FANDOM

Nefryt
Nefryt
Przezwiska Nef

Zielonka

Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu kobietą
Kamień nefryt
Broń Sztylety
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie Opieka nad żołnierzami
Przyjaciele Różowa Perła

Agat Brzoskwiniowy

Wrogowie K.K
Nefryt - Gemsona użytkownika Perydotwłazience.

Historia

Pewnego dnia w Przedszkolu powstał niezwykły klejnot: miał on dwa klejnoty, choć nie był fuzją.

Po przybyciu na Homeworld, zostały zrobione testy na klejnocie. Odkryto wtedy jej zdolności:

  • Władza nad wiatrem
  • Władza nad roślinami

Potem zaprzyjaźnił się z Różową Perłą i Agatem Brzoskwiniowym.

Podczas jednej z imprez przyjaciółki odkryły, że tworzą razem fuzję: Opal Contra Luz.

Wygląd

Nefryt nosi jasno-zieloną podkoszulkę odkrywającą brzuch. Na górnej części ma też pastelowo-zielony materiał. Ma ciemno-zielone legginsy oraz zielone buty. Klejnot ma zieloną skórę oraz ciemniejsze, duże oczy. Jej włosy przypominają włosy Szafir, ale są ciemno-zielone.

Na wikię03

Nefryt w prawdziwym życiu

Klejnot i umiejętności

Klejnot posiada dwa klejnoty koloru ciemnej zieleni na dłoniach. Posiadają fasetę w kształcie rąbu.

Jej broń to małe sztylety, którymi może rzucać. Nefryt ma bardzo dobrą celność. Jej specjalną umiejętnością jest władza nad wiatrem oraz roślinami. Potrafi również z nimi rozmawiać.

Charakter

Nefryt jest spokojna oraz wyrozumiała. Jednak podczas walki jest szybka i sprytna. Rozumie cudze błędy, co jej się przydaje gdy uczy młode klejnoty.

Ciekawostki

  • Bardzo lubi siedzieć na drzewach i patrzeć w chmury.
  • Kiedyś stworzyła bardzo wilgotne powietrze, przez co Niebieskiemu Diamentowi zrobiło się afro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki