FANDOM

Porwany cz.2 jest 24 odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

KR odnajdują Niebieskiego i wraz z Kryształowymi Artystami starają się pokonać nieznany klejnot.

Fabuła

Wylądowali na dachu statku. Wszystko się trzęsło z powodu burzy. Pojazd wyglądał jak statek przyczepiony do ogromnych dłoni w kolorze błękitnym. Otworzyli właz i znaleźli się w środku.

-Hmm, nieźle się tu urządziła... obrazy... mapy... musi tu długo mieszkać... - dostrzegła Agat.

-Tak... rozdzielmy się! - zaproponował Simon.

-Ok - mówi Julia. - To... Ja, Vincent i Pistacjowa Perła pójdziemy tym tunelem, Simon, Kremowa Perła oraz Karneol pójdą tędy a Lily z Enderem i...

-ZE MNĄ! - ucieszyła się Zielona.

-Tak, z tobą. Idziecie tędy.

Rozdzielili się.

-Em, Ender... Co powiesz na... emm... tak w razie potrzeby... Demonkę?

-Nie - odpowiedział.

Agat westchnęła.

Tymczasem u Apatytu

Niebieski ma na rękach specjalne urządzenie, przez które nie może używać swoich mocy. Jest przywiązany silnym łańcuchem do krzesła.

-No, odpowiedz na moje pytanie! - krzyknęła nieznajoma.

-Emm, co?

-Jak zwykle! Nigdy nie słuchasz. Odpowiedz! - krzyczy.

-Spadaj! - broni się.

-Ajajaj, ciekawe czy KR cię kiedyś ocalą. Chyba ich nie interesujesz. Ale nie martw się, teraz będziesz tylko ze mną! Ja ci w zupełności wystarczę! - kładzie mu dłoń na ramieniu. Ten odwraca wzrok na okno. Widzi dziwną burzę.

-Heh, dzieje się tam coś naprawdę dziwnego! Tutaj jesteś bezpieczny! Więc, pamiętasz mnie? - uśmiecha mu się do twarzy.

-Wypuść mnie...

-ODPOWIADAJ!

-Nie! Zdejmij kaptur!

Nieznajoma zdjęła pelerynę. Miała rude włosy, jasną skórę oraz ciemno-pomarańczowe ubranie ze znakiem Niebieskiego Diamentu.

-No nie, musiałem trafić na CIEBIE!

-Oj nie przesadzaj! Lubię cię, i to bardzo... Nie tęskniłeś za kochaną Kremową Jaspis? - szczerzy się.

-Nie...

-Oj przestań! Teraz będziesz ze mną wiecznie! Dałam KR szansę, by cię ocalili... Nigdy nas nie znajdą! Mają jeszcze 2 dni. Po nich odlecimy razem. Będziemy w Homeworldzie! Może ci wybaczą!

-Oni są moją rodziną...

-Oni?! Spójrz na nich! Nędzna Kremowa Perła, która miała należeć do mnie jednak pewien kamyk źle ją zapakował, Najgorsza Perła tego wieku i ta mizerna idiotka! Tylko na nich spójrz! Jacy są beznadziejni! Mogłeś trafić na osoby o wiele lepsze! - rzuca mu przed nos zdjęcie KR.

Niebieski popatrzył na zdjęcie. Westchnął. Obok niego siadła Jaspis.

-Oj Apatytku! Nie smuć się... Jesteś bezpieczny... ze mną... tutaj... w naszym statku! Tutaj się zgubiliśmy i tu teraz rozmawiamy! Razem!

Nagle coś trzasnęło.

-Co? Co to za hałas? Idę to sprawdzić! - wrzasnęła Kremowa J.

Podniosła z podłogi destabilizator i stała obok drzwi. Wyskoczyła z nich Pistacjowa Perła. Nagle Jaspis potraktowała ją bronią i Pistacjowa pufnęła.

-NIE! - wrzasnął Apatyt.

-Jedna z głowy, jeszcze 2...

Wtedy zza ściany wychylił się Vincent i Julia. Dziewczyna prawie przebiła Jaspis na pół, jednak ta odepchnęła ją wiatrem. Chłopiec skoczył jej z pomocą, jednak spotkało go to samo.

-Serio? Myśleliście, że to zadziała?

Kwarc wytworzył gaz usypiający, Julia i Vincent zasnęli. Klejnot podniósł je i przywiązał do krzeseł.

-To twoi? Nie ma ich na zdjęciu!

-Nie znam ich... - kłamie Niebieski.

-Taaa, a ja jestem Niebieskim Diamentem! KŁAMIESZ! - drze się.

Nagle do sali wbiegła Kremowa Perła, Karneol i Simon. Jaspis miała odepchnąć ich wiatrem, jednak Karcia przekierowała atak. Simon i Kremowa pobiegli potajemnie uwolnić Niebieskiego, Julię i Vincenta. Niestety łańcuch, którym Apatyt był przywiązany był zbyt solidny. W sali pojawiła się Lily, Agat i Ender. Różana szybko znalazła się obok Cytrynu. Było wielkie zamieszanie. Ender spojrzał na Agat.

-Gotowa?

-Co? Em... zawsze! - uśmiechnęła się.

Demantoid szybko się pojawiła. Zniszczyła część statku. Przerażona Jaspis pobiegła na stery, by bezpiecznie nim wylądować. Niestety, zatrzymała ją Demantoid, która wyrzuciła ją z pojazdu. Rozłączyła się. Agat pobiegła do steru. Straciła kontrolę. Maszyna leciała w dół. Lily złapała wszystkich, przytuliła do siebie i utworzyła wokół nich różaną bańkę. Rozbili się w pewnym lesie a statek wybuchł. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Pół-klejnoty odzyskiwały przytomność.

-Co się stało? - pyta Julia.

-Nic takiego! Tylko rozbiliśmy statek! - śmieją się wszyscy.

Lobo przybiegł bardzo szybko. Kremowa zaczęła płakać.

-Co się stało? - spytała Agat.

-Straciliśmy Pistacjową Perłę. Jaspis wzięła jej klejnot.

-Nie martw się, na pewno ją znajdziemy. A wy, Kryształowi Artyści. Dziękujemy wam - mówi Apatyt. - Do zobaczenia!

Teleportowali się do domu.

-Perło, gdziekolwiek jesteś, znajdziemy cię i cię uratujemy - wyszeptał Niebieski.

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki