FANDOM

Kwarc 2

Osobowość

Kwarc jest ponurym i władczym klejnotem, którego celem jest wykonywanie zadań Homeworldu. Jest kreatywna i często na poczekaniu umie wymyślić plan. Nie jest jednak zła czy okrutna. Ma często wątpliwości czy dobrze postępuje, słuchając Żółtego Diamentu, i czy nie lepiej uciec od niego.

Wygląd

Skóra Kwarc ma odcień jasnej szarości, taki sam kolor ma jej klejnot. Ma włosy ustylizowane w formie jeża w kolorze ciemno szarym.

Jej ubiór składa się z bluzki, również ciemno szarej, i spódnicy do kostek. Ma znak diamentu na bluzce i spódnicy. Nosi lekką opończę na plecach. Nosi trzewiki w kolorach co cała reszta.

Broń i Zdolności

Wszystkie Klejnoty mają umiejętność przywołania broni, zmiany kształtu i wycofania się do swoich klejnotów po doznaniu ran aby je uleczyć. Broń Kwarc to dwa krótkie sztylety, których może używać do rzucania w przeciwnika.

Jej zdolnością magiczną jest panowanie nad piaskiem, i formowanie z niego struktur, lub piaskowych żołnierzy.

Praca

Kiedyś zajmowała się łapaniem tylko zepsutych klejnotów, ale po objęciu władzy przez Żółty Diament musi łapać każdego, kto mu się narazi.

Relacje

Drużyna K.K.- Kwarc ma na nie zlecenie, więc traktuje je jako cel do złapania, nie miała z nimi styczności nigdy wcześniej.

Rose/Steven- Kwarc brała udział w wojnie klejnotów, i bardzo obawia się jej w jakiejkolwiek postaci, co oznacza że bała by się nawet Stevena. Jednak żałuje że musi z nią walczyć. Co prawda walczyła przeciw niej, ale widziała jak postępuje.

Obsydian/Cz. Diament- Kwarc ma do nich nastawienie takie samo, jak Perła do Ametyst, jednak uznaje ich za swoich jedynych prawdziwych przyjaciół, i nie pozwoliła by coś im się stało. Z wzajemnością.

Jasper- Kwarc niezbyt ją lubi, bo ciągle się wywyższa ponad nią, choć są na tym samym poziomie dowodzenia.