FANDOM

Różowy Ametryn to fuzja Jaspis * i Angel Aury Kwarc*.

Różowy Ametryn
AmetrynFanArtMarySP
Przezwiska Różowa
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Nie ma nic przecieków nazywaniu jej kobietą
Kamień Różowy Ametryn
Typ klejnotu Ametryn
Broń Elektryczne Miażdżące Buty
Status Nieaktywna
Przyjaciele Zoisyt*, Awenturyn*
Wrogowie Fuksyt
Debiut Odc. 5 Ziemia i Kosmos - Szczęście i rozpacz

Osobowość

W pierwszej fazie. W pierwszej fazie Ametryn jest miła i lubi gadać do siebie. Jest pracowita oraz lubi się bawić. Ale potrafi (rzadko) być opanowana. W drugiej fazie. W drugiej fazie Różowa jest chaotyczna i niszczy wszystko na swojej drodze. Lubi się popisywać i nie zdaje sobie sprawy z tego co robi. Jednym słowem jest zła.

Wygląd

Różowy Ametryn jest wielkości Sugilit. Ma pomarańczowo-różową skórę , dwie nogi, dwie ręce jako nogi i jedną normalną rękę. Posiada wściekłe żółte oczy, różowo pomarańczowe włosy przypominające płomień oraz usta z zabójczo ostrymi zębami. Co do ubrania. Ametryn ma ciemno-fioletową koszulkę bez rękawów. Z koszulką połączony jest pasek, który na początku jest ciemno-fioletowy a potem łączy się z bordowymi przewiewnymi spodenkami.

Historia

Całą historię Różowego Ametrynu znajdziesz w Odc. 5 Ziemia i Kosmos i w Odc. 6 Ziemia i Kosmos.

Relacje

Awenturyn*

W pierwszej fazie uwielbia Awenturyn* i uważa ją za najlepszą przyjaciółkę. W drugiej fazie nienawidzi jej i uważa za mały i słaby klejnot.

Zoisyt*

W pierwszej fazie toleruje Zoisyt. W drugiej fazie myśli że jest obrzydliwym mutantem który nie myśli.

Fuksyt

Różowa poznała Fuksyt w Violet town. Na początku uważała ją za fuzję pryszcza i mutanta. A potem przekonała się że to silna , przebiegła i szybka fuzja. Gdy zmierzyły się okazało się która jest silniejsza. Od tamtej pory BARDZO je nienawidzi.

Umiejętności

  • Różowy Ametryn jak wszystkie Klejnoty potrafi : zmieniać kształt, wywołać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.
  • Jak inne Klejnoty Jaspis posiada własną broń. W tym przypadku jest to hełm Jaspis* pałeczki Angel Aury Kwarc* oraz połączoną broń czyli Elektryczne Miażdzące Buty. Czyli na nogach i dwóch rękach jako nogach pojawiają się odwrócone hełmy jaspis które jeśli Różowa chce mogą razić prądem.Broń Różowej Ametryn - Elektryczne Miażdżące Buty
  • Różowa może zwinąć się w kulkę i naładować swoją różowo pomarańczową szarżę, by atakować przeciwników.
  • Jest super silna.
  • Potrafi latać na swoich skrzydłach jak Malachit.

Ciekawostki

  • Jest pierwszą złą fuzją w serii Ziemia i Kosmos.
  • Jest inspirowana Malachit. (Jakby ktoś nie zauważył XD)
  • Kiedy Autor planował całą serię ta fuzja nie miała NIGDY powstać. Ze względu na kuzynkę Autora (która narysowała i wymyśliła osobowość Angel) fuzja jest zła bo kuzynka nie lubi Jaspis *.
  • Kiedy już było wiadome że powstanie. Było wiadome też że będzie zła.