FANDOM

Krwisty Kryształ

Krwistykryształ2

Krwistykryształ1

Przezwiska Czerwona

Kamyczek

Pełnia

Rasa klejnot
Płeć nie ma nic przeciwko nazywania jej kobietą
Kamień kryształ górski
Typ klejnotu kwarc
Status aktywna
Przyjaciele Kryształ Górski Faseta 4G7C Ściana 7GX

Krwisty Kryształ - klejnot z ziemskiego Przedszkola, który zmienił swoje pierwotne właściwości w wyniku dziwnego wypadku, OC użytkowniczki Yin1234

Charakter

Krwisty Kryształ charakterem przypomina Stevena. Stara się być pozytywnie nastawiona do życia i do nieznajomych. Ma szacunek dla każdego i nawet swoich wrogów traktuje w sposób przyjazny. Niestety przez to miewa wiele kłopotów, zwłaszcza na Homeworld.

Bardzo martwi ją brak porozumienia i niesprawiedliwe traktowanie klejnotów na swojej planecie. Uważa, że nawet najsłabsza Perła ma taką samą wartość jak najwyższy rangą Diament. Uwielbia szalone przygody, a przeżywanie ich z przyjaciółką pozwala jej w pełni cieszyć się życiem. Bywa także lekkomyślna - jest to spowodowane tym, że woli raczej kierować się sercem niż rozumem.

Wygląd

TBA

Umiejętności

Krwisty Kryształ jest kwarcem i posiada każdą umiejętność tego typu klejnotu. Jest bardzo wytrzymała, silna i wyćwiczona w walce. Jak każdy klejnot potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i cofać się do formy klejnotu, by uleczyć rany.

Jako Kryształ Górski posiada także niektóre typowe dla nich zdolności takie jak:

  • Pochłanianie światła - zdolność ta ma wiele zastosowań, m.in. uniemożliwia wrogom tworzenie fuzji,
  • Ograniczoną hydrokinezę - kwarce górskie mają władze nad rzekami o silnym nurcie, a także możliwość tworzenia takiej rzeki,
  • Tworzenie szarży - podobnie jak Ametyst może zwinąć się w kłębek i atakować przeciwnika, ale w jej przypadku szarża jest naładowana.

Jako własne

TBA

Historia

Początki

Kryształ wyszła z jamy jako ostatnia. Spojrzała w górę i dostrzegła księżyc w pełni. Jego czerwone światło aktywowało u niej jedną z umiejętności.

Podświadomie zapragnęła, by już na zawsze mieć je w sobie i tak oto pochłonęła niewielką jego część. To wystarczyło, by straciła formę fizyczną i jej kamień zmienił swój kolor.

Jej los miał zależeć od osądu Diamentów.

Homeworld

Żaden Diament nie zgodził się jednak przyjść, by osobiście zająć się ocenieniem wartości klejnotu. Wysłano więc w tym celu jednego specjalistę. Ten nie potrafił jednoznacznie określić, czy Kryształ nadaje się do czegokolwiek, a nie zamierzał podejmować złej decyzji. Postanowił zatem, że klejnot zostanie wysłany na szkolenie wojskowe oraz, że od jej wyników zależeć będzie, czy przetrwa.

W dodatku nie podzielił się z nią ta informacją. Nieświadoma niczego Krwista poleciała na Lodową Twierdzę.

Szkolenie

TBA

Ciekawostki

  • Powstała jako ostatnia ze wszystkich przedstawicieli swojego typu kwarcu,
    • Podsunęła Diamentom pomysł by każdy nowy kwarc też pochłaniał światło krwawego księżyca,
      • Nie wypaliło, ponieważ sto lat później wybuchła rebelia.
  • Autorka wpadła na pomysł stworzenia tej postaci oglądając Star Butterfly.
    • Konkretnie odcinek "Blood Moon Ball"