FANDOM

Miłość odpowiedzią- trzeci odcinek z serii Historia Opal.

Fabuła

Zauważyły rękę sięgającą do wnętrza jaskini  -Kim jesteś? Spadaj! Nie potrzebujemy twojej pomocy!-wrzasnęła szmaragd. Jej koleżanka położyła dłoń na jej ramieniu.

-Nie trzeba być złym, może ona jest w stanie nam pomóc.-odparła Opal Klejnot miał skórę o ciemnym kolorze, czarne włosy. Jej kamienie były na czole i lewej dłoni, co wskazuje, że była to fuzja. Miała na sobie ciemne klocki pomarańczowo-brązowy naramienne, top i szorty z legginsami. Jednym z jej ramion miał rękawiczki bez palców, a druga posiada osłonę ramienia. Z boku twarzy miał bandaż.

Szmaragd zerkała na nią i po chwili przewróciła oczami.

-Słuchaj swoją znajomą, nie ma potrzeby, abyś była tak uparta. Teraz chodź ze mną .- Wyciągnęła rękę znowu, odsłaniając kamień w kształcie pięciokąta. Szmaragd pamiętał widząc kolejny gem na czole i znowu rozgniewany.

-Jesteś Fuzją!- klejnot potwierdził głową.

-Rzeczywiście.-Następnie, zielony klejnot chwycił ją i wyrzucił ją z jaskini.

-Hej! Co to było? -Krzyknęła fuzja. Nowo poznany klejnot tylko patrzył ponownie.Szmaragd warknęła i wstała.

-Taka La fusiona jak ta jest zakazana na mędre planeta....-odparła przyjaznym tonem opal.  Fuzja odchodziła powoli, a klejnoty ruszyły za nią Fuzja została niezadowolona przez to i podszedł do szmaragd.

-Rozumiem... Homeworld ma zastrzeżenie do fuzji, ale możesz pokazać choć odrobinę szacunku dla mnie, a moim imieniem nie jest" fuzja ", a Tęczowy Topaz.

Klejnot spojrzał na fuzję.

-Tak, tak ... O fuzjo..T-T-topaz ... to wszystko to samo.-Szybkie uderzenie z pięści tęczowego klejnotu i kryształ zamilczał.

Opal obserwowała konflikt, a jej własne uczucia względem fuzji były powierzchniowe. Nigdy nie rozumiała pogardy Homeworld względem fuzji. Fuzje były bardzo wydajne. Dlaczego klejnoty wybrały pozostanie razem nawet wtedy, gdy to zakazane? To pytanie nurtowało ją przez kilka minut, w końcu ośmieliła się podejść do fuzji.

-Po co jesteście razem...skoro nie walczycie???

-Miłość.-  Klejnot był zdziwiony.

-Miłość...? Co to jest?-  uśmiech pojawił się na twarzy tęczowej. -Miłość to wspaniała rzecz młoda, to jest, kiedy czujesz się silniejsza niż przedtem. Czujesz ze bez tej drugiej byś nie mogła zaistnieć. Miłość może czujesz tak jak wiele innych rzeczy, począwszy od radości do smutku. -  Słysząc to ostatnie słowo, Gwiezdna otrzepała koncepcję miłości.

-Poważnie? Jeśli miłość sprawia, że czujesz radość, ale też smutek, jaki to ma sens? -  Topaz położył dłoń na jej ramieniu.

-Miłość jest skomplikowana, wiesz, że będą starty bo inni cie znienawidzą, żal, konflikt i ból, ale radość i ciepło przynosi czyni to, ze czujesz że było warto.-dodała z uśmiechem na twarzy. Opal tylko patrzała zdezorientowana.

-Ale...A... dlaczego?- 

-Nie martw się, mała, jestem pewna, że przez pobyt na tej planecie, dojdziesz do zrozumienia miłości.- fuzja zapewniła ją.

-Słyszałam o twojej misji na tej planecie. Ale powiem tak, ja nie mam zamiaru pozwolić ci zlikwidować z tej planety. Albo zostawisz ją albo po prostu zginiesz.

-ale to nie...- gwiezdna była w szoku. 

-Ale nie można już-szmaragd nie dokończyła zdania

-Jestem liderem tej gałęzi klejnotów i będziesz mnie słuchać. -Nie ma mowy! Słucham tylko żółtego diamentu! I nie możemy zostawić! Nadal musimy zrobić więcej raportów na temat zlepka! "

klejnot był zdziwiony.

-...zle...pek?- Opal kiwnęła głową.

-Ale czym jest zlepek? - klejnot uniósł brew. po braku odpowiedzi tęczowa warknęła.

-To "coś" rośnie we wnętrzu ziemi a nazwa dla mniejszych osobników to klejnoto-mutanty. Teraz zostaw nas w spokoju ...Ty... klejnocie!!!

-Opal uzgodnione.-warknęła szmaragd

-Tak, jesteśmy zajęci.-odparła gwiezdna.  Opal i Szmaragd zaczęli wyjeżdżać, fuzja zawróciła. Poszły obydwie do jaskini Topaz i reszta jej drużyny ukryta w drzewach przyglądała się odejściu nieznajomych.

-Nie powinniśmy ruszyć za nimi?- Zapytał żółty klejnot.

-Nie, oni i tak do nas przyjdą ostatecznie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki