FANDOM

Opis

Angel poznaje Stevena

Fabuła

*następnego dnia*

Staliście przed domem Niny, czekając na nią. No, bo co innego mogłyście tam robić? No raczej nic... Po jakimś czasie Nina wkońcu wyszła razem z swoją mamą. No... Chyba raczej daleko do tego ,,Beatch City". W końcu, gdyby było tam blisko to jej mama z wami nie jechała. No i... PO CO KOMU TYLE KART Z TEMMIE?! Może będzie je sprzedawać? Dla ciebie to bezsensowne. Karneol wygląda na dosyć podekstytowaną. Mówiła, że zna kogoś kogo muszę poznać... Ciekawe kogo... Blueberriego w stroju banana? Nie... To było, by zaśmieszne. No i chyba czas żeby jechać. Weszliście nieco wolnym krokiem do samochodu. 

Droga z Tri-City do Beatch City rzeczewiście była dosyć długa. Mineła chyba z trzy godziny no i dopiero co jesteście na miejscu. No i wydaje się nawet fajne.

Po chwili wysiadłyście z auta.

-No... Idę załatwić to zamówienie na trzynaście kart z Temmie, a wy możecie sę pozwiedzać. Koleś który ta zamówił miał jeszcze dużo dziwnych zamówien.-powiedziała.-Lecz nie wybrzydzam, bo H-H-A-A-J-J-S-S!

-No oki!-powiedziałaś.

Po tych słowach Nina odeszła.

-Oh Jessica!-powiedziała.-Nie masz pojęcia ile mam ci dopowiedzenia! Może od kolejnej hybrydy człowieka i klejnotu...-nie dokończyła zdania, bo Tęczowa jej przerwała.

-No i sama coś zdradzasz!-krzykneła Tęczowa.

-Każdemu może się wymknąć!-Karneol krzykneła z lekką dozą wciekłością.

-Ta... Każdemu oprócz mnie!-krzykneła równie wciekle.

-Em... Możecie się już zamknąć?-powiedziałaś lekko zażenowana.

-Niech ci będzie... Tylko dla twojego dobra...

Po tej lekko durnej kłótnin ruszyliście dalej. Z każdym krokiem zaczynałaś coraz bardziej lubić to miejsce. Staneliście przed całkiem dużą świątynią. Przynajmniej z twojej perspektywy. Chyba w końcu jesteście tam, gdzie prowadziła Karneol. Po chwili ujrzałaś postać czarnowłosego chłopca. Może o nim mówiła Karneol.

-No i w końcu! Angel! Wiem, że ci już to mówiłam, ale mam ci tyle rzeczy do pokazania!-powiedziała.-Nawet już go widzę!

-Kogo?-powiedziałaś.

-Stevena! Ta kolejna hybryda o której ci mówiłam!-powiedziała lekko zdenerwowana.

No... Nawet nieźle... Kolejna hybryda. Choć chyba i tak zostaniesz przy wyobrażeniu Jagódki w stroju banana. Jezu kogo możesz oszukać! To jest za śmieszne! Wracając do realu (znowu) ruszyliście w stronę świątyni. Po chwili ujrzałaś z bliska ,,Stivena"? Bo to chyba on... Prawda?

-Oh! Witaj Stiven!-powiedziedziała podekstytowana  Karneol.-Angel! To Steven! Steven! To to Angel!

-Em... Cześć?-powiedziałaś lekko skołowana.

-Cześć. Jestem Steven.-powiedział.

-Em... Wiem.to?-powiedziałaś i oddałaś swojej wyobraźni.

Jezu... Znowu wyobraziłaś sę tego durnego Swap! Sansa w stroju banana... I do tego jeszcze tańczy czacze? Twoja głowa jest nieco porąbana, a to wszystko przypomina ci jakiś turbo kiepski romans.

Postacie

Angel

Tęczowe szkło

Karneol

Lolit

Nina

Steven (debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki