FANDOM

Cytat1.png Z lataniem jest jak z pływaniem. Musisz wiedzieć, gdzie lecisz, a potem tak balansować ciałem, żeby dotrzeć do celu. Cytat2.png
lepidolit
Lepidolit ★
LepidolitID.png
Przezwiska dolit
Rasa Klejnot
Płeć klejnoty nie mają płci, lecz preferuje bycie nazywaną kobietą
Kamień Lepidolit
Typ klejnotu krzemian
Broń Kusza
Status aktywna
Motyw Audio https://youtu.be/MuVdsz0t9Uk
Lepidolit- OC Larotty, klejnot z homeworld. Wiemy jednak, że jest bardzo młoda (ok. 1600 lat).

Wygląd

Jest niskim klejnotem (tak ok. 1,50 m), o liliowej cerze i kruczo-czarnych oczach, oraz różowych włosach. Na włosach tych ma jaskrawo-różową opaskę. Jest ubrana w sięgającą do ud, różową sukienkę z fioletowym, lewym rękawem (sukienka ma tylko jeden rękaw). Wykończenie sukienki to białe futerko. Przez sukienkę przeplatany jest złoty pasek. Na nogach nosi czarne pończochy odkrywające pięty i większość palców (zakrywają tylko jeden- środkowy palec). Nosi rękawiczki koloru czarnego.  Na plecach ma skrzydła z dziurą w kształcie pół-księżyca.

Klejnot

Klejnot dolit to lepidolit, który ma kształt prawej strony serca i jest umiejscowiony na piersiach.

Osobowość

Jest bardzo upartym klejnotem, który zawsze dąży do tego, by postawić na swoim. Dziewczyna jest także bardzo dumna i nie pozwala nikomu używać swojej kuszy. Ulubionym zajęciem Lepidolit jest bieganie. Jest wrogo nastawiona do nowo poznanych osób. Jest także świadoma tego, że w ten sposób nie zdobędzie nowych znajomości, jednak wystarczą jej już te, które posiada. Większość osób nazywa ją nieprzystępną i odosobnioną. Wydaje się gotką - przez swoje zachowanie, ponieważ bywa antyglobalistyczna i ponura.

Relacje

Angelit

Angelit jest pomocnikiem i najlepszym przyjacielem lepidolit. Znają się i są przyjaciółmi od dnia, w którym młody klejnot odwiedził targ gier . Klejnot jest kąśliwy, zadziorny i nierzetelny, jednak mimo tych cech jest gotowy zrobić wszystko, żeby ochronić dolit, chyba, że zostanie przekupiony lub otrzyma pogróżki. Często nakłania różowy klejnot do lekkomyślnych akcji i do robienia żartów, w których zawsze mu towarzyszy.

Umiejętności

Broń

Jej bronią jest kusza z celownikiem. Jednak nie jest ona perfekcyjnym strzelcem (to przez to że rzadko jej używa).
KuszaDolit.png

kusza

Fuzje

Cytaty

Cytat1.png Czyli....Nie zamówimy sobie pizzy? Cytat2.png
podczas wojny
Cytat1.png Twarze mogą się zmieniać, ale choćbyś chciał się odciąć, wojna jest wojną. Dokonujesz wyboru i tego się trzymasz. Wierzę w to dziś i wierzyłem wtedy. Wpadasz w tarapaty, gdy zaczynasz się wahać. Zapominasz o co walczysz i już po tobie. Cytat2.png
Cytat1.png Lepidolit - Nie wiesz czasem, czy w tej starej łajbie jest lep na muchy? Wredne łono natury!

F.Szafir- jesteśmy klejnotami robale nas nie zabiją!

Lepidolit - Powiem ci jednak szefie. Dżungla to okrutna damulka. Dzisiaj ty wcinasz cały stos bananów, a jutro gnijesz jak skórka banana na słońcu. Dżungla cię przeżuje i wypluje, zapamiętaj to... Zapamiętaj! Cytat2.png

na statku

Historia

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Uwielbia Paryż

Więcej z Fandomu

Losowa wiki