FANDOM

Cytat1 Rakietowe buty plus szałowe ciuchy - to nie może się źle skończyć! Cytat2
Tiffany
Kamień Tiffany - fuzja Żywego Srebra i Ametyst. Zarazem fuzja z udziałem Żywej, w której oba Klejnoty są najbardziej podobne pod względem charakteru. OC użytkowniczki IlyAnimatronka. Zadebiutuje gdzieś tam, hen, w drugiej serii (czyli drugim eonie).
Kamień Tiffany

Fuzja7

Kamień tiffany

Przezwiska Tiffany, Tif
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Klejnoty nie mają płci, jednak Tiffany nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą
Kamień Kamień Tiffany
Typ klejnotu Halogenek
Broń Koci ogon
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowe Klejnoty - tymczasowo
Zajęcie Walka, zabawa
Przyjaciele Kryształowe Klejnoty, wszyscy przyjaciele Żywej
Wrogowie Realgar
Debiut ?
Motyw Audio
Trzynasta w Samo Poludnie - Hell Yeah

Trzynasta w Samo Poludnie - Hell Yeah

Wygląd

Forma przeważającej Amy

Kiedy w fuzji dominuje Ametyst, fuzja przybiera wygląd bardziej dziewczęcy. Ma szarą skórę i liliowe, szarzejące od góry włosy, które zwykle związane są w luźnego kucyka. Posiada zadarty nos i wydatne usta, pochodzące od Ametyst. Nosi fioletowy kołnierzyk, oraz wrzosową bluzkę z szerokim dekoltem. Jej nogi okrywa fioletowa spódniczka, przewiązana różowym paskiem z czarną gwiazdką, oraz tej samej barwy legginsy. Nosi wrzosowe buty.

O tym, że jest fuzją, świadczą:

  • cztery ręce
  • czworo oczu
  • dwa klejnoty

Forma przeważającej Żywej

Czasami, kiedy fuzja bardzo dobrze się bawi, albo ma ochotę się powygłupiać, zmienia swój wygląd. Jej skóra przybiera ciemnofioletowy odcień, a ubranie zmienia się na podobnej barwy T-shirt i długie spodnie, przewiązane żółtą szarfą. Dłonie na rękach należących do Srebra stają się czarne. Jej fryzura to wtedy krótkie, rozczochrane włosy, które z tyłu są jednak bardzo długie - przypominają wtedy pelerynkę.

Cechy bycia fuzją są wówczas podobne, z tym, że oczu pozostaje jedna para - jedno oko jest fioletowo-brązowe, a drugie po prostu fioletowe.

Osobowość

Tif jest Klejnotem pewnym siebie, przekornym, zadziornym i świadomym swojej wartości. Jest głośna, czasem niekulturalna i przede wszystkim - potrafi się bawić. Doskonale łączy w sobie cechy Ametyst, jak i Żywego Srebra. Lubi dokuczać innym, ale również bawić się z nimi. Kocha fast foody i dla dobrego jedzenia zrobi naprawdę wiele. Jednocześnie zachowała kobiecość i stała się nieco bardziej tajemnicza. Potrafi kusić i manipulować, kiedy tego chce.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot Ery I, Tiffany potrafi dobywać broni, tworzyć fuzje, zmieniać kształt, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Posiada dwie formy - codzienną, oraz tę przeznaczoną do największych szaleństw.

Broń

Bronią fuzji jest połączenie bicza Ametyst, oraz kuli Żywej, które razem tworzą wieloogoniasty bicz zakończony małymi,twardymi kulkami - tzw. koci ogon.

Syreni śpiew

Umiejętność ta oznacza po prostu bardzo kuszący, uwodzicielski głos, za pomocą którego fuzja jest w stanie wpłynąć na innych i niejako ich zahipnotyzować, aby wykonywali jej polecenia.

Rakietowe buty

Potrafi je przywołać tylko w formie szaleńczej. Przypominają wzmacniacze kończyn Perydot i są w stanie przemieścić fuzję na duże odległości, niczym jetpack.

Relacje

Steven Universe

Steven bardzo lubi Tiffany. Cieszy się, że Ametyst znalazła przyjaciółkę, z którą może dzielić wspólne pasje. Chętnie wychodzą razem na deskorolkę i oglądają filmy.

Perła

Biały Klejnot nie za bardzo przepada z Tif, ponieważ potrafi być jeszcze bardziej hałaśliwa, niż Ametyst. Jednak widzi, ile radości daje ona Stevenowi i nie ma serca zakazać Klejnotom fuzji.

Granat

Fuzje są ze sobą w dobrych stosunkach. Tif podziwia trwałość relacji Rubin i Szafir, natomiast Granat cieszy się z przyjaźni Ametyst i Żywego Srebra.

Petalit

Różowy Klejnocik bywa czasem zazdrosny o Żywe Srebro i chciałaby z nią samą spędzać więcej czasu, jednak na co dzień również nie ma nic przeciwko Tiffany i lubi się z nią bawić.

Klejnot

Klejnotami Tif są kamienie: Ametyst - okrągły, o sześciokątnej fasecie, na klatce piersiowej, oraz Żywego Srebra - gładka kropla znajdująca się na prawym ramieniu.

W prawdziwym życiu kamień Tiffany jest faktycznie swego rodzaju fuzją - minerałem zawierającym głównie fluoryt, oraz domieszki opalu, dolomitu i różnych kwarców. Bywa nazywany "kamieniem lodowym (ice cream stone)", oraz opalizującym fluorytem. Nie mogę wrzucić zdjęcia, ponieważ żadne nie ma wolnej licencji - odsyłam więc do internetu.

Ciekawostki

  • Tif jest moją pierwszą fuzją związaną z Kryształowymi Klejnotami
  • Autorką formy codziennej - kuszącej - jest MarySP. Uważam, że ta forma wygląda nawet lepiej.
  • Lubi się ścigać
  • Oba Klejnoty uwielbiają tworzyć tę fuzję, bo czują się w niej bardzo zrozumiane.
  • Ma dość szorstki, donośny głos
  • Regularnie używa syreniego śpiewu na Perle, żeby ta przynosiła jej chipsy bekonowe.