FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

Lapis Lazuli
Lapis Lazuli by Magi

Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
Kamień Lapis Lazuli
Broń Kriokineza
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (dawniej)
  • Brak (aktualnie)
  • Zajęcie
  • Ochrona Homeworld/pomaganie Niebieskiemu Diamentowi (dawniej)
  • Tułanie się po ziemii (aktualnie)
  • Przyjaciele
  • Perła Niebieskiego Diamentu (dawniej)
  • Debiut ??
    Motyw Audio

    Lapis Lazuli - OC użytkowniczki Magi45. Niegdyś ważny klejnot w Homeworld. Uciekła z Macierzystego świata. Ma bardzo silną moc kriokinezy.

    Osobowość

    Jest bardzo miłą i sympatyczną osobą. Zawsze się uśmiecha i lubi zawierać nowe znajomości. Bardzo lubi być chwalona i stara się żeby jak najbardziej ją doceniono. To także empatyczna i troskliwa osoba. Bardzo zależy jej na bezpieczeństwie i uczuciach najbliższych. Jest opanowana i spokojna, a także niezwykle pomocna. Zdarza jej się gniewać ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. To także bardzo strachliwy klejnot, boi się wielu rzeczy a najbardziej ognia.

    Wygląd

    ...

    Historia

    Narodziny

    ...

    Lapis w MoonCity

    ...

    Zdolności

    Lapis posiada podstawowe zdolności klejnotu takie jak: Zmiana kształtu, możliwość wycofania się do formy kamienia, tworzenie fuzji i wytwarzania baniek.

    Kriokineza

    Lapis posiada moc Kriokinezy czyli manipulacji nad lodem. Jest w stanie zamrozić ciecze oraz wytworzyć go znikąd. Często wykorzystuje te moc do stworzenia nie wielkich lodowych broni.

    Lodowe skrzydła

    Niebieski klejnot posiada dosyć nietypowe skrzydła ponieważ stworzone z lodu. Większość klejnotów uważa że jest to trudne ale bardziej dziwne jednak jest to wyjątkowo proste i mało wymagające.

    Relacje

    Kryształowe Klejnoty

    Niebieski Granat chociaż ich nie zna to bardzo je szanuje ze względu na bohaterską postawę. Uważa je za wzór do naśladowania. Jej marzeniem jest spotkać się z nimi.

    Rubiny

    Czasami podczas zadań przypisywano jej rubiny do ochrony. Była do nich przyjaźnie nastawiona i bardzo je polubiła, współczuje im jednak ich znaczenia na Homeworld.

    Klejnot

    Wygląd Opis
    [[Plik:|center|150x150px]]

    Jej klejnot znajduje się na plecach i jest w okrągły. Ma fasetę w kształcie rąbu.

    Ciekawostki

    • Absolutnie nie toleruje żadnego ludzkiego jedzenia, jednak raz piła sok pomarańczowy i jest to jedyna rzecz jaką może przełknąć
    • Dziewczyna czuje ogromny strach przed ogniem, boi się, że zostanie spalona, stara się opanować swoją fobie.
    • Gdy po raz pierwszy pokazała się wśród ludzi, brali ją za cosplayera.

    Galeria