FANDOM

Scena dla SapperiXD

Obrazek od Kiki

Przyjaciel jest drugim odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

Apatyt odnajduje nowego, dziwnego przyjaciela.

Fabuła

Od zamieszkania w miasteczku Eris minął miesiąc. Klejnoty były bardzo rozbudowane. Posiadały własny teleporter i drzwi do swoich pokoi. Apatyt, Perła i Agat jedzą wspólnie kolację.

-Czyli… jak wam się tu podoba? – zapytała Perła.

-Jest świetnie! – powiedziała Agat -A ty? Jak się czujesz Apat?

-Z wami czuję, że naprawdę kimś jestem. Czuję, że jestem potrzebny  – odparł Apatyt.

-Musimy poszukać tego statku. Musiał się gdzieś rozbić. Przeszukajmy okolicę. Jeśli go nie znajdziemy sprawdzimy inne planety! – powiedziała Perła.

-Dobra. Rozdzielmy się. Ja pójdę sprawdzić na zachód. Perło, idź na wschód, a ty Apatycie rozejrzyj się na południu – rozkazała Agat - Weźcie te… jak to było? Mikrofalówki?

-Krótkofalówki – poprawiła Perła.

-Tak! Krótkofalówki! Dzięki nim będziemy mogli się porozumiewać. Jeśli nic nie znajdziemy wyruszymy na północ. W razie czego możemy teleportować się na inne planety – powiedziała Agat – zrozumiano?

-OCZYWIŚCIE! –odkrzyknęli Niebieski i Kremowa.

Agat sprawdzała Azję, Perła rozglądała się na dnach oceanów, a Niebieski po Antarktydzie.  Aktualnie rozmawiali o warunkach na danych terytoriach.

-Strasznie tu zimno – narzeka Apat.

-A tu mokro! – skarży się Perła.

-Przestańcie! Znaleźliście coś? – spytała Agat.

-Ja nic nie znalazłam – odparła zasmucona Perła.

-Ja też nic – powiedział Niebieski - Do tego…

Słychać było wyłącznie zakłócenia. W pewnym momencie Apatyt krzyknął. Nastała głucha cisza. Klejnoty zaczęły się niepokoić.

-Apatyt?! Nic ci nie jest?! – wołała Perła.

-Straciliśmy połączenie z nim. Chyba go coś zaatakowało… - powiedziała Agat - a co jeśli…

-Znalazłam jakiś statek! – krzyknęła Perła.

-Dobrze, zapamiętaj położenie. Potem tu wrócimy. Teraz pora odszukać Apatyt – odparła Zielona – teleportuj się na Antarktydę. Ja też to zrobię.

Wojowniczki szybko znalazły się na miejscu. Słyszały krzyk.

-To Apatyt! Musi być tam! – krzyknęła Perła.

Klejnoty zauważyły Niebieskiego, który cofał się przed watahą Wodnych Wilków. Zaczęły biec mu na ratunek. Nagle jeden z wrogów skoczył na stronę Niebieskiego i postanowił go obronić. Wilki rzuciły się na obrońcę. Zwierzę pufrunęło. Gdy Agat i Perła pokonały wilki wszyscy wrócili do domu.

- Dzięki, że mi pomogłyście. Jestem beznadziejny. Zawsze wszystko popsuje  – żalił się Apatyt.

-Nie przesadzaj! Jesteś świetny! Trzeba cię tylko trochę podszkolić. Zaczniemy trening oraz postaramy pomóc ci zapanować nad kriokinezą! – mówiła Perła.

-Jesteś świetny! – dodała Agat.

Klejnot uśmiechnął się. Każdy miał wolny czas. Apatyt pobiegł na najbliższą łąkę by pobyć chwilę sam. Trzymał w dłoniach zabańkowany klejnot wilka. Odblokował go a wilk zaczął się regenerować. Apatyt ze strachem usiadł na trawie i patrzył się wilkowi prosto w oczy. Zwierzę przytuliło go. Niebieski obawiał się, że istota go zaatakuje, jednak ten miał pokojowe zamiary.

-Widzę, że jesteś przyjazny. Klejnoty chyba nie obrażą się za to, że cię przygarnę. Będziesz ze mną walczył?

Wilk kiwnął głową. Apatyt bardzo się przeraził, wiedział ,że wilk go rozumie. Zwierzę pokazało, by Niebieski na nim usiadł. Apat zrozumiał i zrobił to. Nagle oczy wilka zaczęły się świecić. Zwierzę bez fizycznego kontaktu wyssało wodę z rosnących obok kwiatów i utworzyły z niej portal. Wskoczył w niego. Apatyt był coraz bardziej zaniepokojony tym,  co wilk planuje. Pojawili się na Antarktydzie.

-Chwila, przecież tutaj walczyliśmy… o co ci chodzi?! – mówił zaniepokojony Apatyt.

Wilk zrzucił go z siebie. Podchodził do niego a Niebieski się cofał. W końcu nie było ucieczki, Apatyt został zablokowany przy ścianie. Wilk złapał lekko zębami za jego dłoń i przyłożył ją do lodowej ściany.

-O co ci chodzi?! – wrzasnął Apatyt

Wilk puścił rękę i pyskiem przecierał po lodowej skale. Pod warstwą lodu ukryty był znak czterech diamentów. Wilk ponownie złapał za rękę Apatytu i przyłożył ją do tego znaku. Jego klejnot zaczął świecić i otworzyło się tajne wejście. Apatyt odskoczył z wrażenia. Wilk jednak wziął go na swój grzbiet i powrócili do domu. Agat i Perła przeraziły się, gdy zauważyły zwierzę. Agat wyciągnęła broń.

-Co ty tu z nim robisz?! – krzyknęła - ATAK PERŁO!

-Nie! On jest dobry! To ten wilk ,który mnie ocalił! Ten co pufnął! Zregenerował się! Pokazał mi tajne wejście w lodowej górze! – krzyczał Apatyt.

-No dobra, wierzymy ci. Trudno jest oswoić Wodne Wilki. Wróćmy tam kiedyś. Musimy ogarnąć co tam jest. Może będzie tam coś ważnego... - mówi Agat.

-Mniejsza o to! Trening jest na pierwszym miejscu! Przecież Apatyt nie pójdzie tam bez żadnych umiejętności! – odparła Perła.

-Masz racje. Zacznijmy niedługo – powiedziała Agat .

Rozmawiali jeszcze dłuższy czas. Postanowili nazwać wilka Lobo.Utworzyli mu nawet specjalny pokój, w którym miał co chciał. Wszystko wróciło do normy.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Lobo oznacza wilk po hiszpańsku.
    • Autor nie miał na myśli postaci z komiksów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki