FANDOM

Ognisty Opal
Ognisty Opal by SapperiXd

Przezwiska Gorąca, Płomyczek
Rasa Klejnot (fuzja)
Broń nie ukazano
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele KR
Wrogowie Nieznana Skażona Fuzja
Debiut Co ja zrobiłam?!
Ognisty Opal - fuzja Zielonego Agatu, Kremowej Perły oraz Cytryn. Jest dosyć niestabilna.

Wygląd

Ognisty Opal jest dosyć spora (taka jak Malachit). Ma 3 pary rąk oraz 3 pary oczu (1 para jest ukryta pod wstęgą). Jej twarz i szyja są koloru brązowego,a tułów ognisty. Jej dół jest ciemną kulą, do której przymocowane są 2 pary rąk i 2 pary nóg. Jej 2 górne ręce są żółte, druga para czerwona, a trzecia pomarańczowa. Nosi tunikę ze wstęgą z tyłu.

Charakter

Ognista jest bardzo silną, jednak dosyć niestabilną fuzją. Często się denerwuje. Gdy walczy, stara się zrobić to najszybciej. Nie poddaje się zbyt szybko. Po kłótni Agat i Cytryn jest bardziej niestabilna, jednak Perła stara się jak najmocniej utrzymać je w jednym.

Broń

Jedyne co wiadomo to to, że jej bronią jest broń Cytryn, Kremowej Perły, oraz Zielonego Agatu tak jak Esmeraldy i Tygrysiego Opalu. Jej złączona broń nie została ukazana.

Relacje

Niebieski Apatyt

Są do siebie przyjaźnie nastawieni.

Klejnoty Ognistego Opalu by MakorXd

Klejnot

Klejnotami Płomyczka są klejnoty Zielonego Agatu, Cytryn oraz Kremowej Perły. Są pomarańczowo-czerwono-żółto-brązowe. Klejnot Perły znajduje się z przodu szyi, klejnot Cytryn na plecach, a Agat na kletce piersiowej.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie powstała przed jej debiutem, gdyż Apatyt znał jej imię.
  • Gdy się złości jej oczy wyglądają jak płomyki, a jej głowa się dymi.
  • Autor tworząc ją inspirował się na pająkach