FANDOM

Opis

2 odcinek fanowskiej serii związanej z serialem "Steven Universe"

"Oprowadzka"
.

Oprowadzka

Jabłkonit i Peridot chodzili wśród budynków w Homeworld. W pewnym momencie Jabłkonit powiedziała do tej:

-Spójrz, oto Dom Treningu i Odkrywania Zdolności Klejnotu, w skrócie, eee... DTiOZK. Tu młode klejnoty odkrywają swe zdolności, a starsze ćwiczą je. Widzisz, stworzono ją, gdyż tysiące lat temu czasem zdarzało się, że Homeworld wysyłało zupełnie nieumiejące walczyć klejnoty, czy takie, które nie znają swoich możliwości, co przyczyniło się do naprawdę wielkich szkód, a inne planety nadal były w świetnym stanie. Chodź, zobacz, jak to wygląda! A. i nie przejmuj się jak coś ci się nie uda. Nie każdy klejnot na nie każdą moc i... Tyle.

I wtedy poszli do budynku. Mieli 3 drzwi, pierwsze przedstawiające młody klejnot, wyraźnie niewiedzący, o co chodzi, drugie przedstawiające silny, starszy klejnot kopiący w powietrze, a trzecie- dwa klejnoty z mieczami. Weszli do tych pierwszych i... Zobaczyli wręcz masę kolorów i klejnotów. Wtedy Peridot powiedziała:

-Dasz mi trochę... Eeee... Sprawdzić, co mogę?

-Oczywiście. Idę do 3 pokoju. Jak coś się, po prostu przyjdź!

-Dobrze...

I wtedy zaczęła... Oj, kto by tam wiedział, co! Próbowała latać (nie wychodziło jej, ale coś tam umiała), skakała na ściany i szła po nich (to jej wychodziło świetnie) używać jakoś swoich palców (nieźle) i wiele innych... Po tym wszystkim poszła przez pomyłkę do 2 drzwi zamiast do 3 i... Oh, co się działo!

A działo się to, że inne klejnoty, widząc słabą Peridot, wyśmiały ją i... rzucali nią, aż 6 razy straciła fizyczną formę... Jabłkonit natomiast wydawała się być zaniepokojona długim brakiem Peridot, aż weszła do sali nr 1. Spytała się wszystkich:

-Przepraszam, czyy nikt nie widział klejnotu, tak wysokiego, zielonego, włosy w romb, klejnot na czole, trójkątny?

-Eemmm... Ja, tu wchodząc, widziałam. Wyszła z tej sali i poszła do tej siłowni starszych.

-O, nie!!! Dziękuję, a teraz idę.

I wtedy poszła do pokoju 2 , a w międzyczasie Peridot zdążyła stracić formę fizyczną jeszcze 2 razy. Tak się kończy szybka regeneracja, ale też ją uratowała, gdyż tamte klejnoty chciały zetrzeć Peridot w proch. Dosłownie.

-Ej, co z nią robicie?!

-Nie twój interes, mała

-A właśnie, że mój!

I wtedy przyzwała swą broń- banana

-Pfff...? Z takim czymś do nas?! Uważaj, bo dołączysz do swojej koleżaneczki!

-Nie, ja jestem Jabłkonit, i NIGDY nie pozwolę wam jej skrzywdzić!!!

Wtedy przyzwała więcej owoców, głównie porzeczki, maliny i jeżyny. Strzelała do nich bardzo mocno, przy okazji używając swojego banana jak bumeranga.

-Oto, co z wami jest! Wy, to do końca zmaterializowane światło. A ja? Ja nie jestem do końca! Mogę się zdematerializować, nadal będąc widoczna i słyszalna! ZA! TO! ZNIKNIECIE! STĄD! NA DŁUGO!!!

Widać było, że jej włosy latały i złowieszczo kręciły się w prawo i lewo. Tamci, co skrzywdzili Peridot, utracili fizyczną formę, a reszta chowała się po kątach. Zaraz po tym znów była słodka i miła:

-Oh, wam nic nie zrobię, spokojnie. Gdzie ona jest?

Wszyscy pokazali w kierunku pewnego przyrządu. Pod nim leżał klejnot Peridot.

-O jejku, co oni jej zrobili?!

I wtedy ta znów się pojawiła.

-C-co się s-stało?

-Weszłaś nie tam, gdzie byłam, tacy jedni się tobą bawili i teraz leżą tu...

-Whaa?

-Tak, chodźmy już. Miałam cię oprowadzić, a mój czas już mija... Niestety... Pewnie tamci to zgłoszą władzom... Ha, zobaczymy, co z tego będzie.

-Dobrze...

I wtedy obeszli najważniejsze miejsca

---KONIEC---

Więcej z Fandomu

Losowa wiki