FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: FanArciara

Cytat1.png Li tak jak każdy klejnot miała swoje wady- często dramatyzowała, momentami miałam wrażenie że żyje w innym świecie, lecz jeśli chodzi o przyjaźń.... ona była bez skazy Cytat2.png
Kamień Słoneczny o Li
Liliowa Perła
Liliowa Perła by FanArciara.png
Klejnot z Homeworld
Przezwiska Li (Kamień Słoneczny)
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie miała nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
Kamień Perła
Typ klejnotu Perła
Broń ???
Status Skruszona
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie Sługa
Przyjaciele
  • inne Perły
  • Kamień Słoneczny
  • Wrogowie Onyks
    Aktor Katarzyna Łaska

    Liliowa Perła - (ang.Lilac PearlGemsona użytkowniczki FanArciara. Powstała i służyła w Homeworld. Była młodym klejnotem, miała 593 lata.

    Wygląd

    Liliowa Perła miała wrzosową skórę i ametystowe oczy oraz włosy, które były zaczesane w dół z uniesionymi końcówkami. Miała długi nos i szczupłą sylwetkę. Nosiła strój jednoczęściowy bez ramiączek. Miał on taki sam odcień jak jej włosy. Na kostium miała założoną wpół-przezroczystą bluzkę z długim, rozłożystym rękawem z nacięciami na jej klejnot. Kołnierz oraz wcięcia były obszyte grafitową wstążką z małym symbolem diamentu na środku. Perła ubierała białe pończochy, oraz granitowe baletki. Jej klejnot znajdował się na lewym ramieniu i nie posiadał żadnej fasety.

    Osobowość

    Liliowa Perła była typową marzycielką, często bujała w obłokach. Była miłym, przyjacielskim oraz wesołym klejnotem. Miała świetne poczucie humoru. Nie zawsze potrafiła odróżnić jej wyobrażeń od rzeczywistości, przez co dramatyzowała a czasem wpadała przez to w tarapaty.

    Klejnot

    Jej klejnot znajdował się na jej lewym ramieniu, nie posiadał fasety. Był w biało-liliowym odcieniu.

    Umiejętności

    Nie są nam znane żadne z umiejętności Liliowej Perły. Prawdopodobnie jak każdy Klejnot, mogła przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

