FANDOM

LARIMAR

HISTORIA: Larimar powstała na ziemi w przedszkolu które było blisko oceanu. W trakcie jej "narodzin" coś poszło nie tak i powstała o wiele mniejsza i słabsza od innych klejnotów. Niebieski Diament dowiedziała się o "usterce" i kazała ją rozbić. W dniu kiedy mieli ją rozbić, przeszkole zostało napadnięte przez pewną grupę klejnotów. Mała i słaba Larimar schowała się w skałach przy plaży żeby ją nie złapali. Widziała jak klejnoty które ją więziły zostawały rozbite, bądź po prostu materializowały się formę kamieni. Nagle zobaczyła ją jedna z kleinotów Niebieskiego Diamentu i próbowała ją rozbić, ale została rozbita przez klejnot o turkusowej barwie.

- Nic ci nie jest?- Spytała się zatroskana do  Larimar. Nie mogła wypowiedzieć ani jednego słowa czy zrobić jakikolwiek ruch. Była przerażona tym co się dzieje wokój niej. Po prostu siedziała skulona przy skałach i drżała ze strachu z łzami oczach. Nagle poczuła ciepło obejmującej ją turkusowego klejnotu. Wzieła ją na ręce i uciekła z nią i ze swoją grupą do ich kryjówki i też zarazem do ich domu. Przez cały dzień Larimar siedziała w pokoju Turkusoweg Klejnotu, która opatrywała jej rany. Przez te pierwsze kilka dni zaprzyjaźniła się z Turkus, ale wciąż była bardzo nieśmiała gdy Charoit bądź Nefryt próbowały z nią się zaprzyjaźnić. Przez ten czas Tyrkus stała sie matką dla Larimar. Jak tak pomyśleć tą są do siebie nawet podobne. Obydwie potrafią panować nad wodą, lubią pływać, mają dużo wspólnych tematów, i nawet z wyglądu są troche do siebie podobne choć to nie są te same kleinoty. Przez te lata zaprzyjaźniła się z Charoit i Nefryt, a ona wyrosła na piękny i silny klejnot. W jednej swojej przygodzie poznała Stenen'a, Lapis oraz pozostałe kleinoty, ale to już część dalsza jej przygody.

CHARAKTER: Jest spokojnym i miłym klejnotem. Kocha spędzać czas w wodzie i zbierać muszle i inne rzeczy jakie znajdzie w morzu. jest też odważniejsza i silniejsza niż gdy była młodsza i stara się pomagać osobom w potrzebie.

LUBI: Pomagać innym, poznawać świat, wodę, swoich przyjaciół, poznawać nowe klejnoty oraz ludzi, pływać

NIENAWIDZI: Wojen, Niebieskiego Djamentu, Zabijania

Hej Ludzie mam nadzieje że wam się spodobała nasza Larimar. Jeśli chcecie zobaczy SpeedPaint'a z Larimar i inne to zapraszam na mój kanał  SpeedPaint-Larimar - YouTube