FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Yin1234

Lodowy Szafir

Szafir1

Szafir2

Rasa Klejnot
Płeć nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Kamień Lodowy szafir umiejscowiony tuż przy lewym nadgarstku
Typ klejnotu Szafir
Broń wstążka
Status aktywna
Zajęcie przewidywanie przyszłości w sytuacjach wyjątkowych dla Niebieskiego Diamentu

Kontrolowanie stanu Lodowej Twierdzy poszukiwanie swej zaginionej Perły

Przyjaciele Ognista Perła
Wrogowie klejnot, który ukradł jej Perłę

Lodowy Szafir - klejnot z Homeworld, obdarzona darem przewidywania przyszłości aktualna władczyni Lodowej Twierdzy, podległa Niebieskiemu Diamentowi

Wygląd

Lodowy Szafir nie wyróżnia się wzrostem ani sylwetką spośród pozostałych przedstawicielek jej typu klejnotu.

Jej skóra przybiera jasnoniebieski kolor. Usta postaci są pełne i zazwyczaj pomalowane różową szminką.

Podobnie jak pozostali poddani Niebieskiego Diamentu, ona także zasłania oko przy pomocy grzywki. Włosy spina w wysokiego koka, którego dwa luźne pasma opadają symetrycznie po obu stronach głowy.

Szafir w obu regeneracjach nosi szeroką sukienkę z dekoltem w serek i szpiczastymi rękawami. Na powierzchni obu widnieją zygzakowate wzory, których zadaniem jest imitowanie sopli lodu.

Charakter

Inne klejnoty zazwyczaj opisują Lodowy Szafir jako osobę o chłodnym nastawieniu.

Interesują ją głownie fakty.

Nie przepada za towarzystwem i stara się nie wyróżniać spośród tłumu. Nie lubi dzielić się z nikim swoimi przemysleniami.

Nie oznacza to jednak, że zachowuje się w sposób arogancki. Wpojone jej za młodu zasady dobrego wychowania, każą jej przepraszać za każde nieuprzejme zachowanie. Dzieje się tak nawet w przypadku, gdy to Lodowy Szafir miała rację.

Historia

Początki

Lodowy Szafir powstała na zamówienie, jako prezent dla Niebieskiego Diamentu. Miała jej służyć przepowiadając przyszłość i udzielając wskazówek, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.

Po przebyciu odpowiednich szkoleń została odesłana na swoją planetę, gdzie kazano jej czekać na wezwanie.

Lodowa Twierdza

Pierwszy raz nastąpiło to jakieś sto lat, po przybyciu klejnotu na Homeworld. Krążyły plotki o grupie zamachowców szykujących atak na jedną z planet Niebieskiego Diamentu, Lodową Twierdzę. Zadaniem Szafir było przewidzenie działań zdrajców i poinformowanie o nich odpowiednich oddziałów. Niestety, jej wizje okazały się bezużyteczne - nie potrafiła ustalić tożsamości rebeliantów.

W dodatku zamierzali się oni posłużyć bronią wykonaną z lawy, co na planecie z lodu mogło mieć katastrofalne skutki. Homeworld musiał wybierać między pozostawieniem na śmierć ponad szesnastu tysięcy żołnierzy, a ryzykowaniem walki z wrogiem.

Lodowa Szafir wraz z ochotnikami poleciała na Lodową Twierdzę, by ratować to, co się tylko dało. W tle mignęła jej znana sylwetka. Szafir, którego znała ze szkoleń, przemieszczał się w kierunku jaskiń.

Pobiegła za nim i odkryła przyczynę zamieszania - ogromne złoża lawy podpięte pod mechanizm bomby. W miejscu, gdzie stała, pojawiało się coraz więcej obłoków pary.

Choć Lodowa bardzo chciała wezwać kogoś na pomoc, nie pozwalały jej na to klejnoty pilnujące wejścia do groty.

Po cichu podbiegła zatem do bomby i zaczęła nieudane próby rozbrojenia jej. Wpadła jednak na lepszy pomysł.

Za pomocą sygnałów z pary, wysłała wiadomość. Zaalarmowane przez nią rubiny przybyły na ratunek. Niestety, w międzyczasie zdążyła zemdleć.

Relacje

Ognista Perła

TBA

Niebieski Diament

TBA

Poddane Opale

TBA

Serycyt

TBA

Klejnot

Klejnotem Lodowej Szafir jest szafir umiejscowiony przy lewym nadgarstku.

Ma on trójkątną fasetę i niebiesko-białą barwę.

Broń

TBA

Umiejętności

TBA

Cytaty

Cytat1 Lodowa Twierdza zostanie zniszczona. Wszystkie Opale rozprysną się na kawałki mniejsze niż ziarnko pyłu unoszone przez wiatr. Niebieski Diamencie, nie ma czasu do stracenia. Cytat2
wizja przyszłości na temat Lodowej Twierdzy

Ciekawostki

  • Ma dokładnie 25672 lata 7 miesięcy i 3 dni

Galeria