FANDOM

Pomarańczowa skalpolit - Klejnot, dawniej należący do żółtej diament. Obecnie jest w grupie diamentowych błyskawic.

Wygląd

PS ma szpiczaste, jasno-pomarańczowe włosy. Jasno-pomarańczową cerę, pomarańczowe oczy, szpiczasty nos. Ma krótki kombinezon z żółtą błyskawicą, ma również żółte skarpetki sięgające nad kostki. Ma szpiczaste włosy oraz jej klejnot jest położony na policzku. Ogólnie jest niższa niż powinna być, ponieważ wyszła źle.

Charakter

Skalpolit jest beztroskim, strachliwym oraz zależnym klejnotem. Gdy ma jakieś zadanie (np. pozbawić innego klejnotu formy) nie potrafi tego zrobić i koniecznie potrzebuje pomocy aby powstrzymać klejnot. Mimo tego bardzo zna się na informatyce homeworld.

Historia

PS powstała 3831 lat temu na uranie, czyli na kolonii żółtej diament - jej pani. Skalpolit powstała w najlepszym przedszkolu na planecie uran. Każdy skalpolit w przedszkolu był idealny, więc każdy oczekiwał kolejnego idealnego skalpolitu. Ale jednak, ta skalpolit wyszła źle - była za mała, i nie miała też paru podstawowych mocy skalpolitu, przez co na początku wszystkie skalpolity były zaskoczone, lecz po chwili zaczęły wyśmiewać się z PS. Przez parę setek lat PS ukrywała się w przedszkolu przed innymi skalpolitami, ale szczególnie przed swoją władczynią - Żółtą diament. Bała się jej ponieważ myślała, że jeżeli pokaże się ŻD zostanie skruszona. Ostatecznie 1452 lata później reszta skalpolitów znalazła PS i zaprowadziły ją do ŻD. Na początku oczywiście musiała przyjąć ją perła. Żółta perła krzyknęła do PS "Jakim cudem powstałaś, jesteś okropieństwem!". Żółta perła szybko pobiegła do żółtej diament i powiedziała jej o pomarańczowej. Żółta diament na początku nie wierzyła, więc sama poszła to sprawdzić. Zobaczyła skalpolit i wyśmiała ją oraz powiedziała, jakim to jest okropieństwem. Już prawie żółta rozbiła PS lecz w przeciągu chwili, jedna z członkiń diamentowych błyskawic - Żółta lapis lazuli pozbawiła PS fizycznej formy, zabierając jej klejnot na ziemię. Około 7 dni ziemskich później PS wróciła do swojej formy. Na początku kiedy zobaczyła Diamentowe błyskawice bardzo się wystraszyła, lecz chwilę po DB powiedziały jej, że nic nie chcą jej zrobić, tylko chcą jej pomóc. PS uwierzyła i opowiedziała diamentowym błyskawicą jej historię. Diamentowe błyskawice powiedziały jej, że najlepsza jest taka jaka jest, oraz spytały się pomarańczowej skalpolit czy również chcę być diamentową błyskawicą. Pomarańczowa zaśmiała się, i krzyknęła "Tak!". Obecnie chroni ziemię wraz z resztą diamentowych błyskawic.

Relacje

Szara diament

Bardzo się lubią, skapolit często mówi, że jest niepotrzebna i że dawno temu powinna zostać rozbita. Szara pociesza ją i mówi, że jest idealna taka jaka jest.

Niebieska bursztyn

Skalpolit traktuje niebieską bursztyn jak starszą siostrę, bursztyn zawsze pomoże skalpolit w trudnych sytuacjach.

Szara szafir

Lubią się, lecz skalpolit myśli że szara szafir jest trochę dziwna, ponieważ nie boi się prawie niczego i zawsze jest normalna.

Czerwona cyrkonia

Oby dwie znają się na informatyce homeworld, więc się lubią.

Żółta lapis lazuli

Skalpolit traktuje lapis jak wybawczynię, gdyby nie ona skalpolit została by rozbita.

Zielona cymofan

Nie mają zbyt wiele wspólnego, lecz jej wspólną cechą jest nienawidzenie żółtego diamentu.

Fioletowa biskbit

Skalpolit bardzo lubi biksbit za to, że jest taka zabawna i wyluzowana.

Biała goshenit

Lubią się, ale mimo tego rywalizują ze sobą.

Czarna topaz

Skalpolit traktuje topaz jak idolkę. Podziwia ją ponieważ jest bardzo silna, a poza tym czarna topaz często trenuje z skalpolit.

Żółta perła

Skalpolit mówi, że żółta perła cały czas uważa się za najlepszą.

Żółta diament

Nienawidzi jej, często mówi że chciałaby ją rozbić.

Umiętności

Pomarańczowa jak wszystkie Klejnoty potrafi : zmieniać kształt, wywołać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.

Jej fuzje to :

Z czarną topaz tworzy Ciemno pomarańczowy diopsyd.

Z czerwoną cyrkonią tworzy Bordowy sereptyn.

Z żółtą lapis lazuli tworzy Różowy aksynit.

Bańki

Jej bańka jest koloru ciemno-pomarańczowego

Broń

Jej broń to pomarańczowa kosa.

Naphelokineza

Potrafi kontrolować chmury.

Baniak

Bańka

Klejnot

Jej klejnot znajduje się na policzku, nie posiada fasety oraz jest w kształcie pomarańczowego kwadratu.

Klej

Klejnot.

Ciekawostki

  • Jest najmłodszą członkinią diamentowych błyskawic.
  • Na początku miała być różowa.
  • Autor w historii inspirował się trochę ametyst.