FANDOM

Pomarańczowa Perła
PomarańczowaPerła by Esterwa.png
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą.
Kamień Pomarańczowa Perła
Typ klejnotu Perła
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Drużyna Zachodu
Przyjaciele Drużyna Zachodu

Krótko o postaci

Pomarańczowa perła służyła pomarańczowemu diamentowi, lecz została zastąpiona. Diament wiedząc, że to niemożliwe, kazał jej zniszczyć fizyczne formy każdego klejnotu na ziemi. Perła nie wiedząc, iż to niewykonalne, poleciała posłusznie na ziemię.

Wygląd

Perła ma rude włosy i ciemno pomarańczowe włosy. Posiada kremową karnacje. Jej klejnot jest położony na klatce piersiowej.

Nosi czarno-pomarańczową sukienkę, z Pomarańczowym Diamentem na środku. Nosi też pomarańczowe buty.

Osobowość

Perła jest chłodnym i posłusznym klejnotem. Nigdy nie wyobrażała sobie życia bez rozkazów, lecz gdy dołączyła do Drużyny Zachodu stała się miła, pomocna i przyjacielska, lecz wciąż jest poważna.

Broń i umiejętności

Kapelusz

Perła posiada kapelusz z którego może wyciągnąć każdą broń. Może także wyciągnąć patelnie lub wielką szczoteczkę do zębów.

Cylinder Pomarańczowej Perły by BrakNicku.png

Relacje

Pomarańczowy Diament

Perła uważa ją za swoją mistrzynię. Zawsze posłusznie wykonywała jej rozkazy. Nie były jakoś specjalnie zaprzyjaźnione.

Tanzanit

Uważa ją za lekkomyślną i stara się ją trochę pilnować. Jak to sama ujęła: ,,Nigdy nie widziałam bardziej nieposłusznego klejnotu".

Luna

Uważa ją za liderkę, raczej nie stara się z nią bardziej zaprzyjaźnić. Troszkę się jej boi. ,,Jest potężna, za to ja jestem zwykłą perłą" - Tak mniej więcej myśli PP przy Lunie.

Fluoryt

Nie rozumie go. Jest na niego lekko zła bo ją cały czas denerwuje.

Cymofan (Kocie Oko)

Dzięki niej nie czuje się najgorsza. Chociaż i tak jej współczuje. Zawsze ją pociesza, po prostu dba o nią.

Moonie

Gdy poznały się w drużynie, była do niej negatywnie nastawiona. Ale gdy ją poznała, polubiła ją.

Ciekawostki

  • Lubi placek dyniowy
  • Uwielbia sok pomarańczowy
  • Podczas wojny straciła swoją fizyczną formę ok 50 razy.
  • Nie lubi kwiatów
  • Uwielbia Pomarańcz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki