FANDOM

Misja - drugi odcinek z serii Historia Opal.

Fabuła

Opal weszła do pokoju kontrolnego żółtego diamentu, gdzie żółta władczyni czekała na nią.

-Mój Diamencie, przybyłam.- odparła Opal. Żółty diament przemówił.

-Ach tak, Gwiezdny Opal Facet; 69a96CGH , to dobrze, że w końcu dotarłaś.-odrzekł żółty diament. Klejnot się ukłonił.

-Doskonałe, tak czy inaczej, mam przydzielone zadanie dla ciebie. Z powodu porażki Perydot Facet; 2F5L ściana-5XG muszę przypisać to zdanie innym, aby sprawdzić i zrobić aktualizację raportu o zlepku. który jest na ziemi, to misja dla ciebie Opal, polecisz tam wraz z informatorem Szmaragd.- Szmaragd wszedł i podszedł do Opal.

-Dobrze jest spotkać się z tobą, będę działać jako twój informator.- Podeszła do niej i usiadła się obok Opal. Następnie żółty diament zaczął mówić ponownie.

-Zostaniecie wysłane na Ziemię i macie mnie informować o każdym kroku zlepka. Opal przy pomocy szmaragd która wie bardzo wiele na temat tej..-, tu powiedziała z obrzydzeniem- organicznej planety, ty Opal zaś będziesz działać jako inżynier i dokonasz ewentualnych napraw , a także poprawek maszyn i ustalania ogólnych rzeczy.- Oznajmiła. Klejnoty kiwnęły głową.

-Teraz idź i sporządzać raporty o zlepku.- Żółty diament surowo powiedział do nich. Klejnoty skręciły w lewo , gdzie znajdowały się statki kosmiczne.

Daj spokój, lepiej się dzieje, nie chcemy zawieść naszego diamentu.- powiedziała szmaragd. Po chwili weszły do statku kosmicznego i autopilot rozpoczął swoją pracę. Gdy statek poleciał, Opal pogrążyła się w myślach. Pamiętała, kiedy została zmuszony udać się na Ziemię, by walczyć na wojnie, podczas buntu wiele trudów. Odwróciła się i chciała odepchnąć te myśli, utrata Homeworld była jej winą. Gdyby tylko była silniejsza następnie Homeworld nie wygrało wojny. Szmaragd zauważyła Opal zagubioną w myślach.  

-Wszystko w porządku?- Zapytała. Gwiezdna podarowała jej dziwne spojrzenie.

-Dlaczego cię to obchodzi? Jestem tylko Opal, więc to nie ma znaczenia.-Szmaragd się uśmiechnęła.

-Jednak okazuje się, że to rzeczywiście mnie obchodzi.- Opal nie wiedziała, co powiedzieć w tym momencie i po prostu odeszła, rozglądając się po statku. Chwilę później wróciła do pokoju kontrolnego.

-Jak długo będziemy lecieć na Ziemie?- Zapytał Gwiezdny Opal.

-Będziesz tam wkrótce, musisz być cierpliwa i czekać.- Odparł autopilot. Gwiezdna przewróciła oczami i po prostu czekała, robiła, co jej kazano. Wkrótce dotarli na miejsce. Autopilot poinformował obie z nich o zbliżającym się lądowaniu. Potem wylądował na pustym polu. Po chwili wyszły ze statku, ustały na miękką trawę. Szmaragd opowiadała jak wiele się zmieniło się od jej poprzedniej wizyty.

-Wiem, ale mimo tej pięknej flory musimy udać się do przedszkola teraz, aby sprawdzić rozwój zlepka-dodała po chwili ze smutkiem. - Zaczęła iść.

-Ruszaj się!- Wrzasnął zielony klejnot. Gwiezdny Opal się wzdrygnął. aż wkrótce przybyciu do przedszkola. Zabrali wejście do Facet pięć i Opal patrzyła na postęp zlepka. Wyrwała się z ekranu i zaczął tworzyć raport dla żółtego diamentu.

-Gwiezdny Opal Facet; 69a96CGH, zgłoszenie od głównego przedszkola na planecie Ziemia. Postęp idzie gładko i rozmiar zlepka jest coraz większy.Jednak musimy zostać puki aktualizacja nie dobiegnie końca, jesteśmy bardzo blisko do wylęgu. Gwiezdny Opal. Koniec transmisji.- Zakończyła raport.

-Skończyłaś z raportem więc możemy iść?- szmaragd powiedziała to niechętnie.

-Tak, teraz mamy gdzieś iść, ale nadszedł czas, aby zrobić kolejny raport.- powiedziała Opal. Szmaragd się uśmiechnął.

-Teraz chodźmy!- Następnie wyszły z przedszkola i ruszyły szukać gdzie się zatrzymać. Szły przez chwilę, zmęczone, dopóki nie znalazły dużej jaskini.

-Powinniśmy udać się tutaj!-  powiedziała Szmaragd.

-Nie ma mowy! Wygląda na niewygodne. Ale jednak nie mamy wielkiego wyboru, znajdziemy coś lepszego w godzinach porannych, kiedy to nie jest tak ciemno.- Odparła Opal lekko poddenerwowana. Przebywały w jaskini razem, ale potem coś usłyszały.

-Ktoś tu jest!- krzyknęła szmaragd.

-Cicho!- Gwiezdna szepnął trochę za głośno. Hałas był coraz głośniejszy, wydawało się coś lub ktoś szedł po trawie.

Opal wyjęła szpadę, a Szmaragd zaczerpnęła energii z podłoża. Wreszcie odezwał się głos.

-Czy wszystko w porządku?-

Więcej z Fandomu

Losowa wiki