FANDOM

Opal (SaraArter)
Sara the Opal
Przezwiska Sara
Rasa Klejnot (fuzja) Człowiek (w 0,1%)
Płeć Kobieta
Kamień Opal
Typ klejnotu Opal
Broń Szabla
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Różowy Diament (dawniej) Homeworld (dawniej)
Zajęcie Opieka nad Jaspis
Przyjaciele Maul Feral Alex Opal Ametyst
Wrogowie Rose Quartz Kryształowe Klejnoty
Motyw Audio https://www.youtube.com/watch?v=ek75ZwyQZ70
-Gdy śpiewam jej ulubioną piosenkę, czuję ją... Wiem, że jest i słyszy moje jęki... Ja to wiem...

Opal jest fuzją setki tysięcy drobnych odłamków i mutantów klejnotów. Przez 719 000 lat wiernie służyła swojemu Diamentowi.

Wygląd

Opal to średniego wzrostu fuzja. Skóra klejnotu jest ciemnej karnacji i mocno się kontrastuje z jasnym ubiorem. Oczy są koloru różowego, a pod nimi widać opuchliznę od długiego płakania. Klejnot ma białe włosy, które splata w pięć kucyków za pomocą różowych frotek. Cztery z nich wyglądają jak ten, który nosi Alex, z tą różnicą, że kucyk berylu jest rozczochrany, a jej są poukładane i zadbane. Opal zakłada na siebie jasnoróżowy biustonosz z symbolem Różowego Diamentu. Na ramionach nosi różowe naramienniki z prześwitującą, szerszą przednią częścią. Ma na sobie spódnicę podzieloną na dwie części. Tylna jest koloru fuksjowego i szeroka, a druga nieco węższa w kolorze różowym. Na stopach nosi białe baleriny. Jak klejnot znajduje się na klatce piersiowej.

Osobowość

Opal jest bardzo smutnym klejnotem. Jest to spowodowane utratą swojej władczyni. Gdy ktoś wspomina o tragedii sprzed 6000 lat, popada w wielką rozpacz. Mimo prób pocieszania, Opal prawdopodobnie już nigdy nie odzyska pełni swojej psychiki. Z powodu żałoby wiele razy próbowała popełnić samobójstwo.