FANDOM

Magnat
Magnat
OC użytkownika Gizmonyks
Rasa Klejnot (Fuzja)
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Magnat
Broń Shuriken
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność
  • Kryształowe Klejnoty (Dawniej)
  • Homeworld (Obecnie)
  • Magnat — to fuzja Morganit oraz Obsidian.

    Wygląd

    Magnat jest fuzją z dwóch Klejnotów - ma dwa klejnoty. Są to dwa magnaty, jeden na czole i drugi na szyi.

    Ma ona jedną parę oczu, mały nos, oraz okrągłe usta. Jej włosy są rozpuszczone i ułożone asymetrycznie. Ma długą szyję. Nosi naszyjnik z wisiorkiem w kształcie gwiazdy (Kryształowe Klejnoty). Ma dwie pary rąk - jedna para z pięcioma palcami Morganit i druga para z trzema palcami Obsydian. Tak jak Obsydian, Magnat ma błonę, dzięki której może latać, z tym że błona Magnat jest tylko między jej rękoma. Nosi ciemnofioletowy gorset z ramiączkami spuszczonymi na barki. Jej dolna część to "skręcone" nogi Morganit ułożone w "ogon" Obsydian. Ma ona na nim znak rombu (Homeworld). Jednakże nie jest on przekreślony tak jak w przypadku Obsydian.

    Stabilność Fuzji

    Dzięki Obsydian i jej opanowaniu Magnat jest bardzo stabilną fuzją, jednakże kiedy przebywa w swojej postaci zbyt długo dochodzi do wewnętrznego konfliktu i się rozpada. Dzieje się tak, ponieważ część z Kryształowych Klejnotów (Morganit) oraz część Homeworld (Obsydian) kłócą się ze sobą.

    Charakter

    W charakterze Magnat przeważa Obsydian, jest opanowana i wie co robić. Jednakże nie jest nią w całości. Obsydian nie kocha "żyjątek", zaś Morganit nie ma nic przeciwko nim. Sprawia to, że Magnat nie atakuje wszystkiego co napotka .

    Umiejętności i Broń

    Magnat potrafi korzystać ze wszystkich mocy jakie mają klejnoty, które ją tworzą. Jej bronią jest sześć kryształowych rombów, sztylet, oraz ich połączenie - Shuriken.

    Ciekawostki

    • Magnaty nie występują na Ziemi