FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Listopad 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Michael "Spektrolit" Gray
Spektrolit by FanArciara

Mike by FanArciara
Przezwiska Mike
Rasa Pół-klejnot
Płeć Mężczyzna
Kamień Spektrolit
Typ klejnotu Labradoryt
Status Żywy
Drużyna/Przynależność Sunset Gems
Przyjaciele Stokrotkowy Kwarc

Topaz

Goodletite

Jay

Tim

Andy

Lapis Lazuli

Perydot

Steven Universe

Perła

Granat

Ametyst

Ammolit

Sophie

Eric

Wrogowie Zack

Lara

Debiut Wycieczka po pokojach

Mike - trzynastoletni pół-klejnot. OC użytkownika SapperiXd oraz główny bohater serii "Przygody Mike'a".

Wygląd

Mike ma ciemne włosy, jednak ich mała część jest w kolorze zielonym, niebieskim i żółtym. Jedno jego oko jest w kolorze niebieskim, a drugie w żółtym. Jego skóra jest dosyć jasna. Jest wzrostu Lapis.

Osobowość

Mike'a dzieli się na dwie części. W niektórych momentach jest optymistyczny i pewny siebie. Lubi wtedy pożartować sobie z przyjaciółmi i spędzać z nimi czas. Ten gorszy Mike jest tym smutniejszym i występuje rzadziej. Unika innych oraz jest ciągle zamyślony. Wszyscy twierdzą ,że Mike jest dosyć mądry, opanowany, spokojny. Gdy ktoś go zdenerwuje lub obrazi Michael chce mu pokazać, że się mylił. Chłopak jest upartą osobą, jednak raz na jakiś czas brakuje mu motywacji.

Historia

Pierwsze chwile

Mike urodził się w małym miasteczku o nazwie Moon Town w środkowej Europie. W szpitalu jego narodziny uznano za niezwykły przypadek. Klejnoty, które znały jego matkę zabrały go i wyjechały z miasta z powodu zbyt wielkiego zainteresowania mieszkańców. Zamieszkali na południu Ameryki Północnej w miasteczku o nazwie "Sunset City". Tam mieszkają na uboczu. Mike nigdy nie widział swojego ojca.

Szkoła

Mike musiał się uczyć, więc klejnoty zapisały go do szkoły. Poznał tam wiele innych dzieci. Pewnego dnia siedział na ławce i spotkał Andy'ego. Z dnia na dzień ich przyjaźń bardziej rosła. Zostali najlepszymi przyjaciółmi.

Po czwartej klasie

Michael spędzał coraz mniej czasu z Andy'm a więcej z kumplami z wcześniejszych klas, których nie zauważał. Byli nimi między innymi Tim i Jay. Gdy w piątej klasie Jay i Tim zaczęli się częściej spotykać uruchomił się ten "gorszy Mike". Unikał z nimi kontaktu, był zazdrosny itp. W szóstej z Jay'em zostali najlepszymi przyjaciółmi. Hybryda nigdy wcześniej nie grała w piłkę ,więc część chłopców z przeciwnej klasy zaczęła go wyśmiewać, obrażać itp, między innymi jego wróg - Zack. Chłopak postanowił pokazać im, że jednak coś potrafi, że potrafi zrobić coś dobrze. Zaczęły się wakacje...

Reszta dzieje się w odcinkach.

Stroje

Wygląd Opis Wystąpienie w
Spektrolit by FanArciara
Jest to codzienny strój Mike'a. Jego koszulka jest koloru szarego a dresy czarnego. Jego trampki są ciemne a podeszwy białe. Przygody Mike'a
Mikewpijamie
Mike nosi niebieską koszulkę z długim rękawem i spodnie tego samego koloru. Chodzi boso. Do snu

Umiejętności

Magiczne

Hydrokineza

W pierwszym odcinku Mike zdał sobie sprawę, że potrafi kontrolować wodę. Niestety ta umiejętność była dla niego zbyt zaawansowana więc poprosił Lapis Lazuli o pomoc.

Fuzja

Mike tak jak inne klejnoty potrafi tworzyć fuzję, czyli połączenia między klejnotami. Kiedy łączy się z:

Klejnot Spektrolit by SapperiXd

Klejnot

Klejnotem Mike'a jest Spektrolit. Znajduje się on między jego klatką piersiową a brzuchem. Jest ukryty pod koszulką. Odziedziczył go po swojej matce o tej samej nazwie.

Relacje

Andy

W pierwszych klasach byli najlepszymi przyjaciółmi, jednak po czwartej klasie zaczęli się mniej spotykać. Andy nie wie, że Mike jest klejnotem. Często chodzili ze sobą do parku i karmili zwierzęta.

Jay

Mike lubi Jay'a. Znają się od pierwszej klasy. Często spędzają razem czas. Gdy Jay zaczął bardziej kumplować się z Tim'em hybryda zrobiła się zazdrosna. Aktualnie są najlepszymi przyjaciółmi. Lubią razem grać na komputerze i chodzić do biblioteki.

Tim

Mike lubi Tim'a, jednak nie przepada ,gdy popisuje się przy innych.

Rodzice

Mike nigdy nie poznał swoich rodziców. Kocha ich za to, że zdecydowali się na niego. Po matce odziedziczył swoje moce. Ma jednak żal do swojego ojca, że go zostawił.

Goodletite

Mike traktuję Goodletite jak starszą siostrę. Uwielbia być w jej otoczeniu. Ta prowadzi z nim w domu zajęcia na temat bycia klejnotem. Uważa ją za bardzo mądrą.

Topaz

Mike (tak samo jak z Goodletite) traktuję ją jak siostrę. Uczy go sztuk walk by ten wiedział, jak obronić się w przyszłości. Razem uwielbiają robić żarty innym.

Stokrotkowy Kwarc

Lubi ją. Traktuje ją jak drugą mamę, która troszczy się o niego i uczy go innych rzeczy niż Goodletite.

Lapis Lazuli

Lubi ją. Szanuje ją i jest jej wdzięczny za to, że uczy go panowania nad wodą.

Perydot

Lubi ją.

Steven Universe

Przyjaźnią się. Gdy Mike go spotkał nie mógł uwierzyć, że istnieje jeszcze jakiś pół-klejnot.

Perła, Granat, Ametyst

Lubi je. Uważa je za mądre i godne szacunku klejnoty.

Turmalin Arbuzowy

Lubi ją. Był bardzo zaskoczony, gdy pierwszy raz ją zobaczył. Uwielbia jej dania, a najbardziej naleśniki.

Ammolit

Lubi ją. Są dobrymi przyjaciółmi. Ta jest mu bardzo wdzięczna za uwolnienie jej z pierścionka. Lubią rozmawiać o książkach.

Zack, Lara

Nie lubi ich. Uważa ich za jedyne osoby ,które zasługują na kopniaka.

Sophie

Podoba mu się, jednak wie, że nic z tego nie będzie.

Eric

Lubi go.

Ciekawostki

  • Położenie klejnotu Mike'a nie jest przypadkowe, bowiem autor ma w tym miejscu pieprzyk.[1]
  • Strój Mike'a był wzorowany strojem autora.

Przypisy

  1. Dobrze wiedzieć, co nie? xD

Galeria

Jeśli ktoś chce go narysować to nie zabraniam ;)