FANDOM

Poddać się? to dziewiąty odcinek serii "Przygody Tanzanit"

Tanzanit nie odpowiedziała na wiadomość Luny.

- "Co ja mam zrobić???" - myślała.

- "Kryształowych Klejnotów nie złapią, ale Cymofan...? A Luna...? Nie znam jej dobrze, ale... Ona chyba nie ma innego rozwiązania... Co zrobić?! Co zrobić??!!!"

Tak naprawdę Tanzanit wiedziała, jakie jest jedyne rozwiązanie, ale nie mogła o tym nawet myśleć.

- "A może... Spróbuję... Gdyby tak..." - szukała rozwiązania, innego niż to, do którego istnienia nie chciała stwierdzić.

Znowu podniosła urządzenie do pisania "SMSów". Ręce trzęsły się jej jak galareta. Napisała wiadomość.

- Luno, co ja mam zrobić?!

Czekała.

- "Do końca życia będę Ci wdzięczna, jeśli teraz szybko odpowiesz." - powtarzała nerwowo w myślach.

Po chwilach czekania, które wydawały się być godzinami, na ekranie pojawiła się odpowiedź.

- Droga Tanzanit. Wiem, że chcesz bym pomogła Ci znaleźć inne wyjście, ale nie mogę tego zrobić. Musisz teleportować się tu, na Homeworld, by złożyć pokłon Żółtemu Diamentowi. Uwierz mi, nie będzie tak źle, jak Ci się teraz wydaje. Zaufaj mi.

- "Nie będzie tak źle"?! Czy ona wie co pisze?! - Tanzanit była mocno rozzłoszczona.

- Ale.... Właściwie ma rację...

Tanzanit poszła na plażę. Usiadła na jakimś pieńku i zaczęła rozmyślać. Ze względu na jej żywiołową osobowość, było to naprawdę dziwne zjawisko. Tanzanit została tak na ok. 3 godziny, tylko raz na jakiś czas zmieniając położenie nóg lub rąk.

Podjęła decyzję.

Poszła do teleportera. Stanęła i znikła w blasku niebieskiego światła.

Na Homeworld złapały ją dwa Kwarce. Nie stawiała oporu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki