FANDOM

Cytat1 Kiedyś byłam piękna, a teraz wyglądam tak... Cytat2
o sobie do Gagat
Malaya

Rose

Rosi

Przezwiska Rose - Różowa
Rasa klejnot
Płeć nie ma nic przeciwko nazywania jej kobietą
Kamień Malaya
Broń bumerang
Drużyna/Przynależność Ekipa Marzeń
Przyjaciele Gagat
Wrogowie kłusownicy

Malaya - Klejnot z Homeworld, wystąpi w serii ,,We łzach" jako członek Ekipy Marzeń

Wygląd

Kiedyś

Kiedyś Malaya miała śliczne jasnoróżowe włosy, ścięte krotko i lekko podwinięte od spodu. Jej skóra była biała, a jej różowy klejnot znajdował się w dekolcie. Nosiła szykowną suknię, z mnóstwem warstw błyszczących i mieniących się falban. Z boku była spięta sporą materiałową kokardą.

Obecnie

Nosi jasnoróżowe afro, a jej sukienka nieco się zmieniła. Wcięcie w dekolcie jest takie samo, jednak góra jest teraz fioletowa. W talii sukienki znajduje się czarny pasek ze srebrną klamrą. Falbanki są na przemian fioletowe i różowe. Na skórze, włosach i sukience widać przecierające się srebro, co jest efektem terapii leczenia.

Historia

Malaya wraz ze swoją przyjaciółką Gagat została złapana przez bandę kłusowników. Doszło do walki, w wyniku której jej klejnot zaczął pękać. Zrozpaczona Gagat szukała sposobu na uratowanie klejnotu umierającej przyjaciółki, albo chociaż zapobiegnięcie dalszemu niszczeniu go. Wówczas zobaczyła gar z roztopionym srebrem i wpadła na ryzykowny pomysł. Wlała je w pęknięcie klejnotu i ostudziła swoimi umiejętnościami. Nie miała pojęcia, czy to zadziała, ale to był jedyny możliwy ratunek. Terapia nieco uszkodziła jej umiejętności, ale Klejnot przeżył. Niestety nie miały jak uciec z więzienia Prasiolit, a takiego klejnotu jak Malaya nikt nie chciał kupić.

Charakter

To taka typowa beksa. Smuci się przy każdej okazji i zbyt często użala się nad sobą. Nie potrafi dostrzegać zalet w sytuacjach, przeważnie wyolbrzymia wszystkie problemy. Zazwyczaj stara się trzymać z dala od innych, a rozmawia jedynie z Gagat. Kiedyś była nieco mniej delikatna, bardziej żywa. Jest bardzo nieśmiała i trudno nawiązywać jej nowe znajomości. Zachowuje się pesymistycznie.

Klejnot

Kam 2.0

Klejnot Malay jest w kolorze jasnoróżowym, Jest on w kształcie sześciokąta z sześciokątną fasetą. Przez jego pęknięcie rozlane jest srebro mające na celu powstrzymanie dalszego pękania klejnotu i uratowania postaci. Rozpływa się ono od środka, na każdy bok klejnotu i ma barwę szarą.

Umiejętności

Na skutek pęknięcia klejnotu i zalewania go srebrem uszkodziła się jej zdolność regeneracji. Nie ma możliwości cofania się do formy klejnotu, a leczenie obrażeń odbywa się kiedy ją ma. Jest to dla niej bolesny proces i podczas jego trwania woli przebywać sama, zwłaszcza, że wygląda to odrażająco.

Może tworzyć fuzje jak normalny Klejnot, ale jej bańki są zrobione z metalu i nie da się ich przebić, dlatego bańkowanie zostawia swojej przyjaciółce.

Ma władzę nad lawą i wulkanami

Relacje

TBA

Ciekawostki

  • Autorka jej nie lubi.
  • Lubi zapach miętowej pasty do zębów.
  • Wie więcej niż można się spodziewać.
    • Oczywiście na temat jednej z bohaterek.
  • Będzie miała zwierzątko - tchórzofretkę.