FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: RainbowStar100

TA POSTAĆ ZAJMUJE 77 MIEJSCE W NAJDŁUŻSZYCH STRONACH.
Lepidolit
Lepidolite by cerumoce-d98gg43
Klejnot z Homeworld
Przezwiska
  • Lep (Różowy Turmalin)
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Lepidolit
    Typ klejnotu Lepidolit
    Broń 2 pistolety
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Homeworld/Random Homeworld Gems (osobna mini grupa)
    Zajęcie
  • Ochrona Homeworld
  • Szukanie zajęć
  • Przyjaciele
  • Bursztyn
  • Różowy Turmalin
  • Fioletowy Agat
  • Wrogowie
  • Nieznani (Pewnie krzystałowe klejnoty jak większość homeworld)
  • Debiut Nowa
    Motyw Audio

    Lepidolit(ang.Lepidolite) — Gemsona starszej siostry RS100, Klejnot z Homeworld, najlepsza przyjaciółka Różowego Turmalinu, Bursztynu i Fioletowego Agatu. Jej bronią są 2 pistolety.

    O postaci

    Lepidolit to klejnot z Homeworld. Posiada dwa klejnoty znajdujące się na głowie, przypominające małe podwójne różki. Jest jednym z najbardziej zapracowanych i zajętych klejnotów, co zmienia się, gdy tylko trafia na Ziemię. Brak jakiejkolwiek pracy i zajęć doprowadza ją do szału. Zazwyczaj odpowiada za inne klejnoty i zwykle kończy się na tym, że musi naprawiać ich wszelkie błędy.

    Nie jest raczej stabilna emocjonalnie. Raz rozpiera ją energia innych razem zionie od niej sarkazm. Stara się nie marudzić, jednak w okresie silnego zmęczenia okazuje nieme niezadowolenie.  Nie jest raczej typem towarzyskim, jednak jest bardzo pomocna i stara się nie oceniać klejnotów i ich decyzji.

    Potrafi przywoływać swoją broń: dwa pistolety. Dodatkowo potrafi wpływać na grawitację i nią manipulować. Zna całkiem potworne sposoby wykorzystania ten mocy, jednak jej pokojowe nastawienie pozwala wykorzystywać  ją tylko do lewitowania.

    Umiejętności

    Wszystkie Klejnoty mają możliwość przywołania broni. W celu leczenia ciężkich ran, mogą wycofać się do swoich klejnotów. Jej bronią są dwa magiczne pistolety.

    Władanie grawitacją

    Specjalną umiejętnością Lepidolit jest władanie grawitacją.  Jej 'pokój', dostosowany jest do tego, by mogła używać swojej mocy bez przeszkód. Poza nim, o wiele szybciej się męczy. Pomimo tych przeszkód, Lepidolit nie przejmuje się i dobrze, ponieważ z czasem może posługiwać się swoją umiejętnością znacznie swobodniej.

    Wygląd

    Fryzura

    Włosy Lepidolit są w ciągłym nieładzie. Wygląda jakby dopiero co wyszła z łóżka, ale bardziej prawdopodobne jest to, że miała za sobą ciężką nieprzespaną noc. Jej kolorem włosów jest Lawendowy.

    Skóra

    Skóra Lepidolit jest blado-lawendowa.

    Twarz

    Oczy lepidolit są jak zwykle kropki, ma cienie pod oczami ze zmęczenia. Jej nos i usta są malutkie.

    Ubiór

    Lepidolit chodzi na co dzień w ciemno-lawendowym kombinezonie z czarno-lawendowymi butami.

    Broń

    Broń Lepidolit to dwa pistolety.

    Relacje

    Różowy Turmalin

    Lepidolit i Turmalin traktują się jak siostry. Pomagają sobie nawzajem i dbają o siebie. Turmalin bardzo często nazywa Lepidolit "Senpai", jednak taka ksywka nie przeszkadza jej. Właściwie sprawia, że czuje się dzięki temu doceniona.

    Bursztyn

    Pomimo tego, że Lepidolit i Bursztyn niesamowicie się od siebie różnią, to świetnie się dogadują. Właściwie w swoim towarzystwie wyglądają jakby zaczęły wymieniać się charakterami. Lepidolit, zwykle poważna i opanowana, w pobliżu Bursztynu zaczyna być całkowicie oderwana od rzeczywistości, śmiać się i mieć wszystko gdzieś. Czasami nawet wpada na różne szalone i niepokojące pomysły. Bursztyn natomiast, który jest zwykle radosny, szalony i oderwany od obowiązków zaczyna w pobliżu Lepidolit opanowywać sytuację. Gdy spędzają ze sobą więcej czasu, ich podejście do życia i zachowania zaczynają być coraz bardziej jednolite i w końcu prowadzi to często do różnych katastrof i dziwnych sytuacji.

    Fioletowy Agat

    Podobnie jak w przypadku Turmalin, fioletowy Agat traktowany jest przez Lepidolit jak członek rodziny. Od czasu do czasu Agat potrafi nieźle wejść na głowę, a Lepidolit pozwala jej na to, mimo, że tego nienawidzi. Pomimo, tych nieudogodnień, Lepidolit może śmiało liczyć na Agat, ponieważ często jej pomaga.

    Ciekawostki

    • Jest to jedyny klejnot, który niechętnie podchodzi do fuzji. Co więcej, nigdy nie brała udziału w takim połączeniu.  Bliższy kontakt z jakimkolwiek innym klejnotem jest dla niej nie do przyjęcia.
    • Chociaż ma 2 klejnoty nie jest fuzją.
    • Podobnie jak Mc Guywer potrafi tworzyć ciekawe wynalazki dosłownie z niczego.
    • Czyta wszystko co wpadnie jej w ręce.
    • Lubi spać, na dodatek w różnych dziwnych miejscach.
    • Często pije.
    • Gdy jakimś cudem nie ma zajęć, potrafi wymyślić sobie dosyć dziwne sposoby na wypełnienie wolnego czasu.
    • W pierwszych pomysłach miała być Lidytem.

    TA POSTAĆ SIEDZI W HEADCANON'IE PEWNEJ UŻYTKOWNICZKI. TEORIE I HISTORIE, KTÓRE JEJ DOTYCZĄ MOGĄ SIĘ OKAZAĆ NIEREALNE.

    Galeria

    Prace innych (prosze dodawac jak brakuje)