FANDOM

Lewilki
Rasa lewilki
Broń ?
Status Aktywne
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele KR
Wrogowie ?
Debiut Kryształowi Rebelianci odc.13 - O 8 za dużo

Lewilki - krzyżówka Wodnego Wilka i lwicy. Występuje w serii Kryształowi Rebelianci. Zadebiutowały w odcinku "O 8 za dużo".

Historia

Pewnego razu Turkusowa Cyrkonia zauważyły Lobo, który dziwnie się zachowywał. Poszła za nim i wtedy spotkała lewilki.

Znane lewilki

Aktualnie znane jest osiem lewilków:

Wolfie.png

Wolfy

Wolfy

Wolfy jest najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Wolfy jest bardzo podobny do swojego ojca - Lobo, który jest wilkiem (po tym odziedziczył imię). Jego sierść jest koloru jasnoniebieskiego. Jego ucho i przednia lewa łapa są koloru blond. Ma puchaty ogon i brązowe oczy.

Charakter

Wolfy jest bardzo nadpobudliwy. Uwielbia się bawić i spędzać czas z rodzeństwem.

Cherry.png

Cherry

Cherry

Cherry jest drugim z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Cherry ma sierść koloru blond. Posiada ogon ,który wygląda jak pędzelek i jest zakończony kolorem niebieskim. Ma dwukolorowe oczy (jedno niebieskie drugie brązowe). Jego ucho, prawa przednia łapa i brzuszek są koloru jasnoniebieskiego.

Charakter

Jest spokojny a czasami bardzo nadpobudliwy. Uwielbia spędzać czas z rodzeństwem.

Moon.png

Moon

Moon

Moon jest trzecim z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Sierść Moon jest jasnoniebieska. Jej tył jest koloru blond tak jak jej ogon, którego zakończenie jest jasnoniebieskie. Jej oczy są niebieskie. Pod jednym z nich znajduje się łata w kształcie księżyca (stąd wzięło się jej imię).

Charakter

Moon jest taka sama jak ojciec czyli spokojna. Jest odtrącana od grupy.

Straggler.png

Straggler

Straggler

Straggler jest czwartym z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Straggler jest bardzo podobny do swojego ojca - Lobo, który jest wilkiem (po tym odziedziczył imię). Ma jasnoniebieską sierść i niebieskie oczy. Jedyne co rożni go od ojca jest kolor jego puchatego ogona, który jest blond.

Charakter

Mimo, że z wyglądu bardzo przypomina ojca z charakteru jest jego przeciwieństwem. Lewilk nigdy nie chce spać tylko ciągle się bawić.

Greta.png

Greta

Greta

Greta jest piątym z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Sierść Grety jest koloru blond. Posiada ona trzy paski koloru jasnoniebieskiego. Jej jasnoniebieski, puchaty ogon zakończony jest kolorem blond. Ma brązowe oczy.

Charakter

Greta jest bardzo nadpobudliwa. Uwielbia spędzać czas ze swoim rodzeństwem, najbardziej ze swoją siostrą Phoebe.

Wold.png

Wold

Wold

Wold jest szóstym z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Wold ma jasnoniebieską sierść. Jego oczy są koloru brązowego a prawa tylna łapa blond. Jego puszysty ogon również jest tego koloru.

Charakter

Wold lubi spędzać czas z rodzeństwem jednak bardziej przepada za byciem samym.

Lump.png

Lump

Lump

Lump jest siódmym z kolei najstarszym lewilkiem.

Wygląd

Lump ma sierść i ogon koloru blond. Jego oczy są koloru brązowego. Na oku ma jasnoniebieską łatę.

Charakter

Lump uwielbia spać. Często spędza czas samemu. Jak nie leży to je jak nie je to śpi.

Phoebe.png

Phoebe

Phoebe

Phoebe (czytaj: Fibi) jest najmłodszym lewilkiem.

Wygląd

Phoebe ma sierść koloru blond. Jej ogon jest w kształcie pędzelka, który jest zakończony długimi, puchatymi, jasnoniebieskimi włosami. jej oczy są koloru niebieskiego.

Charaker

Phoebe wszędzie chodzi ze swoją starszą siostrą - Gretą. Jest bardzo nadpobudliwa.

Ciekawostki

  • Imiona Wolfy, Cherry, Straggler, Greta i Wold zostały wymyślone przez członków Steven Universe Fanon Wiki.
  • Imię Wold to połączenie Wolf i Clod.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki