FANDOM

Kwarc Dymny - Klejnot pochodzący z Przedszkola. Aktualnie znajduje się w Homeworld. Ma około 6 000 lat.

Kwarc Dymny
Smoky ByChmiel.png
Przezwiska Kwarc
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko

w nazywaniu go mężczyzną

Kamień Kwarc Dymny
Broń TBA
Status Aktywny
Drużyna/Przynależność Homeworld,

Żółty Diament

 Charakter

Kwarc Dymny jest uparty i nie chce żeby ktoś mu pomagał. Uważa, że sam da sobie radę. Kiedy zobaczy lub usłyszy kogoś nieznajomego zawsze staje do walki, ale mimo tego jest miły. Czasami rozmyśla nad sobą, nad swoim życiem, ale zawsze stara się być uśmiechnięty.

Wygląd

Kwarc Dymny jest wysoki oraz ma muskularną budowę ciała, jak każdy Kwarc. ma skórę koloru beżowego z kilkoma jasnymi piegami na twarzy i na ramionach, jego włosy są krótkie, ciemnobrązowe i lekko poszarpane. Oczy Dymnego Kwarcu są czarne, a skóra ciemnobeżowa. Nosi uniform z wycięciem na szyi w kształcie litery "V". Na górnej części kombinezonu, są pasy kończące się rombem, posiada także dwa takie same na kolanach.

Broń i umiejętności

Dymny Kwarc tak jak wszystkie Klejnoty potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje czy wycofać się do klejnotu, aby uleczyć obrażenia.Potrafi unosić się w powietrzu i kontrolować szybkość swojego upadku oraz wysoko skakać. Obdarzony jest ogromną siłą, potrafi także kontrolować oraz tworzyć dym, mgłę z pyłu itp.

 Klejnot

Klejnot Dymnego Kwarcu znajduję się na klatce piersiowej. Jest w kolorze beżowo-brunatnym, ma kształt sześciokąta.

SmokyGem ByChmiel.png

Relacje

Żółty Diament

Nie przepada za nią, lecz nie może się jej sprzeciwić.

 Historia

Kwarc Dymny powstał w Przedszkolu. Miał należeć do Różowego Diamentu, lecz ta została skruszona w związku z tym należał i należy do Żółtego Diamentu. Uczestniczył w wojnie pomiędzy Homeworld, a Ziemią. Nie chcę należeć do Żółtego Diamentu, jednak wie, że skutki buntu mogą być straszne. Aktualnie prowadzi beztroskie życie na owej planecie, Homeworld.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki