FANDOM

Rywalizacja jest dwudziestym pierwszym odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

Niebieski Apatyt i Pistacjowa Perła rywalizują o Agat.

Fabuła

Minął dzień od ostatnich wydarzeń. Kremowa Perła leżakuje a Pistacjowa Perła siedzi obok Agat skulona. Apatyt dał jej spokój i nie ma go w domu.

Niebieski siedzi na molo i zamiast zapominać o Zielonej ciągle o niej myśli. Patrzy w niebo. Chmury były uformowane w kształt jej twarzy przed najnowszą regeneracją. Był tak smutny, że woda w jeziorze zamarzała.

-Może narwę jej bukiet róż... to jej ulubione kwiaty!

Chłopak prędko pobiegł w stronę najbliższej polany. Narwał ogromny bukiet i zaniósł go do domu.

-Agat! Spójrz co dla ciebie mam! - krzyknął zadowolony.

-Hmm, róże? Nienawidzę ich. Ale wiem jak zrobić by było lepiej...

Pstryknęła palcami i przez róże przeszedł prąd. Zwiędły i stały się czarne. Skulały się aż drobno były porozrzucane po podłodze.

-Hehe, o wiele lepiej! Teraz trzymaj się ode mnie z daleka! - warknęła. Jej oczy przepełniły się prądem. Przerażony Niebieski wybiegł z domu. Usiadł na schodkach do domu i rozmyślał.

-Ona mnie nie zechce, muszę coś z tym zrobić. Wiem! Wymyślę coś! I...

Drzwi otworzyły się. Wyszła z nich Pi. Usiadła bardzo blisko Apatytu.

-Ty ją kochasz... ona cię nie... ja ją kocham... ona mnie... Nie masz szans kochaniutki... - szczerzy się.

-Mów sobie co chcesz! Prędzej czy później Agat się na ciebie zdenerwuje i cię odrzuci jak mnie! Zobaczysz! - wrzeszczy.

-Oj, nie krzycz. Ty to widzisz... ona cię odrzuca, już cię nie chce. Po prostu jej się znudziłeś! Nic nie poradzisz! Teraz jest MOJA!

-Wcale nie! Zakład! Jeśli mi uda się zdobyć Agat dajesz jej spokój i się do niej nie odzywasz a jeśli ty...

-To odejdziesz z drużyny! - krzyknęła Pistacjowa.

Apatyt zrobił przestraszony wyraz twarzy. Po zastanawianiu się odparł:

-Zgoda.

Weszli do domu jak gdyby nigdy nic. Kremowa zmiatała resztki po kwiatkach smutna mówiąc coś do Zielonej. Ta spojrzała w kierunku drzwi i szybko odwróciła wzrok. Pistacjowa siadła bardzo blisko niej a Niebieski naprzeciw. Był cały czerwony ze strachu.

Kilka godzin później, na misji, ukazane są momenty, w których próbowali zwrócić uwagę Agat. Apatyt rozmawiał o czymś,a Perła rzuciła w niego kamieniem. Ten odrzucił. Następnie Niebieski niesie bukiet kwiatów, jednak rywalka strzeliła w niego z klejnotu podpalając go. Wściekły chłopak rzucił nim w nią a Zielona odeszła jak gdyby nigdy nic.

Jakiś czas później

Pistacjowa i Apatyt siedzą na kanapie i się sprzeczają. Nagle Niebieski rzuca w nią talerzem z jedzeniem brudząc jej cały strój. Tak uderza go i wpadają na wazon zbijając go. Przewrócili kilka mebli i rzucali się w siebie przedmiotami. W końcu Kremowa usiadła na kanapie i zaczęła płakać, gdyż musiała to potem wszystko posprzątać. Agat usiadła obok i złapała ją za rękę.

-Wszystko okej? - spytała.

-Wiesz, mam już powoli dosyć tego wszystkiego. Oni się sprzeczają a ja po nich wszystko sprzątam i staram się nas pogodzić. I co z tego? Nic... Czasami mam ochotę stąd uciec gdzieś, gdzie nie mam żadnych obowiązków i sam spokój...

Wstała, poszła po szczotkę i zaczęła zmiatać w ciszy.

Tymczasem

Niebieski stoi przy ścianie od domu na zewnątrz zamyślony. Podeszła do niego rywalka.

-Niebieski, wiesz... ta rywalizacja chyba nie jest potrzebna... ja nie kocham Agat, ja...

Złapała go za rękę i przysunęła się do niego. Ich twarze zbliżały się do siebie.

-Pi, co ty wyprawiasz?! - wrzasnął przestraszony.

-Chcę ci powiedzieć, że...

Jej twarz a jego twarz dzieliły 3 cm. Perła uśmiechnęła się i nagle z jej klejnotu wystrzelił promień. Strzał przeszedł na wylot przez rywala.

-...nienawidzę cię...

Apatyt pufnął. Wróg zbańkował go i schował na dnie jeziora.

-Tu cię nikt nie znajdzie, Agat jest moja... na zawsze...

Bohaterowie

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki