FANDOM

Opis

Onyks jest klejnotem z Homeworld, właściwie nim rządzi.

Onyks
Przezwiska Omne Malum
Rasa Najprawdopodobniej klejnot
Kamień Onyks
Typ klejnotu Odmiana Chalcedonu
Broń Kryształowe ręce
Status Aktywna
Przyjaciele Karneolll - partnerka i współwładczyni

Perydot - technik

Szmaragd - prawa ręka

Jaspis - sługa

Wrogowie Kryształowe Klejnoty

Charakter

Jest tajemniczy i bardzo surowy. Nienawidzi większości istot żywych. Jest gniewny i łatwo ponoszą go emocje. Łatwo popada w kompleksy, dlatego zawsze udowadnia innym istotom swoją wyższość.

Zawsze skupiony jest na wykonaniu celu.

Wygląd

Jego strój jest prawie cały czarny z małymi szarymi częściami. Jego skóra ma lekko szary kolor, a klejnot posiada na plecach, za karkiem.

Broń

Bronią Onyks jest możliwość przywołania „Kryształowych Rąk", które mimo nazwy nie składają się z kryształów, ani nie są nimi pokryte. Są „kryształowe", ponieważ wychodzą z jego klejnotu. Są bardzo silne i łatwiej je rozciągać niż zwyczajne ręce. Z palców może również stworzyć wiertło lub maczugę. Kiedy okryje się rękami, tworzy bardzo mocną barierę.

Zdolności

Każdy klejnot ma zdolność przywołania broni,zmiany kształtu i wycofaniu się do swojego klejnotu po odniesieniu ran aby się zregenerować. Jest również wyjątkowo wytrzymały. Potrafi też dostosować kolor swojego ciała, by ,,zlać się" z tłem.

Ciekawostki

  • Wiele klejnotów nazywa go omne malum, co oznacza wszelkie zło.
  • Nienawidzi wszelkiej maści papryk, a jedzenie toleruje.
  • Posiada wielki sekret.
  • Jako jeden z niewielu klejnotów w Homeworld, publicznie wyraża, że dla niego fuzja nie jest niczym złym.