FANDOM

Ważna Misja cz.2 jest szóstym odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

Kryształowi Rebelianci ledwo uchodzą z życiem z ważnej wyprawy.

Fabuła

Apatyt spanikował. Stwierdził, że to już jego koniec. Agat się nie martwiła, potrafi przetrwać w lawie. Nie było już nadziei dopóki Niebieski nie wpadł na pewien pomysł.

-Już wiem! Kriokineza! Potrafię zamrozić obiekt lub schłodzić temperaturę w otoczeniu! Może uda mi się sprawić, że lawa zastygnie!

-Hmm nikłe szanse, ale warto spróbować – powiedziała Bursztyn.

Apatyt bardzo się przy tym męczył. Tracił wiarę w siebie, ale przypomniał sobie pocieszenia przyjaciół. Uwierzył, że mu się uda i zadziałało.

-Apatyt! Udało ci się! Jesteś niesamowity! – krzyknęła Perła rzucając się na klejnot. 

-Tak, dobra robota! – pochwaliła go Agat.

Nagle do sali wbiegły zakażone klejnoty, które zostawili w poprzednim pokoju. Walka była niezwykła, jednak wrogów było coraz więcej. KR tracili już siłę. Apatyt próbował pomóc (bo nie walczył), ale nie wiedział jak. Postanowił zobaczyć skąd biorą się te klejnoty. Wbiegł do jednego z tajnych przejść. Nagle do ściany przycisnęła go wielka ręka. Apatyt poddał się.

-Moi przyjaciele… zginą… przeze mnie… jestem do bani… Agat… Perła… Bursztyn… nie… nie mogę na to pozwolić… NIEEE!

Apatyt wpadł w furię. Gołymi pięściami pokonał wielką rękę. Pobiegł do przyjaciół. Rozniósł wrogów w bardzo szybkim czasie. Stracił nad sobą kontrolę i zaczął niszczyć pokój. Wszyscy byli pod wrażeniem. Uderzył tak mocno, że  przebił się gdzieś pod podłogę do tajnej komnaty. Wszyscy skoczyli za nim. Pokój był cały różowy. Apatyt się opanował.

-To Różowy Diament! Należała do niej słynna Rose Kwarc, rebeliantka. Zlikwidowano ją, przez bunt Rose. Dlatego ten pokój jest niedostępny. To była tragedia... W sumie do niej należałam. Widziałam wszystko... – Bursztyn powiedziała jeszcze sporo informacji na temat tego diamentu.

Zauważyli ,że to pomieszczenie zawiera różne przyciski/dźwignie i maszyny. Było to centrum wszystkich komnat ukryte głęboko w Marsie. Pokoje były zasilane tym pomieszczeniem (w sensie pułapki itp).

-Wiecie co? Wróćmy do domu – powiedział Apatyt.

-Ale jak? Nie wyjdziemy stąd. Lawa zalała wyjście i zastygła! – mówi Perła.

-Z tego co wiem powinny być tu kapsuły ratunkowe… Znam się na takich technologiach – chwali się Agat.

Zielona miała rację. Klejnoty zmniejszyły kształt by zmieścić się w jednej kapsule (bo tylko tyle ich było). Niestety przeciągnęli przypadkowo jakiś kabel i wyrwali go z urządzenia. Poleciały iskry i pokój się podpalił. Komnata wybuchła. KR ledwo co udało się odlecieć, lecz mają coś uszkodzone. Część Marsa wybuchła. Po kosmosie zaczęły latać resztki posągów i pokoi. Statek jednak dryfował w jednym miejscu. Skażone klejnoty i mutanty wyleciały gdzieś w przestrzeń kosmiczną. Kilka spadło na Ziemię.

-To było niebezpieczne! Mamy uszkodzoną kapsułę. Rozbijemy się… - powiedziała Agat.

Klejnoty leciały na Ziemię.

-Trzymajcie się! Będzie bolało! – krzyknęła Bursztyn.

Uderzyli w Ziemię bardzo mocno. Wbili się około 5 metrów. Na szczęście nikt nie ucierpiał. Obok znajdował się teleporter i nim bezpiecznie wrócili do domu.

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki