FANDOM

Krwisty Kryształ

Krwistykryształ1

Krwistykryształ2

Przezwiska Czerwona

Kamyczek

Pełnia

Rasa klejnot
Płeć nie ma nic przeciwko nazywania jej kobietą
Kamień kryształ górski
Typ klejnotu kwarc
Status aktywna
Przyjaciele Kryształ Górski Faseta 4G7C Ściana 7GX
Krwisty Kryształ - klejnot z ziemskiego Przedszkola, który zmienił swoje pierwotne właściwości w wyniku dziwnego wypadku, jest bardzo młoda.

Charakter

Krwisty Kryształ charakterem przypomina Stevena. Stara się być pozytywnie nastawiona do życia i do nieznajomych, dlatego nie ma problemu z nawiązywaniem nowych znajomości. Ma szacunek dla każdego i nawet swoich wrogów traktuje w sposób przyjazny. Niestety przez to miewa wiele kłopotów, zwłaszcza na Homeworld. Bardzo martwi ja brak porozumienia i niesprawiedliwe traktowanie klejnotów na swojej planecie. Uważa, że nawet najsłabsza Perła ma taką samą wartość jak najwyższy rangą Diament. Uwielbia szalone przygody, a przeżywanie ich z przyjaciółką pozwala je w pełni cieszyć się życiem. Bywa także lekkomyślna, jest to spowodowane tym, że woli raczej kierować się sercem niż rozumem.

Wygląd

TBA

Umiejętności

Krwisty Kryształ jest kwarcem i posiada każdą umiejętność tego typu klejnotu. Jest bardzo wytrzymała, silna i wyćwiczona w walce. Jak każdy klejnot potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i cofać się do formy klejnotu, by uleczyć rany.

Jako Kryształ Górski posiada także niektóre typowe dla nich zdolności takie jak:

  • Pochłanianie światła - zdolność ta wiele zastosowań, m. in. uniemożliwia wrogom tworzenie fuzji,
  • Ograniczoną hydrokinezę - kwarce górskie mają władze nad rzekami o silnym nurcie, a także możliwość tworzenia takiej rzeki,
  • Tworzenie szarży - podobnie jak Ametyst może zwinąć się w kłębek i atakować przeciwnika, ale w jej przypadku szarża jest naładowana.

Jako własne

TBA

Historia

Początki

Kryształ wyszła z jamy jako ostatnia. Zobaczyła wokół wiele klejnotów takich jak ona. Zdziwiła się, ponieważ wszyscy spoglądali w jej stronę. Widocznie na nią czekali. Spojrzała w górę i dostrzegła księżyc w pełni. Jego światło było bladoczerwone i Kryształ nie umiała oderwać wzroku. Podszedł do niej jakiś Perydot i kazał pokazać czy ma odpowiednie umiejętności. Wytłumaczył jej, że jest kwarcem, a dokładniej kryształem górskim i została stworzona do walki. Dodał, że jej głównym celem życiowym będzie służenie jednemu z Diamentów jako oficer niezbyt licznego oddziału, ale jeszcze nie wiadomo, którego. Poprosił o to, by pomyślała o jednej z podstawowych umiejętności klejnotu: zmianie kształtu lub bańkowania. - Mam jeszcze jakieś umiejętności?

- Tak na przykład możesz tworzyć i kontrolować rzeki, a także pochłaniać światło

Klejnot przestał już go słuchać, natychmiast spojrzała w górę, gdzie gasły ostatnie promienie światła krwawej pełni i zapragnęła zachować je w sobie. Wówczas księżyc przybrał ciemnoczerwoną barwę i wylał na nią strumień światła. Kryształ straciła fizyczną formę. Obudziła się na jakimś dziwnym statku i po chwili podszedł do niej jakiś klejnot i spytał jak się czuje.

- Dobrze, ale dlaczego wyglądam inaczej?

- Straciłaś fizyczna formę i to byłoby normalne, ale ty zmieniłaś się za bardzo

- Nie rozumiem

- Widzisz, pochłonęłaś światło krwawego księżyca, to dosyć rzadkie zjawisko na Ziemi. Zmieniłaś się przez to i właściwie nie wiemy co z tobą zrobić. Obejrzy cię Żółty Diament i zadecyduje, gdzie trafisz. Spokojnie nie skruszą cię, bo kwarce są ważne.

- A inne klejnoty nie?

- Nie, każdy klejnot ma inne zastosowania i pozycję społeczną.

TBA

Ciekawostki

  • Powstała jako ostatnia ze wszystkich przedstawicieli swojego typu kwarcu,
    • Podsunęła Diamentom pomysł by każdy nowy kwarc też pochłaniał światło krwawego księżyca,
      • nie wypaliło, ponieważ sto lat później wybuchła rebelia.
  • Autorka wpadła na pomysł stworzenia tej postaci oglądając Star Butterfly.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki