa fryzura
Kamień Księżycowy by Olizozoli
Przezwiska Luna (przyjaciele), Hekate (Kamień Słoneczny)
Rasa Klejnot
Płeć klejnoty nie mają płci, ale woli być nazywana kobietą
Kamień Kamień Księżycowy
Broń Kosa
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld (kiedyś) Drużyna Zachodu (obecnie)
Zajęcie Walka, wykonywanie misji (kiedyś), obrona Ziemi i wszczynanie buntu przeciw Diamentom (obecnie)
Przyjaciele Fluoryt, Tanzanit (YK), Cymofan (Kocie Oko), Kamień Słoneczny, Pomarańczowa Perła, Moonie
Wrogowie Diamenty
Debiut Kim jest ta Luna...?
Motyw Audio
Aktor Małgorzata Kożuchowska

Kamień Księżycowy - OC YciiKicii. Członkini grupy rebeliantów o nazwie "Drużyna Zachodu". Przyjaciele nazywają ją Luna.

Osobowość

Luna ma dobre serce. Służyła Żółtemu Diamentowi, żeby pomóc ukochanej osobie. Nienawidziła dla niej pracować i najchętniej by uciekła. Mimo to cierpiała codzienne i (jak powiedziała ukochanemu) "poświęcała się w imię miłości". Potrafi być także waleczna. Uwielbia walkę i rywalizację. Kiedyś była zamknięta w sobie, ale teraz próbuje się zdobywać przyjaciół. Czasem nieświadomie stara się zaimponować innym. Ma naturę przywódczą. Stara się nie wywyższać, lecz często podświadomie wydaje rozkazy. Nigdy nie zrzuca winy na innych. Ma nawet zwyczaj brać na siebie więcej, niż udźwignie. Stara się być twarda, lecz w chwilach słabości nie boi się własnych łez. Chwilami uwalnia się w niej dusza artysty przy muzyce. Jest zainteresowana wszystkim, co ją otacza. Jeśli Kamień Księżycowy raz postawi sobie cel, może go modyfikować, ale nigdy zapomnieć, lub porzucić.

Zajęcia

Dawniej

Głównym zajęciem Luny było wykonywanie misji zlecanych jej przez Żółty Diament, zwykle związanych z walką. Wypełniała rozkazy bez pretensji, ale i tak nikt jej nie chwalił. Brała udział w szkoleniach klejnotów bojowych, stała na czele "obstawy" ważnych osobistości, czy też pomagała przy obmyślaniu strategii wojennej.

Obecnie

Luna jest teraz rebeliantką, przeciwniczką Diamentów. Razem z Drużyną Zachodu chroni Ziemię. Stara się zaprzyjaźnić z innymi członkami drużyny. Poza tym ćwiczy walkę.

Broń

Bronią Księżycowego Kamienia jest kosa. Jej wielkość jest świetnie dopasowana do właścicielki. Luna uważa kose za świetną broń. 

Cytat1 Kosa to dobra broń, ale nie dla przeciwnika jej posiadacza. Cytat2
Luna do Tanzanit
Kosa Luny by YciaKicia

Kosa Luny by me

Umiejętności

Podstawowe umiejętności klejnotów

Jak właściwie każdy klejnot, Kamień Księżycowy posiada podstawowe umiejętności. Potrafi bańkować, tworzyć fuzje, zmieniać kształt, przywoływać broń (kosę) i cofać się do postaci klejnotu.

Walka

Luna lubi walczyć i jest w tym bardzo dobra. Zręcznie wymachuje swoją kosą. Poza tym potrafi walczyć właściwie wszystkim, co wpadnie jej w ręce.

Latanie

Księżycowy Kamień potrafi przywołać parę wielkich skrzydeł. Są one takiej wielkości, że jak Luna stoi dotykają ziemi.

Srebrna Mgła

Luna potrafi wytworzyć srebrną mgłę. Jest ona tak zrobiona, że Księżycowy Kamień widzi przez nią, a inne klejnoty nie.

Klejnot

Klejnot Luny jest umiejscowiony na plecach, tuż pod szyją. Nie ma fasety, jest okrągłego kształtu.

Kamień Księżycowy by YciaKicia

Księżycowy Kamień

Relacje

Fluoryt

Kocha go szczerze i z wzajemnością. Zrobiłaby dla niego wszystko. To z jego powodu służyła Żółtemu Diamentowi. Spędza z nim dużo czasu.

Żółty Diament

Nienawidzi jej. Rozkruszenie Żółtego Diamentu byłoby spełnieniem jej marzeń. Mimo to pracowała dla niej, by ratować Fluoryta.

Inne klejnoty na Homeworld

Luna nie za bardzo przejmowała się innymi otaczającymi klejnotami. Nie chciała zawierać znajomości ze sługami Diamentów. Czasem ratowała klejnoty przed skruszeniem.

Tanzanit (YK)

Żółty Diament kazała jej grozić Tanzanit. Mimo to Luna chciała pomóc fioletowemu klejnotowi. Obecnie jest dla niej przyjaciółką. 

Cymofan (Kocie Oko)

Luna jest przyjaźnie nastawiona do Cymci. Nie jest ona jednak dla niej kimś więcej.

Kamień Słoneczny

Kamień Księżycowy lubi "Sooraj". Miło jej, że tamta jest zainteresowana jej historią.

Pomarańczowa Perła

Nie należy ona do klejnotów, które uważają Perły za gorsze. Podoba jej się, że ta uważa ją za liderkę.

Moonie

Luna widzi Moonie jako siostrę (bo też jest Kamieniem Księżycowym). Szuka u niej pocieszenia i dobrej rady. Stara się sprawić, żeby Moonie czuła do niej to samo.

Historia

Cytat1 Pochodzę z Howeworld. Dawniej służyłam Białemu Diamentowi. Byłam szczęśliwa. A potem poznałam Fluoryta. On pracował dla Niebieskiego Diamentu. Pokochałam go a on mnie. Spędzaliśmy ze sobą cały wolny czas. Potem zaczęliśmy opuszczać pracę, żeby się spotykać. Diamenty zakazały nam więc spędzać czas razem. Ale my nie usłuchaliśmy ich. Postanowiliśmy uciec daleko od Homeworld, na najpiękniejszą planetę, jaką znaleźliśmy - Ziemię. Mieliśmy zamieszkać tam razem i być szczęśliwi, nie musząc wykonywać niczyich rozkazów. I prawie nam się udało... Złapali nas słudzy Żółtego Diamentu. Ona nie chciała nas rozkruszyć. Nie zgodziliśmy się złożyć jej pokłonu. Zbuntowaliśmy się. Wtedy ona wykorzystała moją słabą stronę. Złapali Fluoryta. Żółty Diament zgodziła się go nie rozkruszyć pod warunkiem, że będę jej służyć. Cytat2
opowieść Luny skierowana do Tanzanit

Lunie udało się uciec z Homeworld, razem z Fluorytem i Tanzanit. Potem we troje stali się pierwszymi członkami Drużyny Zachodu.

Galeria

Zachęcam wszystkich do wyrażania opinii w komentarzach oraz czytania serii "Drużyna Zachodu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki