FANDOM

Różowy Topaz
Pink Topaz by Magi
Przezwiska
  • Jakaś fuzja.
  • Rasa Klejnot (fuzja)
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Różowy Topaz
    Typ klejnotu Topaz
    Broń Kosa
    Status Nieaktywna
    Drużyna/Przynależność Kryształowe Klejnoty
    Zajęcie Nieznane
    Przyjaciele
  • Amazonit (dawniej)
  • Kryształowe Klejnoty
  • Wrogowie
  • Heliotrop
  • Biksbit
  • Debiut Niebezpieczeństwo wokół nas...
    Motyw Audio
    Aktor ?

    Różowy Topaz (ang. Pink Topaz)- Klejnot, fuzja Angel Aury i Heliodor. Jest bardzo stabilna. Nieoficjalnie jest Kryształowym Klejnotem.

    Osobowość

    Różowa jest bardzo stabilną fuzją. Jest gadatliwa i wiecznie uśmiechnięta, nawet podczas walki z Heliotrop żartowała sobie. To bardzo przyjacielska fuzja. Dla wrogów jednak potrafi być wredna. Uwielbia walkę i stosowanie przemocy wobec nieprzyjaciół. Z chęcią wyraża swoje zdanie i ma "gdzieś" tych, którzy się z nią nie zgadzają. Została okrzyknięta "najlepszą fuzją na Colbricie".

    Wygląd

    Różowa posiada szczupłą sylwetkę, oraz spory biust. Topaz ma jasno blado różową skórę oraz wiśniowe, bardzo długie, rozczochrane włosy. Posiada dwie pary oczu, górną, z ciemno różowymi tęczówkami oraz dolną, nieco mniejszymi w kolorze ciemno fioletowym. Jej klejnoty znajdują się na szyi i na plecach.

    Ubranie

    Różowy Topaz nosi sukienkę w kolorze różowym, bez rękawów. Ubiór jest przewiązany ciemno różową szarfą. Posiada bardzo wysokie, fioletowe szpilki oraz rękawiczki w tym samym kolorze. Na jej sukience można zauważyć sporą, ciemnoróżową gwiazdę.

    Historia

    Pierwsze powstanie

    Topaz po raz pierwszy powstaje gdy Heliodor i Angel Aura choć zaatakować Heliotrop z większą siłą. Walczyły bar dz długo i z dużą precyzją, poznaliśmy także podczas tej walki że jest niezwykle otwarta i z chęcią wyraża swoje zdanie. Pozbawiła ona fizycznej formy Biksbit której klejnot potem zabańkowała. Musiała schować się gdy Heliotrop dzwoniła do Żółtego Diamentu. Ostatecznie została pokonana przez coś co uderzyło ją w plecy bardzo mocno.

    Drugie Powstanie

    ...

    Umiejętności

    Jak każdy klejnot (fuzja), Różowy Topaz potrafi przyzywać broń, w jej przypadku jest to kosa, wycofywać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję, bańkować różne rzeczy i zmieniać kształt.

    Lewitacja

    Różowy Topaz potrafi swobodnie lewitować jednak nie na długo. Zwykle nie używa tej zdolności. Posiada tę moc od Heliodor.

    Skrzydła

    Topaz potrafi także przywołać ogromne, pierzaste skrzydła. Są bardzo wytrzymałe, puszyste i bardzo ładne. Używa ich częściej niż lewitacji. Tę zdolność posiada zaś od Angel Aury.

    Broń

    Różowa, jak każda fuzja, potrafi wywołać bronie obu klejnotów i połączyć je w jedną. Akurat połączenie włóczni Heliodor oraz sztyletów Angel Aury, daje kosę. Jest bardzo duża i ostra. W dodatku, bron może wydłużyć się oraz zwiększyć ostrze.

    Teleportacja

    Fuzja posiada bardzo ciekawą zdolność jaką jest teleportacja na niewielkie odległości. Jednak jest to mecząca umiejętność i zbyt częste używanie może doprowadzić do rozpadu fuzji a nawet do "puffnięcia" któregoś z klejnotów.

    Relacje

    Heliotrop

    ...

    Biksbit

    ...

    Amazonit

    ...

    Klejnoty

    Wygląd Opis
    [[Plik:|center|150x150px]]

    Różowy Topaz posiada dwa klejnoty. Jeden Heliodor na szyi a drugi Angel Aury, na plecach. Mają one odcienie różowego i świecą się w podobnym kolorze.

    Ciekawostki

    • Jest drugą fuzją w serii "Nieważne".
    • Początkowo miała mieć cztery ręce.
    • Mimo iż połączenie niebieskiego (Angel Aura) z żółtym (Heliodor) daje zielony, autorka wolała aby fuzja była różowa

    Galeria

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki