FANDOM

Morganit (ang.Morganite) .Była przyjaciółka Rose. Obecnie przebywa na Europie (księżycu Jowisza).

Morganit
Morganitttt

Przezwiska
  • Morgana,
  • Wyrocznia z Europy
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz preferuje być nazywana kobietą)
    Kamień Morganit
    Typ klejnotu Beryl
    Broń Skrzydła
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Brak
    Zajęcie Czuwanie nad innymi klejnotami

    Wygląd

    Morganit ma jasnoróżową skórę, ciemnoróżowe włosy i pełne usta, jej oczy nie posiadają źrenic ani tenczuwek. Nosi długą sukienkę bez rękawów w kolorze magenty. Na lewym ramieniu nosi trzy złote bransolety.

    Charakter

    Morganit jest opiekuńcza i kochająca, właśnie dlatego uciekła od Rose kiedy ta pozbawiła Różowy Diament życia. Charakteryzuje ją mądrość (stąd przezwiska), oraz siła fizyczna jak i psychiczna.

    Historia

    Morganit została stworzona na Homeworld miej więcej wtedy co Rose. Pracowała dla Różowego Diamentu. Jej głównym zajęciem była opieka nad nowymi klejnotami, uczenie ich zasad i opanowywania zdolności. Kiedy poznała Kwarc Różany od razu się polubiły, ponieważ miały podobne charaktery. Kiedy Rose rozpoczęła rebelię przeciwko Homeworld, klejnot przyłączył się do niej, jednak kiedy ta skruszyła Różowy Diament, ta uciekła od niej gdyż zrozumiała, że jej przyjaciółka nie jest lepsza od klejnotów.

    Zdolności

    Tak jak każdy klejnot potrafi przywoływać broń, bańkować przedmioty, zmienić kształt i wycofywać ciało do formy klejnotu.

    Telepatia

    Morganit potrafi kontaktować się z kimś na odległość przy pomocy myśli.

    Iluzje

    Klejnot potrafi tworzyć różne wizje i iluzje

    Bm

    Bańka Morganit

    Klejnot

    wygląd opis
    Klejnot morganit
    klejnot morganit znajduje się na plecach, odrobinę niżej niż klejnot lapis.Kamień posiada kształt serca i taką samą fasetę.Morganity występują w barwie różowej,liliowej i łososiowej.
    Natural-morganite-gemstone-250x250

    Klejnot morganitu w prawdziwym życiu.