FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: MrocznyK

Cytat1 "Ciężko jest się potknąć w ciemnym pomieszczeniu, potrafiąc widzieć w ciemności." Cytat2
Obsydian, szukając ze Stevenem pamiątek po Rose w magazynie Grega
Obsydian
Przezwiska Klejnot Śmierci

Kamyk

Rasa Klejnot
Płeć tak naprawdę nie wie co to płeć, ale nie przeszkadza mu nazywanie go "mężczyzną"
Kamień Obsydian
Typ klejnotu Szkliwo Wulkaniczne
Broń katana
Status Aktywny
Drużyna/Przynależność Kryształowe Klejnoty
Zajęcie Leczenie Klejnotów

Ochrona Ziemi

Przyjaciele Perła

Lapis Lazuli, Rose Kwarc

Obsydian - Klejnot użytkownika MrocznyK, bohater mającej powstać serii pod nieznanym jeszcze tytułem.

Charakter

Obsydian nie okazuje zbytnio swoich uczuć, ale naprawdę dużo przeżywa wewnętrznie. Nie jest typem towarzyskiego Klejnotu, zwykle trzyma się z boku.Nie lubi być w centrum uwagi i mało mówi. Zwykle porusza się z gracją, jest opanowany i skupiony. Bardzo ciężko go jakkolwiek zdenerwować, ale kiedy przekroczy się granice potrafi wpaść w furię i niekiedy pozbawić Klejnot fizycznej formy. Jest nieśmiały, a jak sam przyznaje trochę leniwy i zapominalski.

Wygląd

Nie wygląda on jak typowy Obsydian - jego skóra nie jest grafitowa, lecz śnieżnobiała, a włosy nie są czarno-brązowe, lecz całkowicie czarne. Jest o głowę wyższy od Perły. Ma błękitne oczy i drobne, jasnoróżowe piegi na twarzy, Jego czarne, krótkie włosy są lekko "potargane" i mają koło 10 cm. Klatka piersiowa nie jest szeroka. Jest chudy i niezbyt muskularny.

Historia

Powstał w Przedszkolu na Homeworld. Przez pomyłkę w pracy został zasadzony na pograniczu gleb przystosowanych dla rozwoju Pereł i Kwarców (głównie Pereł), przez rozwój w złym miejscu jego umiejętności jak i wygląd uległy zmianie - jest niezbyt muskularny i smukły jak Perła, a nie szeroki w barkach i średnio wygimnastykowany jak Obsydiany, zatracił też kilka cech charakteru, a jego moce zostały częściowo osłabione lub wyeliminowane, ale otrzymał też kilka umiejętności po Kwarcach. Jego klejnot ma kształt rombu i umiejscowiony jest pod szyją (nie wiem jak nazwać to miejsce ;-; ).

Stroje

Homeworld:

Uzdrowiciel - Jako uzdrowiciel nosił długą, białą pelerynę z kapturem, którym zasłaniał sobie oczy. Biały materiał, z którego była wykonana peleryna był przeplatany nićmi ze srebra. Pelerynę spinał srebrną klamrą z motywem róż. Zza kaptura widać było tylko fragmenty jego oczów i usta, oraz klejnot, reszta zaś ciała była albo zasłonięta przez pelerynę, albo "pochłonięta" przez mrok

Rebelia:

Strój ninja - Strój Obsydianu jest w kolorze ciemnografitowym. Dobrze przylega do ciała. Ukazuje tylko oczy, gęstą, czarną czuprynę, oraz odsłonięty klejnot.

Lekka zbroja - Na "nieskompletowaną" zbroję składa się napierśnik oraz nałokietniki i nagolenniki, spod spodu widać strój ninja. Klejnot jest odsłonięty.

Pełna zbroja - TBA

Ziemia:

Cytat1 No wiesz, spróbuj ubrać się w coś przypominającego strój normalnego człowieka, na przykład mój. Cytat2
Steven
Próbny strój nr 1 - Strój Obsydianu jest odzwierciedleniem stroju Stevena - nosi ciemnoróżową bluzkę ze złotą gwiazdą,która zakrywa jego klejnot, jeansy o sięgające do połowy łydek i ciemnoróżowe japonki.
Cytat1 Ale jakbyś zmienił paletę kolorów na bardziej "Twoją" byłoby o wiele lepiej Cytat2
Steven
Próbny strój nr 2 - Obsydian zmienił paletę ubrań na bardziej ciemną i stonowaną - ciemnoróżowa bluzka ze złotą gwiazdą zamieniła się w czarną bluzkę, ze srebrną gwiazdą, nadal zakrywającą jego klejnot, a japonki zmieniły barwę na ciemnografitową. Spodnie bez zmian
Cytat1 Ale spróbuj ubrać się w coś, co nie jest kopią mojego stroju, tylko wyraź siebie Cytat2
Steven
Aktualnie - Obsydian jest ubrany w ciemnoszarą bluzę (prawie czarną) z kapturem, białymi sznurkami i lekko obróconym, jasnoszarym symbolem gwiazdy, który zajmuje większość miejsca na jej przodzie. Ciemne, poprzecierane jeansy i czarne trampki a białymi sznurówkami. Często chowa ręce w kieszeni bluzy.

Broń

Bronią Obsydianu jest katana. Posiada ona lekkie, wąskie i delikatnie wygięte ostrze w kolorze jasnego srebra, uchwyt obwiązany jest czarną skórą i doczepiona jest srebrna, pięcioramienna gwiazda z umiejscowionym obsydianem jako wykończenie.

Umiejętności

TBA

Relacje

Perła - Traktuje ją jak młodszą siostrę i troszczy się o nią, co często irytuje Perłę. Wie, że może na niej polegać, niesamowicie się cieszył na jej widok po długim rozstaniu. To on nauczył ją męstwa w boju i przelał swoją lojalność dla Rose. Był jej inspiracją.

Lapis Lazuli - Znają się jeszcze z przed czasów rebelii. Jest w niej zauroczony (z wzajemnością), potrafią spędzać godziny rozmawiając, bawiąc się z Lewkiem i patrząc razem w gwiazdy. Lubi obserwować ją, kiedy ta śpi.

Rose Quartz - Został stworzony dla niej, jako osobisty strażnik. Dała mu wybór - mógł bronić jej, lub używać swoich mocy (inne Obsydiany jej nie posiadały), by pomagać zarysowanym, pękniętym i lekko zakażonym Klejnotom. Bezgranicznie jej ufał, czuł się przy niej bezpiecznie i szczęśliwie. Traktował ją jak matkę. W czasie rebelii dla niej zrezygnował z pracy uzdrowiciela w Homeworld, by móc stając u jej boku i leczyć Klejnoty poszkodowane w bitwach. Często tracił za nią fizyczną formę podczas wielu bitw, a jego klejnot czasami przez to stawał się ukrouszony.

Steven Universe - TBA

Connie - TBA

Lewek - Uważa go za niesamowicie uroczego zwierzaka, często pilnuje go i bawi się z nim, Lewek toleruje go i często pozwala mu podrapać się po brzuszku.

Cytat1 Słuchaj Perydot, z technicznego punktu widzenia jestem szkliwem wulkanicznym, a nie skałą magmową, więc jeżeli jeszcze raz nazwiesz mnie kamykiem lub grudką, to bądź pewna, że dostanie ci się tak, że cię własny Diament nie pozna! Cytat2
RageObsidian.exe

Perydot - Ich początki nie były zbyt dobre, z powodu zwyczaju Perydot, którym było nazywanie innych "kamykami", nie lubił tego, ponieważ na Homeworld wszyscy uważali, że Obsydiany to skały i tak wpajali nowym pokoleniom Klejnotów, co bardzo go urażało. Później udało im się zakopać topór wojenny i aktualnie dość dobrze się dogadują.

Ciekawostki

  • Obsydiany powstają w wyniku szybkiego zastygnięcia magmy, tak jak większość skał magmowych, dlatego gdy Perydot nazwała go "Kamykiem" wpadł w furię, ponieważ myślał, że obraża go ze względu na proces pochodzenia i powstawania tej skały.
  • Jest 10 lat starszy od Perły, dlatego traktuje ją jak młodszą siostrę.
  • Lubi jeść ostre rzeczy, takie jak chociażby: halapenio, tabasco, tłuczone szkło...
  • Jego styl uczesania włosów nigdy się nie zmieniał.
    • Zwykle też nosił kaptur. zasłaniający jego oczy.
  • Nie uznaje złota jako wartościowego kruszcu.
    • Za to uwielbia srebro.
  • Mimo, że nie lubi być w centrum uwagi i w dużych grupach boi się samotności.

Autor postaci nie umie w rysowanie/malowanie i tego typu rzeczy, więc będzie wdzięczny za grafikę.