FANDOM

Kamień Słoneczny
Sunstone
Rasa Klejnot
Kamień Sunstone
Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (Dawniej)
  • Kryształowe Klejnoty (Obecnie)
  • Zajęcie
  • Walka
  • Broń Elektryczna włócznia i zabójczy gwiezdny pył
    Status Aktywna
    Przyjaciele
  • Perydot
  • Steven
  • Perła
  • Ametyst
  • Granat
  • Lapis Lazuli
  • Wrogowie Żółty Diament
    Debiut Razem Czy Osobno? (fanmade)

    Wygląd

    Kamień słoneczny ma brzoskwiniowo-żółte włosy z grzywką. Ma jasno pomarańczowy i ciemno pomarańczowy strój ze znakiem Rose Quartz. Ma jasno pomarańczowy pas z dołączonym do niego kolejnym pasem z łapką w kształcie gwiazdki. Ma jeszcze jasno pomarańczowe rękawice i ma dwie pary żółtych oczu, a klejnot ma na klatce piersiowej.

    Osobowość

    Jest waleczna, miła, troskliwa i oddana.

    Historia

    Powstała w kosmosie, ale o tym nie wiedziała. Potem zaczęła walczyć po stronie Ziemi, a jak się dowiedziała, że nie została stworzona na Ziemi zaczęła walczyć po stronie Homeworld i przez 5000 lat teleportowała się z niego na Ziemię i razem z Perydot sprawdzały eksperyment z fuzją. Sunstone walczyła z Kryształowymi Klejnotami, a Perydot sprawdzała eksperyment. Jednak jak wkrótce Perydot odwróciła uwagę klejnotów (Perły i Ametyst, bo Granat została). W czasie gdy Granat szukała Sunstone, ta w tym czasie straciła osobowość i przeprosiła Granat za jej zachowanie oraz powiedziała, że czuje się głupio przez to. Granat wybaczyła jej zachowanie, a Sunstone powiedziała jej, że jak jest coś do bicia to ich nienawidzi, a jak nie ma to je uwielbia. Granat jej powiedziała:

    -To nie będziemy ciebie zabierać na misje, zostawimy cię w domku i będziesz z przyjaznym chłopcem o imieniu Steven.

    Sunstone się ucieszyła. Potem teleportowała się do domku, a Steven krzyknął

    -Nowa olbrzymka!

    Tak Steven był rozradowany że nie mógł się opanować, Sunstone się z nim przywitała i przedstawiła. Wtedy zmieniła drużynę z Homeworld na Kryształowe klejnoty. Kilka dni później Sunstone się zmieniła swoją osobowość na bardzo miłą i troskliwą.

    Klejnot

    Jej klejnot ma kształt kremowego rombu.

    SunstoneGem

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki