FANDOM

Panna Szafir (Różowy Szafir) - bardzo znaczący Klejnot dla Homeworld, arystokrata, uzdrowiciel. Jest podwładną Białego Diamentu (niegdyś służyła Różowemu Diamentowi).

Wygląd

Panna Szafir ma cerę koloru pudrowego różu. Ma jedno oko z źrenicą koloru jej cery i pełne usta. Jej włosy są prawie że białe ułożone na boba. Nosi malinową suknię z bufiastymi białymi rękawami, dekoltem w kształcie serca i wiśniowym pasem z symbolem Białego Diamentu. Na białym rombie jest umiejscowiony jej klejnot.

Charakter

Jest bardzo miła i uprzejma. Dostrzega piękno we wszystkim. Jako podwładna jest lojalna i uczciwa. Ma optymistyczne podejście do życia. Bywała na Ziemii nie raz dlatego też polubiła niektóre czynności i nawyki ludzi. Przykładowo śpi, spożywa posiłki, ubiera różne stroje na różne okazje. Dawniej służyła Różowemu Diamentowi, lecz po tragedii jaka miała zajście została przydzielona Białemu Diamentowi. Umie wybaczać. Dlatego też nie miała za złe Rose tego co zrobiła. Chociaż bywają dni gdy Szafir lubi wspominać swego wcześniejszego władcę.Woli mówić o sobie "kobieta".

Zdolności i umiejętności

Tak jak każdy klejnot może zmieniać kształt, wracać do pierwotnej formy, przywoływać broń i tworzyć fuzję. Jej bronią jest malinowa tarcza z trójkątem na środku. Może też lewitować i leczyć klejnoty swym pocałunkiem. Lecz ta zdolność działa tylko wtedy kiedy ona tego chce. Ma władze nad siłami wiatru. Potrafi też mówić w 5 ziemskich językach- angielskim, hiszpańskim, japońskim, rosyjskim i włoskim. Opanowała walkę mieczem do wysokiego stopnia, lecz ze względu na jej charakter rzadko walczy.

Zajęcie

Panna Szafirka zajmuje się uzdrawianiem pękniętych Klejnotów, które dużo znaczą dla Homeworld.

Klejnot

Jej klejnotem jest Różowy Szafir umiejscowiony w miejscu pępka, posiadający trójkątną fasetę.

Relacje

Rozelit

Jest wobec niej sprawiedliwa i uczciwa. Uchroniła ją przed marnym losem z ręki Niebieskiego Diamentu. Jest dla niej jak najlepszy przyjaciel.

Biały Diament

Jest wobec niej lojalna.

Granat(Rubin/Szafir)

Doskonale wie o tym że jest fuzją. Ba. Jeszcze w czasach pokoju była bardzo zaprzyjaźniona z Szafir. Rubin poznała już po wojnie. Zazdrości im tego udanego związku. Razem stworzyli kiedyś Lawendowy Granat.

Ciekawostki

  • Jest zwolenniczką herbaty i wszelkich ciast owocowych.
  • Jej "kuzynką" jest Żółty Szafir.
  • Wszyscy jej podwładni są przez nią przygarnięci.
  • Inspiracją do jej fryzury jest fryzura młodej Królewny Balonowej z "Pory na przygodę".
  • Nie jada ananasa. Ma po nim halucynacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki