FANDOM

Gość jest siedemnastym odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

KR goszczą w domu nowy klejnot.

Fabuła

Minęło kilka dni od straty Cytryn. Agat siedzi w swoim pokoju już z 67 godzin. Perły nie było w domu, a Apatyt leżał w salonie na kanapie myśląc, jak zaimponować Agat.

-A może przyniosę jej bukiet kwiatów? Nieee, nie spodoba jej się. Po co ja w ogóle próbuję… ona nigdy mnie ponownie nie pokocha… może ja serio jestem bezużyteczny? Co jeśli…

Nagle sufit został przedziurawiony przez kapsułę ,która wbiła się około 2 metry w podłogę. Zniszczyła przy tym z połowę salonu. Kapsuła otworzyła się. Wyszła z niej dosyć wysoka Perła. Rozejrzała się zdziwiona.

-Hmm, czy to na pewno Ziemia? Siedem tysięcy lat temu wyglądała zupełnie inaczej! – powiedziała nieznajoma.

Apatyt zaglądał zza kanapy co będzie robiła. Ta wyskoczyła z dołu i rozejrzała się po mieszkaniu. Prawie zauważyła Apatyt, jednak ten zmniejszył się. Zanotowała do notatnika co to kuchenka, lodówka, telewizor i właśnie weszła do łazienki. Niebieski przybiegł i zamroził drzwi.

-Hej! Wypuść mnie Ziemianinie! Chwila, to lód. Czyli to „mrożące urządzenie” z tamtego pomieszczenia potrafi chodzić i zamrażać! – przestraszyła się.

-Masz na myśli lodówkę? Nie jestem nią, zwę się Niebieski Apatyt a to jest mój dom – przedstawił się.

-Niebieski Apatyt? WYPUŚĆ MNIE NIEBIESKI APATYCIE! DOBRA, WIĘC ZNISZCZĘ DRZWI! – krzyczy Perła.

Drzwi wybuchły, gdyż nieznajoma strzeliła w nie laserem ze swojego klejnotu. Rzuciła się na Apatyt ,lecz ten zamroził ją. 

Godzinę później

Kremowa Perła wróciła z zakupów. Aktualnie odmrażają obcą ,którą Apat przywiązał do krzesła. Ta rozgląda się.

-I co? Będziecie mnie tak trzymać wieki?! Chcę coś udowodnić w Homeworld! Dlaczego nie dacie mi tego zrobić?! – wrzeszczy.

-Wyjaśnij nam wszystko! – mówi Apatyt.

-Nigdy! Będę milczała! – odwraca głowę tyłem.

-Dobra, Apatyt. To pora by użyć twojej nowej mocy... – zaproponowała Kremowa.

Niebieski wysilił się. Jego oczy zabłysły. Oczy nieznajomej również. Niebieski upadł. Zamienił się ciałami z Pistacjową. Sterował nią i (wiedząc, że Perły mają moc wyświetlania hologramów) pokazał całą jej historię. Perła opisywała ją wbrew jej woli.

-Powstałam w Homeworld 7693 lata temu. Zostałam stworzona dla ważnego klejnotu, Zielonego Agatu. Miałam z nią idealną relację, prawie doszło do wyznania miłości. Zielona wyruszała na różne misje. Ja zostawałam sama i musiałam wtedy służyć diamentom. Pewnego razu nie wykonałam rozkazu jednego z kwarców, któremu miała przez trzy dni służyć. Groziła mi za to surowa kara, skruszenie. W ostatniej chwili do sali weszła moja władczyni. Powiedziała, że poniesie za mnie wszystkie konsekwencje, gdyż stwierdziła, że źle mnie wychowała. Utopiłam się ze wstydu. Byłam poniżana przez inne klejnoty. Nazwano mnie Służącą Pereł, to była wielka hańba. Gdy Agat wyruszyła na misję z Jaspis i Perydot i nie wróciła zabrał mnie Pomarańczowy Diament. To jej musiałam służyć. Robiłam wiele błędów. Uznano mnie za „Najgorszą Perłę tego wieku”, gdyż twierdziłam, że jak mojej władczyni już nie ma to nie ma po co się starać. Gdy okazało się ,że Agat żyje i prowadzi drużynę na Ziemi dostałam energii. Chciałam pokazać, że nadal na nią zasługuję. Bardzo chciałam ją odzyskać. Zawarłam z Żółtym Diamentem układ, że jeśli znajdę Agat i przyprowadzę ją żywą zaszczyci mnie tytułem „Najdostojniejsza Perła” i że dostane luksusowy apartament. Mam na to tylko 4 Ziemskie Dni.

Apatyt przestał kontrolować Perłą. Kremowa pobiegła po Agat. Gość stwierdził, że zostanie rebeliantką i że będzie się nazywała Pistacjowa Perła. Minęło kilka dni. Perły rozmawiają o Homeworld, Apatyt myje naczynia (z przymusu), a Agat leży na kanapie wściekła. Do drzwi ktoś zapukał. Niebieski chciał otworzyć, by uniknąć obowiązków. Przed nimi stał bardzo wysoki czarny klejnot.

-Ja, Galaxyt 2-134-9573-9356 poszukuję Perły 3491617 – zaczął nieznajomy z nieprzyjemną miną.

Agat wyszła sprawdzić kto to. Zaniemówiła ,gdy zobaczyła znajomą twarz. 

-Ah! Agat! Ekhem… Ja w imieniu armii Pomarańczowego Diamentu i samej naszej władczyni aresztuję was. Zostaniecie zamknięci w lochach na wyspie w bazie naszej królowej i poczekacie na zagładę, czyli skruszenie.

KR dostrzegli za jej plecami pomarańczowy statek w kształcie dłoni. Wyszła z niego ogromna ilość klejnotów. Zmierzali w ich stronę z destabilizatorami. Galaxyt poraził Agat i Kremową Perłę. Apatyt został uderzony w twarz do nieprzytomności, a Pistacjowa zakuta w kajdany. Zabrali ich do statku razem z kilkoma lewilkami. 

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Galaxyt z tego odcinka nie jest Galaxyt z odcinka Stara Kumpela.
  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Agat miała swoją własną Perłę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki