FANDOM

Lunnit
Przezwiska
  • Pseudomalachit (inna nazwa)
  • Ehlit (inna nazwa)
  • Fosforokalcyt (inna nazwa)
  • Rośinka Wodna (pseudonim służbowy)
  • Rasa Klejnot (fuzja)
    Kamień Lunnit
    Drużyna/Przynależność Niebieska Akrobatyka
    Przyjaciele brak
    Wrogowie Wrogowie fuzji
    Debiut TBA

    Lunnit to fuzja Szmaragd i Lapis Lazuli, która pojawi się w serii "Z życia Perydot".

    Wygląd

    Lunnit z wzrostu jest, jak na fuzję, dosyć niska (1.5 raza większa od Jaspis). Posiada włosy sięgające do dolnej części szyi, lekko pofalowane. Jej skóra ma odcień jasnej, niebieskawej zieleni. Z sylwetki jest smukła, acz łydki troszkę za grube. Ubrana jest w sukienkę długości sukienki Lapis, z rękawami na 3/4 i bez wstążki. Jej 2 klejnoty koloru niebieskawego zielonego umieszczone są na plecach, Lapis wyżej, a Szmaragd niżej.

    Osobowość

    Jest przekomiczna, zwykle się przedstawia tak:

    "Witajcie, klejnoty z Homeworld jak i Przedszkola! Ja, jestem Lunnit, Ehlit, Pseudomalachit lub Fosforokalcyt! Zwijcie mnie jednak Roślinką Wodną lub po prostu Lunnit! Przybyłam tu dzięki wielkiej uprzejmości Szmaragd i Lapis Lazuli, które się zfuzjowały tworząc mnie! Oto, co zobaczycie!"
    Nigdy się nie przechwala, stara się nie przerazić niczym.

    Zdolności

    Posiada podstawowe moce klejnotu i kilka swoich, Może między innymi "wyhodować" sobie szybko dodatkową rękę do skeczy, latanie (dzięki skrzydłom z roślin) i lewitację, kontrolę roślin i wody oraz ożywianie postaci wymyślonych przez Szmaragd (pamięta je).

    Klejnoty i bronie

    Klejnoty Lunnit są umieszczone na plecach. Są w kształcie kropli wody (wyżej) i liścia (niżej). Jako broni może używać wody, roślinnego miecza lub miecza z wody.

    Relacje

    Widzowie show

    Byli przestraszeni widokiem fuzji (w większości)

    Ciekawostki

    • Powstała przypadkowo