    Historia

    Liliowa Perła powstała na zamówienie 593 lata temu, jako nagroda dla Ametystu za rozbicie klejnotu, który wyrządził liczne szkody w nowej koloni. Jej właścicielka nie nacieszyła się zbyt długo nią iż po 7 latach sama została skruszona podczas jednej z bitew. Po tym wydarzeniu Perła została przydzielona do służby publicznej- była jeszcze niżej postawiona w Homeworld niż przedtem. Przez następne 585 lat służyła każdemu klejnotu, który miał dla niej zlecenie nieważne czy była to ciężka praca czy też być porostu dekoracją. Pewnego razu miała dostarczyć foldery z opisem strategii bojowych dla wysoko postawionego kwarcu, lecz nie wiedziała wtedy, że otrzymała wybrakowane akta. Rozwścieczony klejnot nie mógł jej tego wybaczyć, postanowił ją za to skruszyć. Żadnego klejnotu będące w pobliżu nie wzruszył jej los, już to miał być jej koniec, lecz w ostatniej chwili kwarc został przebity przez klatkę piersiową pomarańczowym sierpem. Był to Kamień Słoneczny, po chwili wybiegła z tego sektoru. Jej czyn oburzył obecne tam klejnoty, ruszyły za nią w pogoń, zaś Perła lekko stłuczona była zszokowana przebiegiem akcji, po pewnym czasie ruszyła by naprawić swój klejnot. Minęło sporo czasu od tamtego zdarzenia zanim zaczęła ponownie otrzymywać zadania. Wiele klejnotów było zajęte złapaniem tego klejnotu co ją uratował, nawet wyznaczyli nagrodę za jej schwytanie. Perła oczekiwała przy maszynerii na paczkę, którą miała przekazać do laboratorium. Podczas czekania tam zwrócił jej uwagę Kamień Słoneczny z klejnotem w miejscu prawego oka, która naprawiała usterkę w okablowaniu. Wydawała jej się dziwnie znajoma. Jej wyraz twarzy nie był bezuczuciowy jak u wszystkich klejnotów z publicznej służby, ona wyglądała na zmieszaną, w jej oku było widać blask strachu a na jej twarzy były małe krople potu. Mimo wszystko przez pewien czas wykonywała swoją pracę dopóki nagle nie wybiegła w stronę jednej w ciasnych korytarzy. Zaciekawiona Perła ruszyła w jej kierunku, to co tam ujrzała bardzo ją zaskoczyło. Widziała jak używa zmiany kształtu by przenieść swój klejnot na lewy nadgarstek, była to "Defekt". Spanikowana Perła chciała odejść od niej jak najdalej, jednak przewróciła się, co zwróciło uwagę pomarańczowego klejnotu. Chwyciła Perłę i chciała ją pozbawić fizycznej formy, jednak tego nie zrobiła iż słyszała kroki nadchodzących klejnotów. Upomniała ją by nikomu o jej tożsamości nie mówiła, iż ją za to skruszy, po tych słowach powróciła do poprzedniej formy oraz do swoich zajęć pozostawiając Perłę w szoku. Po tym wydarzeniu ona często z nią rozmawiała i choć wydawało się, że nic z tego nie wyjdzie z powodu niechęci pomarańczowego klejnotu, zostały dobrymi przyjaciółkami. Spotykały się już często plotkowały, opowiadały sobie dowcipy, nic nie zapowiadało zapowiadało tragedii, która miała się wydarzyć. Obie otrzymały pilne zlecenia od jednego klejnotu- Perła miała asystować w laboratorium tego klejnotu niedaleko lotniska dla statków zaś jej przyjaciółka miała przejść do wojskowego sektoru w oczekiwaniu na dalsze polecenia. Przez wiele godzin Li podawała przeróżne chemikalia Oniks'owi, który ją wynajął do czasu, gdy kazała wraz z nią sprawdzić monitoring. Jej oczom ukazały się przeróżne miejsca, małe uliczki. Na jednym z ekranów znajdowała się jej przyjaciółka, z całych sił powstrzymująca się od powrotu jej klejnotu na swoje miejsce. Była wpatrzona w nią, bardzo się o nią martwiła, w końcu wytrącił ją z jej myśli chłodny głos."Ja wiem wszystko~". Gdy Perła chciała się odwrócić, została zaatakowana destabilizatorem klejnotów, została pozbawiona fizycznej formy. "Obserwowałam Defekt od pewnego czasu. Właśnie realizuje plan by się jej pozbyć, lecz ty stoisz mi na drodze." Po tych słowach, Li została skruszona. Gdy Kamień Słoneczny wbiegł do laboratorium by z nią uciec, jej już nie było.

    Relacje

    ✤ Ametyst

    Liliowa Perła miała bardzo dobre relacje ze swoją właścicielką, klejnoty przyjaźniły się ze sobą. Perła nie była dla niej służącą tylko klejnotem do towarzystwa. Ametyst wyznała jej, że została stworzona inna iż ona tego chciała: "Perło, ty nie jesteś defektem, jesteś taka jaką chciałam cie mieć. Każdy kwarc i tak ma przydzieloną swoją służbę, nie potrzebowałam kolejnego klejnotu w tej roli, lecz w zupełnie innej. Kwarce są samolubne, nasza służba bezuczuciowa... w takim otoczeniu zawsze jest mile widziany ktoś z kim można się pośmiać."

    ✤ Kamień Słoneczny

    ✤ Perły

    ✤ Oniks

    Ciekawostki

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki