FANDOM

Oliwin
Green Diamond
OC Dzioobaka
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Oliwin
Typ klejnotu Krzemian
Broń Dzida
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (Obecnie)
  • Zajęcie
  • Obrona Planety
  • Przyjaciele
  • Perydot
  • Jadeit
  • Skapolit
  • Jaspis
  • Motyw Audio

    Wygląd

    Oliwin to bardzo wysoki klejnot. Jej włosy są jasnozielone, a na nich widnieje zielony tiul. Jej cera jest jasnozielona i posiada drobne paski. Nosi opaskę na oko z powodu ciężkiego wypadku podczas walki. Ubiera ona kombinezon z żółtym diamentem na środku i drugim, umiejscowionym nieco wyżej. Na kombinezonie ma tiul. Jej ubranie dopełniają szaro-zielone naramienniki. Nosi pas z kłami z obu stron, z którego zwisają jej dwie sakwy na różne, przydatne przedmioty. Jej spodnie są ciemnozielone, tam też są tiule. Do spodni przyczepione są dwie perły sztucznie produkowane. Ma ona limonkowe, błyszczące się buty. Warto wspomnieć też o skrzydłach Zielonego Diamentu. Mają one wielką rozpiętość i dzielą się na trzy części: górną, środkową i dolną. Na ich końcach palą się dwa płomienie.

    Umiejętności

    Jak każdy klejnot Oliwin potrafi przywołać broń, stworzyć fuzję lub w razie obrażeń cofnąć się do postaci klejnotu. Bronią klejnotu jest Włócznia (dzida). Jest wykonana z pomalowanego na zielony kolor metalu i kilku piór ze stali. W ostrzu widnieje zielona lava nagrzewająca ostrze by stapiać klejnoty przeciwników.

    Kontrola ziemi

    Oliwin potrafi kontrolować wszelkie żywioły istniejące na ziemi.Potrafi mieć kontrolę nad:

    • Wodą
    • Ogniem
    • Ziemią
    • Powietrzem
    • Lodem
    • Lawą
    • Energią
    • Kamieniem
    • Piaskiem
    • Śniegiem
    • itd...

    Kontrola Umysłów Innych Klejnotów

    Oliwin potrafi kontrolować umysły innych klejnotów. Potrafi kazać im chodzić, przywołać broń, a nawet połączyć. Klejnoty z Homeworld nienawidzą jak Oliwin im to robi, lecz inne klejnoty nie wiedzą, że sama jest kontrolowana do złych czynów przez Żółty Diament. Przez to że ją kontroluje Oliwin nie może powiedzieć innym o kontroli przez YD.

    Technologia

    Oliwin używa nowoczesnej technologi klejnotów w dużym stopniu. Twierdzi, że technologia jest podręczna i przydatna. Czasem sama opracowuję nowe technologiczne urządzenia do użytku dla klejnotów. Jest dumna ze swoich dotychczasowych wynalazków, lecz nie wie, że Dioptaz przywłaszczyła większość jej technologi. To ona wymyśliła panel, który układa się automatycznie przy pomocy palców w wzmacniaczach kończyn.

    Wielofunkcyjny Pas

    Klejnot ten posiada wielofunkcyjny pas. Zawiera on różne urządzenia i gadżety takie jak schowek na bomby z kwasem. Wygląd pasu jest opisany w powyższej sekcji "Wygląd".

    Klejnot

    Jej klejnot umieszczony jest na czole. Posiada on fasetę w kształcie rąbu. Należy do oliwinów, minerałów istniejących na Ziemi. Podobnie jak dioptazy czy Perydoty ma lekko przezroczysty zielony kolor. Za jego pomocą może przywołać broń, czyli włócznię (dzidę). Z powodu twardości klejnotu jest trudna do pokonania.

    Charakter

    Jest bardzo niemiła i gburowata, zachowuję się źle i jest porywcza. Ze względu na zawód walczy ze wszystkimi klejnotami, które napotka na swojej drodze. Nienawidzi praktycznie wszystkich. Z powodu jej zachowania, wiele klejnotów cierpi. Niektórzy myślą że Oliwin się odmieni, ale niektórzy wręcz przeciwnie. Oliwin nie cierpi siebie, bardzo chce być inną osobą lecz nie udaje się jej to. Po transformacji była prze szczęśliwa.

    Historia

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki