FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Yin1234

Prasiolit
Prasiolit

Przezwiska Łowca

Kłusownik

Zielona Zguba

Rasa klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci, ale nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Kamień Prasiolit
Typ klejnotu Kwarc
Broń maczuga
Drużyna/Przynależność poważna mafia kłusowników bez oficjalnej nazwy
Zajęcie Polowanie na osamotnione i często osłabione klejnoty, które znalazły się w tzw czarnej strefie
Przyjaciele Żółta Perła (tak jakby)

Reszta wyżej postawionych członków mafii większość klientów

Wrogowie Leukoszafir

Tęczowa Perła klejnoty, którym udało się mu zwiać Hessonit*

Prasiolit - klejnot z Homeworld, "kłusownik", zajmuje się handlem klejnotami

Charakter

Jak na członka mafii przystało Prasiolit jest wybuchowa, porywcza i agresywna. Łatwo się denerwuje i nigdy nie wybacza. Cechuje ją pamiętliwość - kto wszedł jej w drogę - może być pewien jej nadchodzącej zemsty. Mimo tego to bardzo honorowy klejnot, np. uznaje zasadę - nie atakować bezbronnego, stojącego tyłem. Nigdy nie odmawia pojedynku, walczy dopóki nie wygra lub nie straci fizycznej formy. Jeśli ktoś okryje jej imię hańbą, ta za wszelką cenę stara się oczyścić swoje oblicze. Stosuje (i to chętnie) średniowieczne tortury, rzadko angażuje swoich ludzi do roboty. Wierzy, że jeśli coś ma być zrobione dobrze, to musi się tym zająć sama.

Wygląd

Prasiolit jest wzrostu standardowego kwarcu. Ma pistacjową skórę i umięśnioną sylwetkę. Jej oczy są koloru zielonego. Jej białe włosy sięgają do pasa; kwarc przewiązuje je czarną przepaską.

Klejnot policzki ma usmarowane na czarno, co najprawdopodobniej jest pozostałością z czasów wojennych. Nosi nieco podartą zieloną koszulę i nieco ciemniejsze spodnie, które zawiązuje tuż nad kolanami. Jej buty mają zygzakowate zakończenia i są w kolorach czarnym i zielonym.

Historia

TBA

Broń

Bronią Prasiolit jest maczuga. Wyglądem przypomina trochę młot, ale jest nieco bardziej okrągły. Ma ogromną siłę rażenia. Po za tym wiele broni ma ukrytych w elementach stroju. Np. zawsze nosi przy sobie kastet.

Relacje

Żółta Perła

Podczas jednego z polowań, klejnot ten dostrzegł na statku samotną i wystraszoną Perłę. Postanowił ją schwytać (wiedział, że wbrew pozycji społecznej, to właśnie Perły są najdroższe), jednak zatrzymał się i podsłuchał jak mówi o swojej historii. Prasiolit doszła do wniosku, że w tym stanie nikt jej nie kupi, dlatego zabrała ją do swojej bazy. Po kilku godzinach spędzonych w jej towarzystwie ( mimo,że ŻP tylko starała się uciec) zakochała się w niej - niestety bez wzajemności. Teraz więzi ją w nadziei, że ta kiedyś ją pokocha.

Hessonit

TBA

Fioletowa Cyrkonia

TBA

Ałunit

TBA

Kawowa Perła

TBA

Reszta mafii

Mimo, iż ceni swoich ludzi, to jednak im nie ufa. Skrywa przed nimi wiele tajemnic, często oszukuje. Najmniejszymi rangą kompletnie pomiata i traktuje jak mięso armatnie.

Klienci

Ma do nich neutralny stosunek. Ufa im tylko na tyle, ile jest to konieczne ( w sumie co się dziwić?)

Tęczowa Perła

Z początku była pod wrażeniem jej umiejętności bojowych i proponowała jej miejsce w bandzie. Gdy klejnot odmówił postawiła sobie za cel pokonanie jej w walce. Wtedy po prostu jej nie lubiła. Kiedy jednak Tęczowa Perła stworzyła fuzję z Żółtą Perłą, Prasiolit zaczęła jej szczerze nienawidzić i poprzysięgła jej zemstę.

Leukoszafir

Prasiolit miała nadzieję na zysk ze sprzedaży Leukoszafir i właściwie jej się to udało. Ponieważ jednak była świadkiem powstania niechcianej fuzji ma do niej negatywny stosunek. Nie lubi jej i ma za złe, że nie doniosła na przyjaciółkę, nienawidzi jej jednak nieco mniej niż Tęczowej.

Hessonit*

Prasiolit od samego początku miała do niej negatywny stosunek. Ich pierwsze spotkanie nie należało do udanych - Hessonit* starała się okraść Zieloną. Kwarc uznał to za zniewagę. W pierwszej chwili zamierzała ją za to torturować i ostatecznie skruszyć. Wówczas jednak Hessonit przypomniał jej o wysokiej randze klejnotów tego typu. Wtedy też plan uległ nieznacznej zmianie - po długich torturach Hessonit* zostałaby sprzedana jakiemuś innemu klejnotowi.

Na szczęście dla Hessonit*, nie udało się jej złapać i w efekcie uciekła z dwoma przedmiotami - Laserowym destabilizatorem klasy trzeciej oraz Kwarcowym sztyletem. Prasiolit obiecała sobie, że kiedyś je odzyska, jednak nie stanowią one dla niej priorytetu.

Umiejętności

Nie wykraczają poza podstawowe dla każdego klejnotu.

Mimo tego jest świetnie wyszkolona w walce i świetnie działa w pojedynkę.

Jej jedyną charakterystyczną umiejętnością jest kontrola ziemi.

Ciekawostki

  • Z początku była wspaniałym dowódcą o wysokim stanowisku, jednakże potem po prostu o niej zapomniano
  • Wierzy, że przemoc rozwiązuje wszystkie problemy
    • Między innymi, że pomoże jej z Żółtą Perłą ( spokojnie, nie bije jej tylko nie pozwala jej odejść i zmusza do pozostania w jej bazie)
  • Zna wszystkie tereny w promieniu 10.000.000 km od głównej siedziby jej "firmy"
  • Raz nawet Biały Diament kupił od niej żołnierza
    • Tylko dlatego, że miał jeden z najrzadszych kamieni w galaktyce
  • Mieszka na jednej asteroidzie w pobliżu Homeworld
  • Diamenty potajemnie akceptują jej działania
  • Na swojej asteroidzie ma kolekcję broni z czasów rebelianckich, w tym czternaście prototypów broni nigdy nie wprowadzonej do użytku
    • Hessonit* udało się ukraść dwa przedmioty, które w tamtych czasach cieszyły się spora popularnością oraz które występowały w tej kolekcji podwójnie

Galeria