FANDOM

Artykuł
Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: RainbowStar100

TA POSTAĆ ZAJMUJE ?? MIEJSCE W NAJDŁUŻSZYCH STRONACH!
Cytat1.png UŻYJE MOJEJ KUSZY JAKO KUSZY! Cytat2.png
Różowy Turmalin
Pink Tourmaline by RS100.png
Klejnot z Homeworld
Przezwiska
  • Turmy (Fioletowy Agat)
  • Turmalin
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Turmalin (różowy)
    Typ klejnotu Turmalin
    Broń Kusza
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Homeworld/Random Homeworld Gems (osobna mini grupa)
    Zajęcie
  • Ochrona Homeworld
  • Bycie Junior-Wojownikiem
  • Szukanie sposobów na nudę
  • Przyjaciele
  • Lepidolit
  • Fioletowy Agat
  • Bursztyn
  • Wrogowie
  • Arbuzowy Turmalin
  • Pewnie Kryształowe Klejnoty tak jak większość Homeworld ma
  • Debiut Nowa
    Motyw Audio
    Różowy Turmalin(ang.Pink Tourmaline) — Gemsona RS100, Klejnot z Homeworld, najlepsza przyjaciółka Lepidolit, Fioletowego Agata i Bursztyna. Jej bronią jest kusza. Jest jedną z głównych bohaterek serii Random Homeworld Gems.

    O Postaci

    Różowy Turmalin to klejnot z Homeworld. Posiada klejnot znajdujący się na "nerkach", jest w kształcie kropli wody. Jej dokładny wiek jest nieznany ale jest młodsza od Lepidolit i Bursztyn a starsza niż Fioletowy Agat . Turmalin z początku wydaje się opanowanym i poważnym klejnotem, ale gdy się ją pozna lepiej można dokładnie zauważyć że jest bardzo beztroską osobą.

    Osobowość

    Turmalin z początku wydaje się opanowanym i poważnym klejnotem, ale gdy się ją pozna lepiej można dokładnie zauważyć że jest bardzo beztroską osobą. Turmalin ma zachowanie perfekcjonisty ale ją nie jest. Bardzo lubi robić wszystko po swojemu, często lekcewarząc co mają do powiedzenia inni. Wkłada mało starań do planów oraz działań gdyż nie zawsze one ją interesują. Choć jest bardzo spokojna i opanowana, denerwuje się często na innych, nie zawsze z powodem. Jest bardzo opiekuńcza i matczyna (głownie do Agat która jest dość młodsza od niej). Bywa przytłaczająca, ale zawsze ma dobre intencje.

    Umiejętności

    Jak każdy klejnot, Turmalin może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

    Telekineza

    Turmalin ma specjalną moc: Telekinezę. Pozwala ona przenosić rzeczy za pomocą swojego umysłu, jednak używa jej rzadko. To jest moc podobna do mocy Lepidolit, ale ona nie może przenosić siebie by mieć taki efekt jak Lepidolit.

    Wygląd

    Turmalin ma skórę o jasno-różowym odcieniu. Jej włosy mają kolor pastelowo-różowy, są dość długie i rozpuszczone. Ma duże, różowe oczy i malutki nos. Jej klejnotem jest turmalin osadzony na "jej nerkach". Turmalin nosi jasnoróżową tunikę z różowym diamentem zwykle ukrytym w szarfie.. Nosi różowe, krótkie legginsy, jasno-różowe skarpetki do kolan i ciemno-różowe kozaki. Jest o trochę niższa od Lepidolit i Bursztyn ale wyższa od Agata.

    Regeneracje

    tba

    Relacje

    Lepidolit

    Turmalin i Lepidolit są bardzo przywiązane, Turmalin często zwraca się do Lepidolit "Senpai". Obie się troszczą o siebie jak ziemskie siostry.

    Fioletowy Agat

    Fioletowy Agat i Turmalin bardzo się przyjaźnią. Uwielbiają się ze sobą bawić. Często się o siebie troszczą i pomagają sobie w wielu sprawach.
    Na bazie screenshota rs.png

    Bursztyn

    TBA

    Klejnot

    Porównanie.png

    Porównanie prawdziwego turmalina z klejnotem Turmalin

    Klejnot Turmalin jest z tyłu na "jej nerkach". Turmaliny to szereg minerałów należących do grupy krzemianów. Oprócz szerlu, należą do minerałów rzadkich lub bardzo rzadkich. Nazwa pochodzi od syngaleskiego turmali określającego zdolność do przyciągania, po podgrzaniu, popiołu z ognia. Turmalin odpowiada za przyjaźń, bogactwo i miłość. Zaliczany jest do kamieni słonecznych w związku z tym przyciąga przyjaźnie i inspiracje i ułatwia porozumienie.

    Ciekawostki

    • Jest mało chętna do spożywania jedzenia.
    • W pierwszych pomysłach miała być Piroksenem.
    • Jej pełnym imieniem miało być "Hot Pink Tourmaline" czyli "Gorąco-Różowy Turmalin", ale autorka wolała by to było krótsze.

    Galeria

    RT TABLE BY ME.png

    Kliknij obrazek na górze by dostać się do galerii.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki