FANDOM

Fight in the crunch - jest pierwszym odcinkiem z serii ,,Korupcja"

Streszczenie

Drużyna Unknow gems walczy z zakażonym klejnotem.

Opis

Czwórka klejnotów zmierzała w stronę jaskini. Właściwie to trójka klejnotów i jeden pół-klejnot na którym się z resztą teraz skupiamy. Wracając jesteś Angel i jesteś pół-klejnotem i razem z drużyną zmierzacie do groty w której ukrył się zakażony klejnot. Chyba różowy szafir jeśli dobrze pamiętasz. -No to chyba tutaj.-powiedziała Lolit czyli liderka drużyny The Unknow gems. Ta może brzmi jak nazwa jakiegoś zespołu, niż drużyny zwalczającej zło jednak tak się nazywa i co z tego? No nic. Powoli przekroczyłyście próg jaskini, gdzie było dosyć ciemno, jak to w jaskiniack bywa więc Tęczowe Szkło (czyli kolejna członkini grupy) ,,namalowała" pochodnie. No bo ona ma taką zdolność może dla tego, że jej broń to wielki pędzel? No raczej tak. Dzięki światłu, no bo dzięki czemu? Się rozejrzałaś i było pusto gdy na jednej ze skał ujrzałaś różową nietoperzo-podobną postać, a ta krzykneła. Wygląda na to, że jest też ślepa jak nietoperz. Wtedy też rozpostała skrzydła i ujrzałaś kilka bluszczo-podobnych macek schowanych pod jej różowym ,,futrem". Karneol (kolejna i ostatnia członkini) ,,wyciągneła" swoją broń z klejnotu którą był łuk. Próbowała postrzelić istotę, lecz ona zwinnie ich unikała i krzykneła jeszcze raz. -Więc tak...-powiedziała Lolit wyciągają swoją broń którą było dźwiękowe. -Lolit nie...- powiedziała Karneol, lecz i tak jej nie słuchała i strzeliła falą dźwiękową prosto w istote która upadła na ziemię. Cała jaskinia się zatrzęsła i góry groty spadło kilka kamieni. Rainbow podeszła do ogłuszonej istoty. Wydawało, że ta istota się... Bała?! Krzykneła jeszcze kilka razy niespokojnie, a Tęczowa przywiązała linę do szyji istoty i wyszłyście. Gdy istota się uspokoiła Lolit do niej podeszła i strzeliła działkiem w jej twarz tym razem trochę szłabszym przez który istota zasneła wsuneła mały szczylet (skąd go właściwie ma?) i istota pufneła, a Lolit zabańkowała jej klejnot. Lolit była od zawsze bezwzględna, a szczególnie dla zakażonych klejnotów. Po prostu podchodzi ogłósza i bańkuje, no i posprawie. Przynajmniej dla niej. Przyczym była też cicha co kontrastowało z jej ciemno-jaskrawo-fioletowej barwy. Tęczowa z kolei była dosyć dziecinna i energiczna. Co było dziwne dla szkieł, ponieważ z tego co słyszałaś są raczej spokojne i poważne. No fakt faktem jest ,,inna" ale to wciąż szkło więc to i tak nie typowe. Karneol jest z kolei dosyć opiekuńcza momętami nawet trochę za bardzo. No i tyle z tego. Ciekawe kim był ten klejnot? To pytanie sę zawsze zadajesz po walce z jakimś zakarzonym klejnotem bo po prostu jesteś tego ciekawa.

Postacie

angel

Karneol

Lolit

Tęczowe szkło

Więcej z Fandomu

Losowa wiki