FANDOM

Niebieski Apatyt

Nowy Niebieski Apatyt by MakorXd

Apatyt2

Niebieski Apatyt

Przezwiska • Apat

• Niebieski

Rasa Klejnot
Płeć preferuje być nazywany mężczyzną
Kamień Niebieski Apatyt
Typ klejnotu Apatyt
Broń Kusarigama
Status Aktywny
Drużyna/Przynależność Niebieski Diament (kiedyś)

Kryształowi Rebelianci (aktualnie)

Przyjaciele Kryształowi Rebelianci

Kryształowi Artyści

Awenturyn *

Angel Aura Kwarc*

Jaspis *

Zoisyt *

Debiut Kryształowi Rebelianci odc.1 Nieznany Klejnot

Niebieski Apatyt jest bohaterem serii "Kryształowi Rebelianci". OC użytkownika SapperiXd.

Wygląd

Skóra Apatyt jest koloru jasno-niebieskiego. Ma krótkie, niebieskie, rozwichrzone włosy. Posiada 1 parę oczu. Jego kombinezon jest w odcieniach niebieskiego z wcięciem na jego klejnot. TBA
Klejnot-1

Klejnot

Klejnotem Niebieskiego Apatytu jest Apatyt. Znajduje się w miejscu pępka. Jest on w jasnych odcieniach niebieskiego, jest okrągły i posiada pięciokątną fasetę.

Osobowość

Apatyt jest bardzo głośny i dokuczliwy. Inne Klejnoty nie lubią go za to, że jest bardzo niezdarny i na misjach wszystko psuje. Apatyt należy do wrażliwych osób i gdy coś go poważnie zasmuci lub zdenerwuje potrafi wpaść w furię,i nie może się powstrzymać od niszczenia (traci wtedy nad sobą kontrolę).

Historia

Niebieski powstał około 3400 lat temu. Brał udział w wielu misjach, które dzięki niemu zawsze kończyły. Podczas jednej z nich ich statek został zaatakowany przez Zakażone Klejnoty. Apatyt musiał wybrać czy powinien skoczyć w przestrzeń kosmiczną czy zostać złapany przez przeciwników. Długo się nad tym zastanawiał aż w pewnym monecie jego przyjaciółka Musgrawit wypchnęła go. Jedyne co pamięta Apatyt to to, że wpadł do jakiegoś zbiornika wody i zamarzł tam. Był tam zamrożony aż do wydarzeń w serialu. Odnalazły go Zielony Agat i Kremowa Perła. Postanowił razem z nimi podróżować i założyli drużynę o nazwie Kryształowi Rebelianci.

O następnych wydarzeniach możesz przeczytać w serii Kryształowi Rebelianci.

Relacje

Zielony Agat

Apatyt bardzo lubił Agat. Była ona dla niego dobrą przyjaciółką. Uważał ją za wzór do naśladowania. Od odcinka Agatyt byli parą. Gdy Agat przyłapała go na zdradzie w odcinku Tylko przyjaźń? pokłócili się i zerwali. Próbował ponownie zdobyć jej serce, lecz bez skutku. Po pewnym czasie zdał sobie sprawę, że to nie ma sensu. Nie zwraca teraz na nią uwagi i próbuje zapomnieć, że cokolwiek do niej czuje.

Kremowa Perła

Perła bardzo lubi Apatyt. Dobrze się dogadują.

Bursztyn

Lubią się. Są dobrymi przyjaciółmi. Apatyt jednak czasami boi się Bursztyn.

Cytryn

Apatyt lubi Cytryn. Uważał ją na początku za przemądrzałą, ale gdy zauważył jak walczy i się zachowuje polubił ją. Ta podkochiwała się w nim. W odcinku Tylko przyjaźń? pocałowali się. Przyłapała ich Agat. Wtedy Apatyt nakrzyczał na dziewczęta i obie się na niego obraziły. Było mu żal, gdy Cytryn została skażona.

Rubelit

Byli przyjaciółmi.

Musgrawit

Apatyt uwielbiał Musgrawit. Kiedyś był nią nawet zauroczony jednak odkochał się. Grawitka pomogła mu przeżyć odpychając go od wrogów, którzy o mało co go nie skruszyli.

Pistacjowa Perła

Z początku jej nienawidził i rywalizował z nią o Agat. Gdy się poddał stali się przyjaciółmi.

Kryształowi Artyści

Lubi ich.

Awenturyn *

Przyjaźnią się.

Jaspis *

Kolegują się.

Angel Aura Kwarc*

Lubi ją.

Zoisyt*

Lubi ją.

Ognista Perła

Lubi ją.

Broń i umiejętności

Niebieski posiada podstawowe umiejętności klejnotu Ery 1 tj. bańkowanie przedmiotów, zmiana kształtu, przywoływanie broni, regeneracja oraz tworzenie fuzji. Gdy łączy się z:

Kusarigama

Broń

Bronią Niebieskiego jest kusarigama w odcieniach niebieskiego. Przypomina dwie male kosy złączone łańcuchem.

Kriokineza

Niebieski potrafi kontrolować lód. Umie obniżyć temperaturę w swoim otoczeniu i zamrażać ciecze. Kiedy zamyśli się naprawdę mocno potrafi zamrozić całe jezioro jeśli jest w jego okolicy.

Kontrola umysłu

Apatyt potrafi wejść w czyjś umysł i sterować tą osobą. Druga osoba kontroluje wtedy jego ciałem, jednak jest w śpiączce, z której nie może się wybudzić. Ma wtedy dostęp do wspomnień kontrolowanej osoby (druga osoba również). Użył tej umiejętności na Pistacjowej Perle w odcinku Gość.
Bańka Apatytu

Bańka

Lewitacja

Niebieski potrafi lewitować, jednak sprawia mu to trudność.

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Na początku miał należeć do Żółtego Diamentu.
  • Miał być kwarcem.
  • Klejnot miał wyglądać jak postać, którą wymyśliła siostra autora do jego własnego komiksu. Wygląda on jednak zupełnie inaczej. Ma inny styl układania włosów i inny kombinezon.
  • Miał być Klejnotem, który wolałby nazywać się kobietą.
  • Autor nie wie z kim go shipować.
  • Gdy jego klejnot znajduje się pod wodą ta zamarza.

Galeria