FANDOM

Oliwkowa Perła
Ffff.png

ID by Bloby blop
Rasa Fuzja
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Typ klejnotu Perła
Broń Włócznia Kremowej
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele KR
Wrogowie brak
Debiut Mieszanka smaków

Oliwkowa Perła jest fuzją Kremowej Perły i Pistacjowej Perły, która zadebiutowała w bonusowym odcinku Kryształowych Rebeliantów pt. Mieszanka Smaków.

Wygląd

Perła ma zielone włosy i brwi. Jej tęczówki są jasnozielone, a nos szpiczasty. Na jej szyi i klatce piersiowej znajdują się jej klejnoty. Nosi oliwkowy kostium kąpielowy, a pod nim ciemnozielony strój. Buty są koloru ciemnozielonego, a jej sięgające ud skarpety są oliwkowe.Gdy pojawiła się po raz pierwszy miała rękawiczki, jednak je zdjęła. Jest wielka (prawie zniszczyła sufit w mieszkaniu KR).

Osobowość

Perła jest bardzo wrażliwa i optymistyczna. Nie lubi, gdy ktoś w jej pobliżu jest smutny. Zawsze stara się sprawić, by każdy w jej otoczeniu był szczęśliwy lub po prostu uśmiechnięty.

Relacje

Niebieski Apatyt

Lubi go. Zaprzyjaźnili się dosyć szybko. Próbowali nawet się połączyć.

Zielony Agat

Po części ją kocha,a po części lubi. Bardziej ją kocha, jednak ona o tym nie wie.

Broń

Bronią Oliwkowej jest broń Kremowej Perły, gdyż Pistacjowa prawdopodobnie jej nie ma.

Klejnot

Klejnotami Oliwkowej Perły są klejnot Kremowej Perły i Pistacjowej Perły. Klejnot Kremowej znajduje się na jej szyi a Pistacjowej na klatce piersiowej.

Ciekawostki

  • Gaspeit nazwała ich połączenie brzoskwiniowo-pistacjowymi lodami.
  • W fuzji klejnoty Pistacjowej Perły i Kremowej Perły zmniejszyły się, co jest bardzo dziwne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki