FANDOM

Mieszanka smaków jest bonusowym odcinkiem z serii Kryształowi Rebelianci.

Streszczenie

Kryształowi Rebelianci się łączą.

Fabuła

Akcja dzieje się jeden dzień przed porwaniem KR. Pistacjowa Perła i Zielony Agat o czymś głośno rozmawiają, Apatyt i Kremowa Perła również. Agi posmutniała. Pi złapała ją za ramię i popatrzyły obie na Niebieskiego. Perła coś wyszeptała jej do ucha. Zaczęły taniec. Podeszły na środek salonu (załatali już dziurę po statku). Agat złapała przyjaciółkę za plecy a Perła ją za szyję. Tańczyły  bardzo powoli. Na koniec Perła pocałowała Agat w usta i stały tak przez 5 sekund. Apatyt zarumienił się i zrobiło mu się dziwnie. Dziewczyny połączyły się. Fuzja była bardzo piękna. Zjawiła się lewitująca po turecku. Otworzyła jedno oko i podeszła do przyjaciół.

-Oh, witajcie. Jestem Gaspeit, ale możecie mi mówić Gaspi. Tak dawno nie widziałam swoimi oczkami. Oh jejku! Ty jesteś Kremową Perłą! No chodź no tutaj - połączenie złapało Kremcię w ręce i podniosła ją do siebie - Jaka ty jesteś piękna! Chwilka! Mam coś na tę okazję! SLEFIE! 

Fuzja wyciągnęła aparat z klejnotu i cyknęła focię. Kremową Perłę oślepiło światło i na zdjęciu ma śmieszny wyraz twarzy. Spadła z rąk olbrzymki.

-Auć. A co tu robisz Gaspeit? Wyglądasz na idealną fuzję bez dodatkowych kończyn.

-Ah, no wiesz. Chciałam pokazać jaka między Perłą a Agat jest relacja. Idealna nieprawdaż? Hahaha! Ojej, a może zrobimy inną mieszankę! Hmm Kremowy = brzoskwinkia a Pistacja to Pistacja. Co powiesz na lody o smaku brzoskwiniowo-pistacjowym?!

-Co? Nie rozumiem... 

-Oh, dziewczyno! Po prostu się połączmy! - krzyknęła Gaspi.

Fuzja rozdzieliła się. Perła nadal całowała Agat. Ta odkleiła ją od siebie i zabrała do Perły.

-No dalej! Chcę zobaczyć tę mieszankę! - uśmiecha się (nareszcie po tej całej kłótni).

Dziewczyny złapały się za ręce. Ich tamiec był baletem. Perły wskoczyły w siebie. Stworzyły gigantyczną perłę.

-Haha! Jakie to świetne! Czuję się, jakbym była sobą, ale większą z innymi ciuchami! - fascynowało się połączenie.

Pobiegła do lustra. Obejrzała się dokładnie i zaśmiała.

-Wyglądam idealnie!

Apatyt siedział smutny, twierdząc, że nikt go nie lubi. Oliwkowa Perła (fuzja Pereł) podeszła do niego i przykucnęła.

-Hej, mały! Wszystko ok? Może chcesz zatańczyć? - spytała z uśmieszkiem.

-Która perła pyta? - odpowiada odwrócony w stronę ściany.

-Obie.

Niebieski otworzył szeroko oczy. Olbrzymka złapała go za rękę i zabrała na dwór. Tańczyli aż nagle fuzja Pereł się rozdzieliła. Pistacjowa Perła wyglądała na spłoszoną. Apatyt podchodził do niej.

-Ej, wszystko okej?

Perła zasyczała. Upadła na Ziemię i krzyczała. Wszyscy przybiegli i zaczęli ją jakoś ratować. Perła zaczęła atakować przyjaciół.

-Co robisz?! - warknął Niebieski.

Perła skuliła się z bólu i zatkała uszy. Nagle Apatyt dostrzegł na jej głowie czip. Wyciągnął go i zauważył znaczek Żółtego Diamentu. Wyrzucił go do jeziora.

-Czyli Żółty Diament miała nad tobą ciągle kontrolę. Ona widziała co robisz. Czy coś do ciebie mówiła? - zapytał.

-Emm... nieee, wszystko okej. Wróćmy do swoich zajęć. Apatyt złączmy się z Perłą! Haha! Jestem całkowicie normalna! - uśmiechała się sztucznie. Pistacjowa jednak słyszała jakieś głosy, jednak to, jak brzmiały zostanie tajemnicą i prawdopodobnie nigdy się tego nie dowiemy.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Jest to jeden z pierwszych odcinków bonusowych.
  • Miał być normalnym odcinkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki