FANDOM

Streszczenie

???

Odcinek

I co robimy!? - Pytała Agat - A może znowu się połączymy? - spytała podając ręke Enderowi, lecz ten tylko pokręcił głową. - To jest niebezpieczne... No weźcie! Musi być stąd jakieś wyjście! - Apatyt głowił się jak stąd wyjść - Fuzji lepiej nie próbować... A może...? - Niebieski nie był pewny. Nagle udało się usłyszeć jakiś dziwny dźwięk. Julia co ty robisz?! - Spytał Vincent - A jeśli to miażdżąca puła.... - chłopak nie dokończył, gdyż właśnie drzwi upadły z głośnym hukiem na ziemie. Julia po prostu je wycięła.

Gdy wszyscy wyszli, zobaczyli kilka klejnotów. Rozpoczęła się walka. Julia, Simon, Vincent i Apatyt walczyli przeciwko większej części, a Ender i Agat przeciwko jakimś dwóm bizmutom. Gdy reszta walczyła z tamtymi klejnotami, Ender i Agat poofneli już oba minerały. Gdy biegli do reszty, Agat razem z Enderem się przewrócili. Twarz mieli na przeciwko siebie. Nagle Agat pocałowała go. Byli w takiej pozie kilka sekund, dopóki Apatyt nie rzucił się na Szmaragd. Gdy w końcu Julia z Vincentem i Simon'em zakończyli walkę, pobiegli ich rozdzielić.

Jak śmiałeś to zrobić ty! Ty głupi Kamyku! i... nie będę wymawiał przekleństw przy kobietach. Simon starał się ich rozdzielić. Gdy mu się udało, wszyscy pobiegli szukać wyjścia. Agat była wściekła na Apatyt za zepsucie tej chwili. Mamy wyjście! - Krzyknęła Julia, wbiegając w ciemny korytarz. Wszyscy pobiegli za nią.

Więc... to tyle? - spytał Ender - krótka przygoda... no cóż, może chcecie iść na ka.... - Enderowi przerwał krzyk jakiś dziewczyn. Gdy się odwrócił, zobaczył Pistacjową i Kremową Perłę, a za nimi Lily. Lily! - Simon podbiegł do dziewczyny i ją przytulił. Po chwili się od niej odsunął - em ym.... tooo jak się poznałyście z... Kim właściwie jesteście?

Ja jestem Pistacjowa Perła, a to Kremowa Perła - Dwie Perły przedstawiły się. - Ender! Zapomniałam ci powiedzieć: W końcu wyglądasz jak człowiek w tym płaszczu! - powiedziała entuzjastycznie Julia.

Bohaterowie

  • Julia
  • Simon
  • Ender
  • Vincent
  • Lily

Gościnnie:

  • Niebieski Apatyt
  • Zielony Agat
  • Kremowa Perła
  • Pistacjowa Perła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki