FANDOM

Porwanie jest 11 odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

Do KR przylatują klejnoty z Homeworld.

Fabuła

Tej nocy nikt nie spał. Wszyscy bali się, że w każdej chwili przyleci po nich armia. Bursztyn była rozłączona, gdyż  strasznie się zestresowała. Apatyt wyszedł i usiadł na dachu patrząc w gwiazdy. Agat dołączyła do niego.

-Muszę jakoś zagadać. Jak mam mu powiedzieć, że mi się podoba? Po prostu mu to powiem. Zwlekałam tak długi czas. Zrobię to! Powiem mu… tylko jak? – myśli Agat – Wiesz… Apatyt?

-Tak, Agat?

-Wiesz… jest coś, co chciałam powiedzieć ci już dawno… - Zielona złapała Niebieskiego za ręce i patrzyli sobie w oczy. Ich twarze zbliżały się do siebie. 

-Ja… - Agat nie dokończyła. Nagle na dwór wybiegła Perła.

-Mam pomysł! – krzyknęła. Agat i Apatyt spojrzeli na nią i zarumienili się – Ups. Dobra, nie chcę wam przeszkadzać gołąbeczki, ale chodźcie!

Klejnoty wstały i poszły to domku.

-Wynieśmy się stąd! Po prostu, weźmy wszystko co potrzebne i zamieszkajmy gdzieś indziej – wytłumaczyła Perła.

-Ale tutaj jest nasz dom! Nie szkoda ci tego? – mówi Apatyt.

-Nie! Statek niedługo tu będzie! Nie mamy szans! Wyboru też. No chyba, że chcesz zostać złapany i skruszony! – odpowiedziała Kremowa.

-Dobra, spotkajmy się w Beach City. Tam nas nie znajdą. Pomyślą, że uciekliśmy, ale nie będą wiedzieli gdzie jesteśmy.

-Okej, ja nie mam co spakować. Przejdę tam teleporterem – mówi Zielona. 

-Ja Lobo – odparł Niebieski.

-A o nas się nie martwcie! – powiedziała Cytryn łapiąc Rubelit za rękę. 

Godzina 17:35. Agat, Perły i Cytryn już nie było. Apatyt siedział z Lobo na polanie a Rubelit skakała po drzewach. Nagle pojawiły się 2 statki w kształcie oka i jeden w kształcie dłoni. Dłoń zaczęła strzelać z palca podpalając las. Apatyt i Lobo ukryli się za skałą razem ,ale Rubelit upadła na trawę. Statki w kształtach oczu wylądowały. Z jednego wyszło 5 rubinów a z drugiego cztery rubiny i 2 perydoty (te z 3 odcinka).

-Hmmm, co to za klejnot? – odezwał się Rubin.

-To Rubelit – odparł Perydot.

-Dużo ich tu jest? – spytał inny Rubin.

-Nie. Tylko jeden. Przestano produkować je już dawno temu. Gdzie reszta, kamyku? – zapytał Oliwin.

-Reszta? Eee… byłam tu tylko ja! Oni… uciekli na Marsa! – kłamała Czerwona.

-Ale Mars wybuchł…

-Właśnie! Oni też! Ja… przeżyłam jedyna!

-Dobrze, w takim razie polecisz z nami – powiedział Perydot – wsiądź do statku. Przetransportujemy cię do Homeworld a tam Żółty Diament zadecyduje co z tobą zrobić.

Apatyt już miał wybiec i coś z tym zrobić, ale nagle statek wystrzelił w ich dom, który wybuchł. Na Apatyt spadł wielki głaz, dzięki któremu Apatyt stracił swoją fizyczną formę.

7 godzin później.

Apatyt regenerował się. Pojawił się na kolanach Agat w jakiejś szopie.

-Apatyt! Co się stało?! – wrzasnęła Cytryn – Gdzie Rubelit?!

-Przylecieli i zniszczyli nasz dom… a Rubelit… zabrali ze sobą.

-Czemu nic nie zrobiłeś?! Skruszą ją! Ona cię w ogóle nie obchodzi! Masz gdzieś czy przeżyje czy umrze! Ty ją nawet nie znasz! – Żółta popłakała się i wybiegła z szopy.

-Wybacz jej. Przejdzie jej – pociesza Perła.

-To teraz pora na znalezienie nowego terenu na bazę. Odpocznijcie. Ruszamy o świcie – powiedziała Agat.

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki