FANDOM

Lawendowy Topaz- Tajemniczy klejnot z Homeworld. Na obecną chwile przewyba w próżni między wymiarami. Oc użytkowniczki Misty 28.

Wygląd

Jest ona odrobinę wyższa od Szafir. Ma lawendową skórę. Jej włosy są ciemno fioletowe i kręcone, zazwyczaj puszczone luzem. Ma na sobie długą falbaniastą, białą sukienke z ciemno fioletowymi elementami oraz symbolem różowego diamentu. Nosi czarne rękawiczki oraz czarne buty na niskim obcasie.

Charakter

Jest to osoba cicha i nieśmiała. Mimo to jest wyjątkowo miła. Po trafieniu do międzywymiarowej przestrzenii stała bardzo zagubiona i jeszcze bardziej nieśmiała.

Historia

Narodziła się na Homeworld dla Różowego Diamentu. Jak to Topazy czyli jedne z tych arystokratów, żyła sę tam u boku RD do chwili wybuchu rebeli i skruszenia jej Diamentu. Po tym błąkała się po ziemi w poszukiwaniu schronienia, żeby żaden rebeliant jej nie znalazł, a dla tego, że pecha miała rebelianci ją znaleźli i została skrószona. O dziwo, gdy rebelianci sę poszli. Z resztke jej klejnotu wyłoniły się iskry, jakby jej klejnot chciał przybrać fizyczną forme. No i z tych iskier się wyłoniła, a resztki jej klejnotu z gasły.

Jak to? - pewnie pytacie. No otóż fizyczną forme przybrała , lecz bez klejnotu który zgasł i już nigdy nie zabłysną.

Zabłąkana Topaz łaziła sę po ziemi, aż w końcu znów trafiła na rebeliantów, lecz oni jej nie zauważyli, jakby była niewidzialna. Podeszła do nich z zaskocząną miną, ciągle nic. Podała ręke do jednego z nich, a jej ręka poprostu przez niego przenikneła.

TBA

Relacje

Różowy Diament

Lawendowy Topaz i Różowy Diament bardzo się lubiły, a Topaz dotąd ją wspomina w każdej wolnej chwili.

Różowy Ametryn

Lubią się.

Tba

Broń

Jest nią lustrerko umożliwiające zobaczenie prawdziwej natury danej osoby. Używa jej bardzo często.

Zdolności

TBA

Ciekawostki

  • Pomysł na nią narodził się przez przypadek.
  • Autorka bardzo ją lubi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki