FANDOM

Obsidian
Obsydian
Rasa Klejnot
Klejnot/Kamień Obsydian
Przynależność Niezależna
Zajęcie Beznadziejna tułaczka po Ziemi
Przyjaciele Nieliczne klejnoty
Wrogowie Prawie wszystko co żyje

Ogólne 

Pochodzenie Obsidian nie jest pewne, najprawdopodobniej kiedyś przebywała na Homeworld, lecz uciekła. Na znak swojej niezależności przekreśliła romb na swoim stroju.​

Wygląd

Obsidian nie jest jak inne klejnoty, tak naprawdę ona wcale nie wygląda jak standardowy klejnot.

Jej "ciało" jest podzielone na trzy segmenty:

- Pierwszy - Głowa - jest ona oddzielona od reszty ciała, ma kształt przybliżony do rombu, a na jej czubku ma spięte włosy. Jej oczy nie mają tęczówki ani źrenic, są jedynie czarne, nie ma ona ani rzęs, ani brwi. Nie ma również nosa (córka Voldemorta :D ?), posiada ona jedynie jego zarysy (dwie kreski). Ma ona okrągłe usta -takie jak Amethyst. Na czole znajduje się jej klejnot -Obsydian, z jego brzegów wychodzą znamiona, tak jakby małe, fioletowe pioruny.

- Drugi - Tułów - jej tułów jest całkiem "ludzki", ma ona zarysy piersi a między nimi a szyją jest znak rombu, z którego przecinają podobne pioruny jakie ma na czole, jej ręce są stosunkowo długie, ma trzy palce na każdej z nich. Jest on oddzielony od głowy i jej "dolnej" części

- Trzeci - Nogi (?) - Obsidian nie posiada nóg, ma jedynie coś jakby ogon. On również jest oddzielony od reszty ciała.

Obsidian jest bardzo mrocznym klejnotem, jej kolorystyka jest bardzo ciemna, dominują w niej czarny, fioletowy i szary. Od jej rąk aż po koniec "ogona" ma ona tak jakby "błonę", dzięki której jest ona w stanie cały czas latać.

Osobowość

Obsydian jest BARDZO małomówna, praktycznie w ogóle się nie odzywa. W walce jest bardzo sprytna, stosuje techniki i strategie, ale jeżeli trzeba, potrafi użyć swojej mocy. Nie lubi tworzyć fuzji, jeżeli nie wymaga tego sytuacja.

Zdolności

Tak jak każdy klejnot Obsidian potrafi zmieniać kształt, przyzywać swoją broń lub wycofać się do swojego klejnotu aby się zregenerować.

Jej bronią jest sześć obsydianowych kryształów, każdy z nich jest taki sam, potrafi ona nimi manipulować, łączy wszystkie sześć aby stworzyć niewielką piłę.

Potrafi ona również latać, posiada błonę, która utrzymuje ją w powietrzu.

Klejnot

Klejnot Obsidian to jak jej imię wskazuje - obsydian. 

Ciekawostki

- Była po części inspirowana Voldemortem.

- W całej swojej egzystencji nie wypowiedziała nawet pięćdziesięciu słów.

- Prawdopodobnie kiedy przyleciała na Ziemię była brana za Mothmana - potwora z creepypast.

- Nigdy nie straciła swojej fizycznej formy.

- Razem z Morganit (autorka - MBP) tworzą fuzję - Magnat. Jest to jedyna fuzja jaką stworzyła Obsidian.