FANDOM

Kotunio
Kotunio

Przezwiska kotunio
Rasa klejnot
Płeć preferuje nazywanie jej samicą
Kamień Gagat
Broń pazury
Zajęcie bycie towarzyszką niedoli Świecidełka
Przyjaciele Świecidełko

Tęczowa Perła Leukoszafir

Wrogowie Hessonit

Prasiolit reszta bandy ktoś kto śmie zadzierać z jego panią

Kotunio - klejnot powstały przez pomyłkę podczas tworzenia Tęczowej Perły i Świecidełka, zadebiutowała w odcinku We łzach: Nowy Stary Przyjaciel , a następnie pojawia się w odcinku "Gagat "
20161009 074030

Stara wersja ludzkiej formy Gagat

IMG 20170613 213453

Nowa wersja ludzkiej formy Gagat

Wygląd

Obecny

Kotunio wygląda zupełnie jak zwyczajny dachowiec. Jedyną różnicą jest posiadanie przez nią dwóch ogonów i tak jakby "maski". W rzeczywistości to jej sierść. Jej klejnot umiejscowiony jest na szyi. Ma kolor czarny.

Dwany

TBA

Klejnot

Klejnotem Kotuni jest gagat umiejscowiony na szyi. Ma kolor czarny i kształt owalny.

Historia

Kiedy zamówiono Perły, jedna z maszyn zadziałała nieplanowo. Tak się czasem zdarzało przy eksperymentach. jej jama była niezwykła: prawie nigdy nie zdarzało się, aby jama była pozioma, Gagat musiała się z niej wręcz wyczołgać. Tak właśnie powstała Kotunio. Strażnicy chcieli ją złapać jednak ta im uciekła. Zgłosiła się na strażnika Malayi, wtedy też została jej przyjaciółką. Niestety po pewnym czasie została odnaleziona, straciła formę fizyczną i obudziła się jako magiczny kot.

Przeskakiwała sobie między planetami, kometami i asteroidami, aż natknęła się na bandę Prasiolit. Straciła fizyczną formę, a po regeneracji okazało się, że przebywa w pokoju razem z Żółtą Perłą. Polubili się, dlatego Prasiolit ją jej zostawiła. Od tamtej pory trzymali się razem. Wtedy tez otrzymała imię Kotunio. Często jednak wymykała się by pilnować Malayi.

Charakter

Jak każdy niemal kot, Kotunio lubi chadzać swoimi drogami. Zawsze robi to na co ma ochotę. Lubi denerwować członków bandy Prasiolit, zwłaszcza, że zawsze uchodzi mu to na sucho. Często ich atakuje. Nie pozwala nikomu zbliżać się do swojej pani, po za innymi więźniami. Często pomaga im uciec. Kiedy widzi, że któryś z nich jest smutny, siada mu na kolana - w ten sposób stara się go pocieszyć.

Broń

20161009 074058

Ludzkie pazury Gagat

Ludzka

Kiedy Gagat była jeszcze klejnotem, jej bronią także były pazury. Podczas przywoływania , pojawiały się na zakończeniach trzech środkowych palców. Do ostatniego ( tego znajdującego się na palcu serdecznym ) przywiązana jest aksamitna przeźroczysta wstążka. Taki komplet ma na obu dłoniach. Pazury są bardzo mocne, potrafią przecinać nawet kadłuby nowoczesnych statków klejnotów. Wstążki natomiast pełnią bardzo nietypową rolę: kiedy Gagat chciała teleportować siebie lub innych, wystarczyło, że podniesie ręce do góry i przeciągnie w powietrzu nimi, tak by wstęgi zatoczyły koło wokół teleportowanego: wówczas znikał i pojawiał się w innym miejscu. Jeżeli jednak Gagat upuściła wstążki i odczepiła je od pazurów, przedmiot lub klejnot pod nimi, znikał razem z nimi na zawsze.

Kocia

Umiejętności

Tak jak każdy klejnot potrafi bańkować przedmioty, tworzyć fuzję i cofać się do formy klejnotu.

Po za tymi umiejętnościami może także:

  • Przeskakiwać między planetami
  • Ogłuszać klejnoty za pomocą swojego miauczenia.
  • Dodatkowo potrafi teleportować siebie i dwie najbliżej stojące osoby w miejsce, o którym pomyśli

Ciekawostki

  • lubi drapanie za uszkiem
  • chętnie zjada konserwy
  • Ma wiele problemów z zaakceptowaniem swojej obecnej formy
  • potrafi mówić, ale wie o tym jedynie Świecidełko
    • Teraz już nie tylko ona
  • wygląda na szarą, ponieważ miałam lipne kredki :D
  • Pierwszy szkic jej ludzkiej formy wyglądał tak:
    Black

    Jest brzydki i nie ma tego czegoś, więc go zmieniłam

Więcej z Fandomu

Losowa wiki